MVV - Volendam 2 mei (20:00)

03 mei 2016 17:52
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #76
Mvv begon goed en dat resulteerde in een (Gelukkige) doelpunt.
Ze spelen zich helemaal op in de eerste helft. (Waarom??? Tik de bal gewoon lekker rustig rond laat de volendam spelers gewoon lekker rennen)
Waardoor je een Klote tweede helft krijgt waar de spelers niet meer echt rennen en te ver terug zakken. (Alleen Ippel waar haalt hij die energie vandaan?)
Penalty was terecht en een terechte gele kaart, was ook in mijn ogen geen rode kaart waard.
En daarna komt er weer ineens energie vrij en kunnen ze ineens wel weer vol in de aanval gaan??
Werker die hem op zijn duits in de laatste minuut erin kopt. Wel een mooie goal.
En ook wij mogen eens zeggen ''Lucky MVV'' maar dat geluk moet je hebben als je gaat promoveren.

Trouwens sommige zeggen dat Pereira slecht was, maar ik vond hem op het laatste slordig in de eerste helft en begin tweede helft vond ik hem toch best degelijk voetballen.
En we mogen ook blij zijn dat Knops in de eerste helft de speler van Volendam niet had geraakt , als dat wel zo was geweest had hij een donker rode kaart gekregen met zijn vliegende tackle.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2016 19:55
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #77
Ik hoor niemand over het feit dat Guvenc een zuivere penalty werd onthouden .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2016 20:06
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #78

Sjonnie schreef : Ik hoor niemand over het feit dat Guvenc een zuivere penalty werd onthouden .


Was inderdaad een overtreding, maar wel buiten de zestien...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2016 20:53
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #79

Sjonnie schreef : Ik hoor niemand over het feit dat Guvenc een zuivere penalty werd onthouden .


We zijn het wel al gewend hier dit soort scheidsrechters.
Waren nog wel wat meer momenten in de wedstrijd waar ik me twijfels over zijn beslissingen had.
Was btw idd wel buiten het strafschopgebied.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2016 07:55
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #80
En ook geen penalty of vrij trap....kon blij zijn dat ie geen geel kreeg daarvoor. Wel jammer dat het niet lukte, was t proberen waard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2016 12:24 05 mei 2016 12:27 door De Zwarte Vogel. Reden: Te veel "dan"!
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #81
Ik zag in de samenvatting een flits van een van de Salemans-broers, volgens mij Ben, zwaaiend met zijn roodwitte shawl.

Zoals ik al eerder heb gezegd, vind ik dat MVV bij een voorsprong te veel achteruit gaat voetballen. De achterhoede komt extra onder druk te staan en kan niet steeds de beste oplossing vinden.

Natuurlijk mag je Steven Pereira aanspreken op het lichtzinnige balverlies, waardoor uiteindelijk de strafschop ontstond, hij moet leren sneller betere oplossingen te vinden. Voetballend kan hij nog behoorlijk groeien en van waarde zijn voor MVV.

Verder kan ik het niet oneens zijn met de column van Jacques dat je als club moet blijven proberen op het hoogste niveau te spelen. Dan komen ook veel meer financiële middelen beschikbaar, maar uiterste voorzichtigheid blijft extra geboden. Het fundament waarop MVV wil bouwen, moet stevig zijn en blijven. MVV mag geen onnodige risico's nemen. Dat heeft het recente verleden ons wel geleerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2016 14:22
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #82

De Zwarte Vogel schreef : Ik zag in de samenvatting een flits van een van de Salemans-broers, volgens mij Ben, zwaaiend met zijn roodwitte shawl.


Ben Salemans inderdaad

www.facebook.com/132352476873346/videos/912988522143067/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.282 seconden