Fc Volendam-MVV

07 mrt 2016 11:57 07 mrt 2016 12:36 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Fc Volendam-MVV #31
Ik moet eerlijk zeggen, ik had er een hard hoofd in. Ik was al blij als MVV een puntje had gepakt in Volendam en heb de wedstrijd daarom ook niet live gevolgd.
In de Limburger van vandaag lees ik dat Peeters buiten zijn doelpunt ook nog eens heel goed gespeeld heeft. Het viel me in de wedstrijd tegen Den Bosch ook al op dat hij eindelijk zijn vorm weer terug lijkt te krijgen na toch een mindere periode.

Zoals anderen al aanhaalden: De verdediging staat inderdaad beter, het middenveld krijgt zijn vorm terug, nu nog een wat productievere aanvalslinie en er kunnen mooie dingen gebeuren. Maar een zwaluw maakt nog geen zomer natuurlijk ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2016 14:29
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Fc Volendam-MVV #32

jeoff schreef : Ik moet eerlijk zeggen, ik had er een hard hoofd in. Ik was al blij als MVV een puntje had gepakt in Volendam en heb de wedstrijd daarom ook niet live gevolgd.
In de Limburger van vandaag lees ik dat Peeters buiten zijn doelpunt ook nog eens heel goed gespeeld heeft. Het viel me in de wedstrijd tegen Den Bosch ook al op dat hij eindelijk zijn vorm weer terug lijkt te krijgen na toch een mindere periode.

Zoals anderen al aanhaalden: De verdediging staat inderdaad beter, het middenveld krijgt zijn vorm terug, nu nog een wat productievere aanvalslinie en er kunnen mooie dingen gebeuren. Maar een zwaluw maakt nog geen zomer natuurlijk ;)


Dan maar wachten op de tweede zwaluw :whistle: ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2016 11:51
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Fc Volendam-MVV #33
De samenvatting op SBS6 is wat langer dan de FOX-samenvatting. Uitzending 7 maart van minuut 6.17.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2016 12:47
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Fc Volendam-MVV #34

De Zwarte Vogel schreef : De samenvatting op SBS6 is wat langer dan de FOX-samenvatting. Uitzending 7 maart van minuut 6.17.


Die op Trepke B facebook 10.07.

www.facebook.com/132352476873346/videos/877921548983098/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.229 seconden