Fc Volendam-MVV

06 mrt 2016 14:43
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Fc Volendam-MVV #16
Streamazone.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2016 14:44
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Fc Volendam-MVV #17
Deze werkt bij ons perfect!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2016 15:13
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Fc Volendam-MVV #18
www.nosball.com :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2016 16:22
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Fc Volendam-MVV #19
Belangrijke overwinning zeg!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2016 16:27
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Fc Volendam-MVV #20
Zeer belangrijk inderdaad en buiten dat ook nog eens terecht. Volendam 1 grote kans gehad via Steltenpool waar die zich blesseerde, verder eigenlijk niet veel. Wel slordig aanvallend, wat mij betreft Guvenc toch meer tijd geven. Verdedigend staat het goed de laatste weken :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2016 16:28
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Fc Volendam-MVV #21
Perficia Ron. #EinClubEinFemilie

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2016 16:33
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Fc Volendam-MVV #22
Merci Slevenier tot Geer uzze Vin op zien wöllekske vendaog es Ingelke euver us MVV-ke höb laote waake...

Zörregt ezzebleef good vuer häöm noe heer tot us verdreet neet mie bij us kin zien...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, Hartmans1973, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2016 16:34
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Fc Volendam-MVV #23
Heel belangrijke overwinning en dik verdiend! Zo ziet de stand er opeens heel anders uit dan enkele weken geleden. Complimenten aan de defensie, de laatste wedstrijden wordt bijzonder weinig weggegeven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2016 16:34
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Fc Volendam-MVV #24
Yes! Precies wat MVV op dit moment nodig had. En nu doorgaan!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2016 16:50 06 mrt 2016 16:52 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Fc Volendam-MVV #25
Ik heb genoten van het harde werk, maar ik heb me tegelijk ook liggen ergeren aan het wisselbeleid. De laatste 20 minuten zouden ideaal zijn geweest voor Guvenc. Onbegrijpelijk dat die jongen geen speelminuten krijgt in deze counterwedstrijd met zoveel ruimte. Je zou bijna gaan denken dat het persoonlijk is, want op het veld zie ik zijn tekortkomingen niet. We winnen uiteindelijk door een beslissing van de scheidsrechter, omdat er met de vele kansen slordig wordt omgegaan, je beloont jezelf nog steeds niet voor je inzet. Verdedigend gaat het wel gelukkig beter en het middenveld is zich ook aan het herpakken. Nu nog jezelf belonen met doelpunten. Hopelijk volgende week een puntje bij de zware uitwedstrijd in Deventer, dat zou mooi zijn voor de ranglijst. Drie punten in Volendam daar reken je vooraf niet op, dit zijn mooie bonus punten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2016 17:38
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Fc Volendam-MVV #26
Méér nog dan bonus punten want we staan mee bovenaan in de periode. Met een beetje geluk komt MVV ook in Deventer goed weg want die draaien niet meer zo lekker. Maar niet onderschatten natuurlijk want dat blijft een uiterst moeilijke uitwedstrijd tegen een fanatiek publiek. De tegenstander is denk ik vergelijkbaar met Volendam. Nog maar een keer naar de olv. :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2016 18:11
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Fc Volendam-MVV #27
Volendam speelbal van MVV www.fcvolendam.nl

Zijn gezicht stond na afloop van de 0-1 verloren wedstrijd tegen MVV op onweer. Robert Molenaar zag weinig positieve punten en kon niks ander dan concluderen dat hij niet warm wordt van dit FC Volendam. “Het was ver en ver beneden peil.”

Door Sonny Sier

De Zaandammer mistte vooral de overtuiging in eigen kunnen bij zijn mannen. “Ik ben ontevreden over het karakter waarmee we vandaag zaken hebben gedaan. We waren bang voor de mislukking. Het initiatief nemen, vechten voor elke beter: dat heb ik gemist. Bij Volendam mag je fouten maken, maar maak ze dan door initiatief te tonen. De overtuiging ontbrak totaal en de spelers sleepten elkaar mee naar beneden. We zijn een speelbal geweest van de tegenstander.”

Vorm op de flanken
Volendam creëerde nauwelijks kansen, waardoor het weinig aanspraak maakte op een doelpunt. ,,Met ons spel zijn we afhankelijk van de kwaliteit op de flanken. De vorm van die spelers is belangrijk en dat bleek vandaag onvoldoende. Ook moet er wat gesleuteld worden aan het centrum van de verdediging. Erik Schouten speelde wel solide, maar bij Henny Schilder ontbrak het soms aan overtuiging in de dingen die hij deed.”

Billen tegen elkaar
Via een benutte penalty Stef Peeters vlak na rust maakten de Maastrichtenaren de enige en dus winnende goal. ,,We moeten nu even met de billen tegen elkaar en dit resultaat accepteren. Maar morgen trainen we weer met de borst vooruit en de kin omhoog.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2016 18:38
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Fc Volendam-MVV #28

houtengerard schreef : Ik heb genoten van het harde werk, maar ik heb me tegelijk ook liggen ergeren aan het wisselbeleid. De laatste 20 minuten zouden ideaal zijn geweest voor Guvenc. Onbegrijpelijk dat die jongen geen speelminuten krijgt in deze counterwedstrijd met zoveel ruimte. Je zou bijna gaan denken dat het persoonlijk is, want op het veld zie ik zijn tekortkomingen niet. We winnen uiteindelijk door een beslissing van de scheidsrechter, omdat er met de vele kansen slordig wordt omgegaan, je beloont jezelf nog steeds niet voor je inzet. Verdedigend gaat het wel gelukkig beter en het middenveld is zich ook aan het herpakken. Nu nog jezelf belonen met doelpunten. Hopelijk volgende week een puntje bij de zware uitwedstrijd in Deventer, dat zou mooi zijn voor de ranglijst. Drie punten in Volendam daar reken je vooraf niet op, dit zijn mooie bonus punten.

Guvenc verdedigt niet mee, dat zal de reden zijn geweest. Verheijdt en palacios zijn beiden langer en kunnen dus eventuele lange ballen weg koppen en corners.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Schapendonk, opadiehard, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2016 20:35
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Fc Volendam-MVV #29
3 gouden punten meegenomen uit Volendam. Voorafgaand getekend voor een puntje, maar nu 'gruuts' op de mannen!

MVV heeft verdiend gewonnen. Veel beter dan Volendam. Alleen jammer dat je dat niet in de score ziet.
Als het 0-3 bij rust is, overdrijf ik echt niet. Goede 100% kansen voor MVV in de eerste helft. Verheydt al na 3 minuten, die hij rustig (zijn vriend Tommie Beugelsdijk zou zeggen: Rustaaagh :P ) mag maken. Ook Palacios (ik snap niet waarom hij nog speelt) had een goede kans, plus nog eens een schot op de paal van Martina.

Daryl Werker wordt met de week beter en beter. Dat heeft Knops ook vertrouwen. Ciranni, jammer dat hij in de rust gewisseld erd (blessure) speelde een sterke eerste helft.
Verheydt speelde voor zijn doen ook een sterke eerste helft. Aanspeelpunt, vleugelsspitsen bedienen. Coppens ook weer uitstekend gekeept.

Terecht gewonnen daar in Volendam.
5 punten zei ik van te voren in de drie wedstrijden tegen Den Bosch, Volendam en GAE. MVV heeft er al 6! Heel mooi! Nu op naar GAE!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2016 20:41 06 mrt 2016 20:42 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Fc Volendam-MVV #30

Ster_Drager schreef : Guvenc verdedigt niet mee, dat zal de reden zijn geweest. Verheijdt en palacios zijn beiden langer en kunnen dus eventuele lange ballen weg koppen en corners.


Klopt, maar in die fase had hij misschien beter Palacios kunnen wisselen vind ik, in de omschakeling miste we iemand die de bal goed controleerd voor de zestien en spelers in stelling brengt. Het was veiliger om die 0-2 proberen te maken, dan om die 0-1 te verdedigen. Ik was al blij dat hij Pollizzi in het veld bracht als verse kracht, toen kreeg MVV ook meer stuwkracht. Maar goed, een winnende trainer heeft altijd gelijk he, ook al vind ik dat hij de beste speler op de bank houdt. Blij uiteindelijk met het resultaat, dik verdiend qua spelbeeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden