Volendam - MVV (play-off ronde 1)

06 mei 2016 23:08
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #46
Ze moeten wel wat op de gele kaarten letten( o.a. Peeters) want de Graafschap en VVV/ Eagles beginnen nu met een schone lei en MVV stapt in met al kaarten op zak. Klopt toch eigenlijk ook niks van!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2016 23:36
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #47
Trouwens nu vrijdag begint de wedstrijd wel om 18:30. En niet om 20:00.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 00:07
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #48
Mooie wedstrijd gezien met een MVV dat vanaf minuut 1 de bovenliggende partij was tegen een erg zwak Volendam. De wedstrijd had voor de rust eigenlijk al beslist moeten zijn. MVV speelt met vertrouwen en zit in een goede flow en dat geeft hoop voor wat er volgen gaat. Spelers die mij opvielen waren Pereira (op geen foutje te betrappen), Verheijdt (voor rust enorm sterk, na rust leek hij fysiek er door heel te zitten), de fris voetballende Loshaj (ik vermoed gekozen omdat hij meer loopvermogen heeft) en Ippel die heerste op het middenveld. Maar los van de goede individuele prestaties, was dit in de eerste plaats een schitterende teamprestatie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 00:14
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #49
Gewoon een hele goede pot !
Volendam kwam er niet aan te pas. Verheijdt speelde een bere wedstijd. Won veel duels.
Werker hield achter de poort goed dicht. En wederom een fantastisch spelende Mous.
Op Fox hoorde ik dat het "uitvak" gekozen was tot 'vak van het seizoen. Chapeaux mannen !!!
Ik vond de commentator niet bepaald objectief. Maar wat maakt het uit.
Die arrogante van Halst met zijn commentaar moest in de rust toch terug komen op zijn bespiegelingen van voor de wedstrijd !
Super mannen.
Op naar de Graafschap.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 00:22
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #50
Ik heb het dit seizoen vaak jammer gevonden dat de sfeer er in de thuiswedstrijden niet in zat, maar dit maakt een hoop goed! Het moet gezegd worden: het zag er fantastisch uit! Hopen dat het komende wedstrijd flink vol zit. Goede wedstrijd en de flow lijkt aanwezig te zijn. Al is de graafschap van een heel ander kaliber, het is geen Willem II. Er zijn dus mogelijkheden..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 00:25
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #51
Trök vaanoet de bös oet Volendam. Heerlek jonges veer goon toch riechting Ieredivisie. Bryan Smeets veer zien us weer!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 00:31 07 mei 2016 00:39 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #52
Ron Promotion gaf aan in het interview op foxsports dat hij geen kaarten heeft kunnen krijgen voor De Graafschap - Ajax.. Hij moest Jan Vreman nog bellen :lol:

Edit: Trainer Molenaar van Volendam: Met Ippel, Peeters en Nys durf ik wel de eredivisie in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 00:35
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #53
Iedereen weet toch wel hoe De Graafschap speelt tegenwoordig. Hoef je die wedstrijd niet per se te zien vanaf de tribune daar.

Wij mogen, zij moeten, maw ze hebben een groot probleem!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 01:19
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #54

‘Geen enkel moment spel van maandag kunnen evenaren’
07 mei 2016
Door: Sonny Sier

Op de uitschakeling van FC Volendam in de play-offs om promotie tegen MVV was niks op af te dingen. Zowel de winnende trainer Ron Elsen, als Robert Molenaar konden zich erin vinden dat de Limburgers zicht houden op een ticket naar de eredivisie. Vooral voor Molenaar is dat een hard gelach, aangezien hij overtuigd was dat zijn mannen zich wilden revancheren voor de eerdere nederlagen in de competitie. “Maar over het geheel genomen zijn wij de mindere geweest.”

Buitenspelers in de tas
Molenaar putte vertrouwen uit de goede tweede helft die Volendam maandag in Maastricht speelde. Wel moest het vrijdag aantreden zonder sterkhouder Kees Kwakman. “Hetgeen dat maandag heel goed ging, hebben wij vandaag geen enkel moment kunnen evenaren. We kwamen niet eens in de buurt. Onze buitenspelers zaten in de tas bij de backs van MVV. Daarnaast was er te weinig diepgang doordat wij in balbezit te slordig speelden. Desondanks wil ik het niet wijten aan het feit dat Kees er niet was. Hij is uiteraard een belangrijke speler, maar we doen het met de selectie die op dat moment beschikbaar is.”

Opportunistisch
MVV profiteerde van het uiterst teleurstellende optreden van de Volendammers met een goal van Jordi Croux na ruim twintig minuten. Toen duidelijk was dat de thuisploeg voetballend geen vuist kon maken, gooide Molenaar het na rust over een andere boeg. Maar ook het opportunisme leverde nauwelijks gevaarlijke momenten op voor het MVV-doel. “Ik hoopte daarmee snel een doelpunt te forceren. En later met het inbrengen van Gijs Luirink probeerden wij het opportunistische verhaal verder op te pakken. Maar uiteindelijk hebben wij onvoldoende vuist kunnen maken. We kwamen simpelweg kwaliteit tekort. Kijk naar het middenveld van MVV, met Pieter Nys, Stef Peeters en Ricardo Ippel. Daar zou ik de eredivisie mee aandurven.” Croux schoot MVV een kwartier voor de tijd de Limburgers op 0-2, waarmee de zege zo goed als veilig was. Van Kippersluis vulde in de slotminuut de statistieken aan met de 1-2.

Positieve terugblik
Molenaar kijkt uiteindelijk met een positieve blik terug op het seizoen. ,,Vergeleken met vorig jaar hebben we met het vertrek van een aantal spelers veel doelpunten moeten inleveren. Volendam is een club waar spelers kansen krijgen. Het is positief dat er heel wat jongens hun debuut hebben kunnen maken. Het is zaak dat zij zich nu blijven ontwikkelen. Daar koop je nu uiteindelijk niks voor, maar het is wel een pijler waar Volendam voor staat. Het nieuwe seizoen begint vandaag.”


Overigens een mooi compliment van Robert Molenaar richting ons middenveld. MVV kwam er voetballend vaak heel goed uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 01:35
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #55

Belgske schreef : Mooie wedstrijd gezien met een MVV dat vanaf minuut 1 de bovenliggende partij was tegen een erg zwak Volendam. De wedstrijd had voor de rust eigenlijk al beslist moeten zijn. MVV speelt met vertrouwen en zit in een goede flow en dat geeft hoop voor wat er volgen gaat. Spelers die mij opvielen waren Pereira (op geen foutje te betrappen), Verheijdt (voor rust enorm sterk, na rust leek hij fysiek er door heel te zitten), de fris voetballende Loshaj (ik vermoed gekozen omdat hij meer loopvermogen heeft) en Ippel die heerste op het middenveld. Maar los van de goede individuele prestaties, was dit in de eerste plaats een schitterende teamprestatie.


Waar ik een paar wedstrijden geleden Verheijdt de slechste man van het veld vond heeft Perreira zijn plaats ingenomen. Blijft toch nog onbesuisde en knullige acties maken. Verheijdt zie ik gelukkig nu iedere wedstrijd groeien.

Buiten dat; niet gedacht wel gehoopt! Prachtige prestatie.Alles wat nu meer is, is voor mij meegenomen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 01:44
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #56
Terug uit Volendam. Wat een pot! Nee, Volendam was niet zwak; MVV was op alle fronten de baas en heeft Volendam geen enkel moment in de wedstrijd laten komen. En die wisten het dus niet meer en maakten daardoor een onbeholpen indruk maar dat was absoluut de verdienste vaan die vaan us. Ik ben verbaasd over het commentaar op 1L....openingsoffensief van Volendam?? Vlgs mij zijn die van minuut 4 tot minuut 17 niet in de 16 van MVV geweest. Inderdaad een van de beste wedstrijden van de afgelopen tijd: tactisch top, volwassen, koppie-koppie, geslepen, passie, uitgekookt. Ons middenveld is gewoon goed terwijl Peeters zeker niet zijn beste wedstrijd speelde. Hij werd overigens wel 2 keer bijna de wedstrijd uitgeschopt...zegt ook wel iets over zijn groeiende reputatie.
Vreman van de Graafschap is maandag ruim voor tijd vertrokken uit de Geusselt; hij had genoeg gezien blijkbaar. Ben benieuwd wat hij na vanavond denkt. Op naar vrijdag; een meer dan goed gevulde Geusselt en een stadion dat qua sfeer aansluit bij het uitvak van vanavond...kom op die roeie !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 09:28 07 mei 2016 09:29 door Lassie80.
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #57
Geweldige teamprestatie! Iedereen haalde een hoog niveau. De wedstrijd deed mij denken aan de thuiswedstrijd tegen Volendam in de competitie; een dominant MVV.
In deze wedstrijd zag je ook hoe belangrijk Nys kan zijn voor het team, een echte 'box-to-box' speler. Ik heb genoten van de strijdlustigheid en vastberadenheid van elke speler.
Daarnaast ook erg genoten van de MVV supporters... wat un fees!


Als we dit ook tegen De Graafschap kunnen opbrengen, dan hebben we grote kans om door te gaan. Wij hebben niks te verliezen, De Graafschap alles! Daar staat meer spanning op normaal gesproken.

Ik hoop dat er vrijdag minimaal 7000 toeschouwers zijn om onze mannen te steunen.
Nu heerlijk het weekend nagenieten...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 09:38
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #58
Goede wedstrijd van MVV. Volendam werd geen kans gegeven om maar ook te winnen.
Iedereen heeft het geweldig gedaan als ze dit vasthouden nog 4 wedstrijden dan zie ik ons de eredivisie ingaan.
Heb ook een paar leuke acties gezien.
Ook voor het uitvak een dikke 10. :thumbsup:

Nu De Graafschap en zeker een haalbare zaak om ze te verslaan!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 10:23
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #59

Schapendonk schreef : Ze moeten wel wat op de gele kaarten letten( o.a. Peeters) want de Graafschap en VVV/ Eagles beginnen nu met een schone lei en MVV stapt in met al kaarten op zak. Klopt toch eigenlijk ook niks van!!


Ja, die hele play-offs zijn zodanig ontworpen dat de eredivisie-ploegen in het voordeel zijn, en daarna de top-5 in het voordeel tov "de kleintjes". Maar daar gaan we nu niet over zeuren. Afgelopen jaar lukte het De Graafschap om drie rondes te winnen. Drie jaar geleden de Eagles ook.

Wat een wedstrijd gisteren. Op deze manier hoeft MVV niemand te vrezen. Na maandag was ik wel beducht, we liepen te veel achteruit en kwamen niet in ons spel. Maar gisteren hebben we Volendam welgeteld vier minuten lang in de waan gelaten dat er iets te halen viel, daarna niets weggegeven en zelf kans na kans gecreëerd. Als je al een minpuntje wil benoemen, dan is het dat we de wedstrijd niet eerder beslist hadden. Uitvak was fenomenaal. This is the worst trip I've ever been on! :applaus:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u hindriks

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 11:09
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
Volendam - MVV (play-off ronde 1) #60
Een goede wedstrijd van MVV :applaus:
Ik kan geen enkele speler minpunten geven, alleen maar :applaus: !

Terechte overwinning. Het scenario wat ik in mijn hoofd had (een goal maken binnen de eerste 25 minuten) kwam gelukkig uit, Volendam zag ik niet in staat om meer dan 2 goals te maken.

Ook weinig volk daar in Volendam. Het uitvak was zo goed als vol. Hier speel je het hele seizoen voor en dan zo weinig volk.

Nu De Graafschap, hopelijk thuis voor 5000-6000 man!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden