Volendam - MVV (play-off ronde 1)

07 mei 2016 20:20
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #76

Sjonnie schreef :

MVVke schreef : De sfeer waor manjefiek!!!

Mer..........um in al dee euforie dee noe heers, toch nog eve get te zeike te höbbe;

Kinne v'r ezzebleef oetsjeie mèt dat ''Wij gaan promoveren'' leedsje, en dat vervaange door ''Veer Goon Promovere''.

V'r zien toch gein hollenders?





Dan moeten we ook maar stoppen met engelse liedjes , want we zijn toch geen engelse ??


Ouch veur diech tèlt: Begriepend leze!!! Boe 't um geit is tot bepaolde leedsjes ouch 'n Mestreechse versie höbbe, en d'r dus gein inkele noedzaak is um dat in 't huilands te doen.

Iech zeen m'ch zelf neet in 't Mestreechs ''First division f*ck off, I wanna go home'' zinge...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 20:24
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #77

MVVke schreef :

Nao Väöre schreef :

MVVke schreef : De sfeer waor manjefiek!!!

Mer..........um in al dee euforie dee noe heers, toch nog eve get te zeike te höbbe;

Kinne v'r ezzebleef oetsjeie mèt dat ''Wij gaan promoveren'' leedsje, en dat vervaange door ''Veer Goon Promovere''.

V'r zien toch gein hollenders?



Veer motte blijj zien es Hollenders en/of luij vaan boete naor MVV kaome.


Die mage bès koume huur, mer dat wèlt neet zègke tot veer us dao aon mote aon passe. Zie zien te gas, neet veer.



Pfff 'nne haop kwatsj en dat in mer ein zinneke.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 20:25 07 mei 2016 20:27 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #78

MVVke schreef :

Sjonnie schreef :

MVVke schreef : De sfeer waor manjefiek!!!

Mer..........um in al dee euforie dee noe heers, toch nog eve get te zeike te höbbe;

Kinne v'r ezzebleef oetsjeie mèt dat ''Wij gaan promoveren'' leedsje, en dat vervaange door ''Veer Goon Promovere''.

V'r zien toch gein hollenders?





Dan moeten we ook maar stoppen met engelse liedjes , want we zijn toch geen engelse ??


Ouch veur diech tèlt: Begriepend leze!!! Boe 't um geit is tot bepaolde leedsjes ouch 'n Mestreechse versie höbbe, en d'r dus gein inkele noedzaak is um dat in 't huilands te doen.

Iech zeen m'ch zelf neet in 't Mestreechs ''First division f*ck off, I wanna go home'' zinge...




Waarom moet alles in het Maastrichts ?? We zingen voor het elftal aan te moedigen , 80% van het elftal komt van buiten Maastricht !!


ps

Als we vrijdag tegen de Graafschap spelen is Smeets waarschijnlijk de enige speler die het volkslied mee kan zingen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 20:26
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #79

omnisciens schreef :

MVVke schreef :

Nao Väöre schreef :

MVVke schreef : De sfeer waor manjefiek!!!

Mer..........um in al dee euforie dee noe heers, toch nog eve get te zeike te höbbe;

Kinne v'r ezzebleef oetsjeie mèt dat ''Wij gaan promoveren'' leedsje, en dat vervaange door ''Veer Goon Promovere''.

V'r zien toch gein hollenders?



Veer motte blijj zien es Hollenders en/of luij vaan boete naor MVV kaome.


Die mage bès koume huur, mer dat wèlt neet zègke tot veer us dao aon mote aon passe. Zie zien te gas, neet veer.


Wat een onzin man man man, echt ben je ook zo een chauvinistische lul die als je met carnaval bier besteld bij hem je niks geeft want je moet zeker peeeelsssssss zeggen. man man man dramatische opmerking van jaar..


De bis noe bazel aon 't oethawwe, en zake veur miech aon 't invölle, boe'ste gaar niks vaanaof wèts.

En veur de gooj orde: Es diech bis wee iech dingk totste bis, daan bis diech toch wel de lètste dee m'ch dao op moot aonspreke, gezeen iedere oetspraoke vaan iech, aongaonde de Mestreechter taol. Mer laote v'r dat beter via pb eve bespreke, veurtot 'ch m'ch verdaol ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 20:29
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #80
Mvver ik zal mijn Roda jasje aantrekken dat kun je niet missen tot om half acht bij de trepkes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 20:31
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #81

Sjonnie schreef :

MVVke schreef :

Sjonnie schreef :

MVVke schreef : De sfeer waor manjefiek!!!

Mer..........um in al dee euforie dee noe heers, toch nog eve get te zeike te höbbe;

Kinne v'r ezzebleef oetsjeie mèt dat ''Wij gaan promoveren'' leedsje, en dat vervaange door ''Veer Goon Promovere''.

V'r zien toch gein hollenders?





Dan moeten we ook maar stoppen met engelse liedjes , want we zijn toch geen engelse ??


Ouch veur diech tèlt: Begriepend leze!!! Boe 't um geit is tot bepaolde leedsjes ouch 'n Mestreechse versie höbbe, en d'r dus gein inkele noedzaak is um dat in 't huilands te doen.

Iech zeen m'ch zelf neet in 't Mestreechs ''First division f*ck off, I wanna go home'' zinge...




Waarom moet alles in het Maastrichts ?? We zingen voor het elftal aan te moedigen , 80% van het elftal komt van buiten Maastricht !!


Nein Sjonnie, neet alles is te vertaole nao 't Mestreechs, dat geef iech zjus al aon. Wat de 80% ''vaan boete'' aongeit, 't mierendeil daovaan sprik perfec plat, dus dao zouw toch gein probleem mote zien.

Wat wèls diech daan? Dat v'r laankzemaon aofsjievele tot de leedsjes vaan die koempelclub? Boe in Mestreech opins weurt bezoonge es ''maastricht''', etc....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 20:32 07 mei 2016 20:33 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #82

dreekemvvke schreef : Mvver ik zal mijn Roda jasje aantrekken dat kun je niet missen tot om half acht bij de trepkes


Get zeet miech totste dat neet moos doen...;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 20:49
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #83
Enfin zoals ik ook net persoonlijk tegen MVVke heb gezegd,

Sommige supporters spreken geen dialect, maar zijn wel supporters in hart en nieren. Natuurlijk hoort ons dialect bij ons imago en onze roots. Dat moet je ook zeker niet verloochenen. Maar ook "Hollenders" kunnen een rood-wit hart hebben.
Mijn opmerking van chauvinischte lul, was ongepast, had ik ook niet hoeven maken.

Iedereen wil gewoon dat het goed gaat met Us Mvvke , cest tout. In welke taal dan ook;)

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 20:53
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #84

omnisciens schreef : Enfin zoals ik ook net persoonlijk tegen MVVke heb gezegd,

Sommige supporters spreken geen dialect, maar zijn wel supporters in hart en nieren. Natuurlijk hoort ons dialect bij ons imago en onze roots. Dat moet je ook zeker niet verloochenen. Maar ook "Hollenders" kunnen een rood-wit hart hebben.
Mijn opmerking van chauvinischte lul, was ongepast, had ik ook niet hoeven maken.

Iedereen wil gewoon dat het goed gaat met Us Mvvke , cest tout. In welke taal dan ook;)


Mèt innege nuance daan: Iech verwach zeker gein vloeiend plat vaan lui ''oet den vreemde''.
Mer es veurbeeld: Iech kin 'ne ganse berg ''hollenders'', die al jaore nao M.V.V. koume. Ouch die lui zinge mèt alle plezeer de Mestreechse leedsjes mèt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 22:50
V.Duynhoven
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #85

MVVke schreef : De sfeer waor manjefiek!!!

Mer..........um in al dee euforie dee noe heers, toch nog eve get te zeike te höbbe;

Kinne v'r ezzebleef oetsjeie mèt dat ''Wij gaan promoveren'' leedsje, en dat vervaange door ''Veer Goon Promovere''.

V'r zien toch gein hollenders?



Ik vind dit bericht wel jammer eigenlijk. Mijn ouders komen allebei niet uit Maastricht maar heb tot mijn 18de in Maastricht gewoond. Inmiddels woon ik al bijna 10 jaar in de randstad.

Desondanks ben ik een ontzettende fanatieke MVV fan en probeer ik het altijd te volgen of bij te wonen.

Het is toch helemaal niet erg als iemand wat anders is dan jou, qua cultuur of dergelijke. Het is toch juist dat allerlei verschillende mensen dezelfde binding hebben, namelijk dat ze het beste met MVV voor hebben!!

Ik vind het een beetje kinderachtig of minder sympathiek als er over 'Hollenders en Huilands etc wordt gesproken. Je bent dan toch niet een mindere supporter?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 23:13
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #86

V.Duynhoven schreef :

MVVke schreef : De sfeer waor manjefiek!!!

Mer..........um in al dee euforie dee noe heers, toch nog eve get te zeike te höbbe;

Kinne v'r ezzebleef oetsjeie mèt dat ''Wij gaan promoveren'' leedsje, en dat vervaange door ''Veer Goon Promovere''.

V'r zien toch gein hollenders?



Ik vind dit bericht wel jammer eigenlijk. Mijn ouders komen allebei niet uit Maastricht maar heb tot mijn 18de in Maastricht gewoond. Inmiddels woon ik al bijna 10 jaar in de randstad.

Desondanks ben ik een ontzettende fanatieke MVV fan en probeer ik het altijd te volgen of bij te wonen.

Het is toch helemaal niet erg als iemand wat anders is dan jou, qua cultuur of dergelijke. Het is toch juist dat allerlei verschillende mensen dezelfde binding hebben, namelijk dat ze het beste met MVV voor hebben!!

Ik vind het een beetje kinderachtig of minder sympathiek als er over 'Hollenders en Huilands etc wordt gesproken. Je bent dan toch niet een mindere supporter?


Nein Rein, dat biste zeker neet.

Um de ein of aander reie krieg 'ch lui dus bliekbaar neet oetgelag wat iech bedoel.

Iech waag nog 1 poging, weurt dat neet begrepe, daan geef 'ch 't op.

Kiek, M.V.V. is mien club, umtot 't veur miech e stökske Mestreechse identiteit is.
Dat zit 'm binne de club in 'n aontal factore. De zaank is dao dus eine vaan.
Iech moot d'r persuunlek gewoen neet aon dinke tot v'r -zjus wie beveurbeeld die koempelclub- eus club goon bezinge in 't Nederlands.
Of tot d'r - a la Beveren midde jaore 90- opins 11 Ivoriane in de basis stoon.
Veur mien geveul is de identiteit vaan de club daan volledig weg.

Dat ''die vaan us'' geveul, snapste?

Es dat geveul weg is, dat stökske identiteit dat d'r veur zörg tot M.V.V. gepromoveert weurt tot US M.V.V.'ke, daan hèlt 't veur miech op.

Die club boe veer op dit forum allemaol fan vaan zien, dabbelt al jaore in de Ierste Devisie, en toch blieve veer allemaol zoe gek um fan te blieve. (gelökkeg)

Door 't good voetbal? Nein, daan hadde v'r allemaol wel 'n sezoenskaart vaan Barcelona of Bayern ofzoe.

Es iech dus veur miechzelf spreek, gaon iech dus loere, veur dat stökske Mestreechse identiteit, d'n ambiance en de lui in 't stadion boe'ste get mèt kins awhore.

Snapste wat 'ch bedoel V. Duynhoven (en aandere)?

Iech bin toch ouch 'ns benuid wie dat mèt uuch allemaol zit. Wat beweeg uuch um supporter te zien vaan dees club?

PS: Moderators, mesjiens beter dit oonderwerp te verplaotse, v'r rake oet koers aanders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2016 08:59
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #87
Ik wil dit shirt (zonder Gamin!) Bedankt Fred Rompelberg;)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2016 09:44
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #88

dreekemvvke schreef : Mvver ik zal mijn Roda jasje aantrekken dat kun je niet missen tot om half acht bij de trepkes


Ouwe gekke man. Ik geef u 1 minuut in de Geusselt met dat jasje aan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2016 12:55
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #89
Om nog even na te genieten de samenvatting van Trepke B Facebook:

www.facebook.com/132352476873346/videos/915505721891347/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 10:19
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #90
Ik was vrijdag aanwezig in volendam, ik zat in het vak naast het uitvak. Wat mij wel op viel was dat nog daar maar een mvv supporter met zijn vrouw zat, had er eerlijk gezegd wel nog hoop meer verwacht.
Buiten dat heb ik wel een hele hoop volendam supporters gezien die naar huis gingen en een applaus gaven voor het uitvak :applaus:

Het was dan ook wel zeer indrukwekkend wat voor een volume uit het vak kwam......op naar de volgende overwinning. :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden