MVV - Volendam 2 mei (20:00)

03 mei 2016 09:19
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #61
Ik denk dat het toeschouwersaantal wel klopt. Nu kreeg je te horen hoeveel mensen er werkelijk waren (verkochte kaarten) en niet het omgeroepen aantal van de normale competitiewedstrijden waarbij zich iedereen vaak afvroeg hoe ze in godsnaam aan dat aantal kwamen (hoongelach bij omroepen aantal). Vrijdag wordt lastig door die tegengoal. Maar een behoorlijk aantal spelers van MVV was gisteren niet echt in goede doen, dus wat dat betreft kan het in Volendam wellicht alleen maar beter gaan. Heb er toch wel vertrouwen in. Als ze maar niet vanaf minuut 1 alleen maar gaan verdedigen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2016 09:21
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #62
Nu is het natuurlijk wel zo, dat je juist in die nacompetitie een hele portie geluk nodig hebt. Vorig seizoen was er zo'n club die dat geluk ook in de schoot kreeg geworpen. MVV heeft dat gewoon nooit gehad. De bal van Peters gaat nu niet tegen de paal maar binnenkant paal erin. En de goal van Werker was bovendien geen geluk. Het was een ontzettend mooi doelpunt met een strakke voorzet van Peters. Maar het doelpunt valt in de 92e minuut. Als dat ook bij geluk hoort dan kun je dit meetellen naast de kansen die Volendam om zeep hielp. Je kunt niet promoveren zonder dit geluk. Maar het meeste geluk moet nog komen. Een deel heeft MVV al gekregen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2016 11:54 03 mei 2016 12:03 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #63

Maosbrögk schreef :

Boe is dat feeske? schreef :
Tip: Spaar de organisatie van MVV en koop een E-ticket. Scheelt een hoop wachtrijen


Tip aan MVV: gooi eens een extra kassa open, scheelt een hoop wachtrijen. Bij ingang Hoofdtribune/Angel Side was 1 kassa open, van de 4 die open kunnen.

Ja ik snap je wel, maar ik denk -als vrijwilliger- misschien wat meer aan hoe groot de druk op de organisatie bij zo'n wedstrijd al is,
Het is kip-ei verhaal, en je zou ook kunnen zeggen, mensen kom iets eerder.
Duidelijk is dat de seizoenkaarthouder graag een kaartje aan de kassa koopt ipv online, en daar moet MVV iets mee. Dus wellicht extra kassa inderdaad, zeker als we tweede ronde halen.


Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2016 12:01
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 611
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #64
Ik koop liever een kaartje online, echter als dan bij de "controle" niet opvallend gecontroleerd wordt uitgevoerd had ik mijn kaartje 20x kunnen kopieren en was iedereen binnengekomen aangezien deze niet gescand hoefde te worden..

Ook niet echt handig, maar goed..

De wedstrijd zelf, goede eerste helft, zwakke 2e helft, blunder van Perreira en Coppens leiden de 1-1 in.. Moustafa kan niet anders, anders ligt de bal hoe dan ook in het doel.

Uit een penalty altijd nog kans om tegen te houden.

Als MVV op de wijze voetbalt waarin ze voetballen na de 1-1, dan komt het wel goed vrijdag.
Echter, had dit in de 2e helft gedaan, dan had Volendam niet meer gescoord.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2016 12:04
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #65
Daar moet MVV iets mee ja, zeker als je mensen op ideeen gaat brengen.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2016 12:04 03 mei 2016 12:06 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #66
Het lag niet aan de seizoenkaarthouders...volgens facebook 1200 kaarten van de 1600 gereserveerd.

Het ticketsysteem lag er vanaf 1400 uur uit...dus heb zon idee dat scannen dan ook niet werkt. Dat is gekoppeld.

En tja, als je om 1950 komt weet je dat de kans bestaat te laat te zijn. Je weet dat het druk wordt, geldt ook voor de beschikbare parkeerplaatsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2016 12:35 03 mei 2016 12:41 door αναρχος.
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #67
Volgens mij vonden veel mensen het juist wel mooi en nostalgisch om weer eens in de rij te staan. Is er trouwens iemand die weet na hoeveel gele kaarten men een schorsing krijgt in de play offs? Moustafa en guvenc hebben er al een.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2016 12:44
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 611
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #68
Naar mijn weten bij twee gele kaarten..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2016 13:03
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #69
Zo, even een moment gevonden op mijn werk voor een post te plaatsen.

Gister de eerste helft genoten van het felle MVV met een snelle goal door het bij ons geleerde keeperswerk van Hobie. Daarna zakte het gedurende de eerste helft in, met als totale inzakking in de tweede helft tot gevolg. Volendam kon hier echter amper van profiteren en als dat al het geval was , stond Jo Coppens op zijn plaats. Lachwekkend die linksback van Volendam trouwens. Je ziet echter toch wel meteen de twee zwakste schakels in het team gister, de RB en de LM van MVV ( Pereira en Polizzi). Jongens komen tekort voor dit niveau in spelverdeling, vechtlust ( Polizzi heb ik het dan over, laat zich constant vallen als niks aan de hand is) en inzicht. Hierdoor ook de 1-1 die wéér bij een fout van onze mooiboy Pereira begint, met als gevolg de enigste fout van Coppens waarna Moustafa niets anders deed( verbaasde me dat de scheids geen rood trok, was toch een duidelijke scoringskans die ontnomen werd?). En dan het mooiste moment van de avond, die geweldige ontlading in de duitse tijd door onze gehuurde mof ( ook al kies ik voor deze man graag een andere naam) bij de volledig onverdiende 2-1!

Verder, hulde voor de Ultra's, die toch wisten dat er ook op maandag gevoetbald moet worden ! -.-
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2016 13:35
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #70
Zit net de wedstrijd terug te kijken op FOX, de Angelside is zo goed als vol! Normaal ongeveer half vol toch? En toch niet meer toeschouwers :thinking:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2016 13:44 03 mei 2016 13:44 door αναρχος.
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #71
Het was best een chaos rond de kassa's dus ik vraag me af, of MVV überhaupt weet hoeveel mensen er waren. Noord, Boschpoort en Angelside waren goed gevuld, de hoofdtribune en het uitvak waren redelijk leeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2016 14:33
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #72
Waarom gaf de scheids geen rood aan moustafa??? Een wonder (in ons voordeel)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2016 14:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #73

seppo schreef : Waarom gaf de scheids geen rood aan moustafa??? Een wonder (in ons voordeel)


Mwah, die speler stond zo ongeveer op de achterlijn, geen directe scoringskans. Gewoon geel volgens de regels. Van mij had Hawbir hem ook mogen laten gaan. Maar neem het hem niet kwalijk hoor.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2016 15:45
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #74
omtrent de bezoekers aantallen, dit zal wel weer een verzonnen aantal zijn net zoals alle andere keren heeft iedereen vragen bij het genoemde aantal.
Echter was het dit keer aan de lage kant, normaal telt MVV er graag 1000 of 1500 man bij op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2016 16:56
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
MVV - Volendam 2 mei (20:00) #75
Eerste helft ging het wat op en neer, maar wat ik me toch de tweede helft te zien kreeg..

Mvv voetbalde totaal niet meer, Knops gaf 30 lange ballen op Croux. Perreira man man die snapt er niks steeds geen hout van. In Volendam moet het echt anders dan in de tweede helft! Anders word het nog heel heel moeilijk.

Ippel is de meest onderschatte speler van dit team, wat een heerlijke speler is dat! Ieder duel vol aangaan, overal te vinden die Ippel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden