VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016

12 sept 2016 18:09
Pino67
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #181
Zelf ben ik 10 minuten voor tijd weggegaan bij een 0-1 stand. Zonder de uitstekende keeper van MVV had Eindhoven mogelijkheden om met dubbele cijfers te winnen. Dramatisch slecht jong MVV en dan m.n. ook de " eigen jeugd". Ik weet niet wat die al die jaren in de jeugdopleiding gedaan hebben maar niemand zal ooit structureel het 1e elftal halen. Onze nieuwe aanwinst van Arsenal kreeg weinig tot geen fatsoenlijke ballen aangespeeld maar bij de spaarzame balcontacten die hij had, zag je wel dat hij kan voetballen en na een korte gewenningsperiode een echte aanwinst is voor MVV. Jammer dat bij een mooie actie van hem onze spits, die de hele middag niet in staat was om ook maar één bal goed aan te nemen of binnen 5 centimeter van zijn voet te stoppen, pontificaal in de weg ging lopen. Labylle is er nog niet 100% maar is zeker op de weg terug. Af en toe had hij nog onnodig balverlies maar dat lag voornamelijk aan de onkunde en het onbegrip van de meeste spelers. Vrijlopen en jezelf aanspeelbaar maken was aan de meeste spelers niet besteed. Het lijkt dan knullig als Labylle de bal verspeelt maar in het 1e team zal hem dat minder gebeuren omdat hij daar omringd wordt door betere spelers. O'Connor valt ook nog niet echt op al zie je dat hij wel degelijk kan voetballen maar volgens mij had hij zich iets anders voorgesteld van zijn overgang naar MVV dan spelen voor 50 mensen op een warme maandagmiddag. Ook Moustafa mag terugkijken op een geslaagde wedstrijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2016 19:12
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #182
Labylle, speelde ongeinspireerd, maar dit is niet raar in zo"n matig elftal.
De nieuweling van Arsenal, ( ik ben zijn naam kwijt) speelde een helft mee, maar je kon zien
dat het een heel goede voetballer is.
Een aanwinst dus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2016 13:17
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #183
Vandaag op de training geweest en waren een veertien tal spelers,bij navraag bleek dat te komen door dat er een mvv selectie vanavond zou oefenen in de geusselt tegen bilzen(20 uur).
Volgende week is er een wedstrijd tegen sinttruiden werd mij verteld om dat er dat weekend geen competitie is.
Onze geblesseerde spits N koyi trainde apart onder begeleiding,maar er word gefluisterd dat hij de komende weken nog zeker niet wedstrijd fit is helaas.
Ook kwam guvenc langs gestrompeld,dus ziet er zeker niet gunstig uit.....gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2016 13:33
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #184
N'Koyi wordt denk ik hetzelfde verhaal als Verheijdt toen hij net binnen kwam.....zo rond speelronde 18 zal hij eens minuten gaan maken.

Guvenc heb ik begrepen dat niet goed uitzag: is naar het ziekenhuis geweest voor een scan en is wachten op de uitslag. Ze gaan ervan uit dat hij enkele weken geblesseerd is.

Klinkt misschien dom om te zeggen, een blessure is natuurlijk nooit leuk, maar ik maak me geen zorgen. We hebben een goede bank om dit op te vangen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2016 07:29
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #185
Vind nergens de uitslag jong mvv-bilzen terug?

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2016 08:31
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #186

opadiehard schreef : Vind nergens de uitslag jong mvv-bilzen terug?


Hoi opa, ik zag het op facebook. 2-1 winst,


Nu ik het zo lees.....Jong-MVV...ideetje....kunnen we die niet gewoon in de eredivisie inschrijven???
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2016 18:10
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #187
Weet iemand het tijdstip van de vriendschappelijk wedstrijd MVV- Sint Truiden.
Deze wedstrijd zou deze week gespeeld worden, i.V.m. interland wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2016 16:54 06 okt 2016 16:57 door Maikelll043.
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #188
De wedstrijd MVV Maastricht - STVV eindigt in 0-5

Fotoverslag-> (klik)


Opstelling MVV Maastricht:

Mikolaj Smylek - Leroy Labylle - Stefan O'Connor - Nick Kuipers - Shermar Martine - Shermaine Martina - Kelichi Nwakali - Joeri Schroijen - Alessandro Ciranni - Luis Pedro - Thomas Verheydt

Wissels:
46' Steven Pereira (Nick Kuipers)
46' Dyon Gijzen (Luis Pedro)
65' Ricardo Ippel (Joeri Schroijen)
73' Antonio Stankov (Stefan O'Connor)
73' Luis Pedro (Thomas Verheydt)

Doelpunten:
9' 0-1
55' 0-2
79' 0-3
81' 0-4
83' 0-5
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2016 17:13
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #189
Ik weet niet zo goed waar ik had anders moet posten, maar ik vind het belachelijk dat de mensen die een 1902-kaart gewoon worden bezeikt door de club. Je koopt die kaart om de eerste rondes van de beker bij te mogen wonen(oke, dat ze eruit liggen is jammer) en je kunt IEDERE oefenwedstrijd thuis bezoeken. Wordt een lastig verhaal als de club niet communiceerd. Ik weet dat mensen gaan zeggen "mvv mag dat niet communiceren voor de driehoek", maar dan hadden ze deze kaart nooit mogen verkopen. Ook ik ben voorstander van zoveel mogelijk inkomsten voor MVV, maar niet onder valse voorwaarden van de trouwe fans(deze kopen veelal deze kaart)

Amen

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2016 18:13
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #190

Maikelll043 schreef : De wedstrijd MVV Maastricht - STVV eindigt in 0-5

Fotoverslag-> (klik)


Opstelling MVV Maastricht:

Mikolaj Smylek - Leroy Labylle - Stefan O'Connor - Nick Kuipers - Shermar Martine - Shermaine Martina - Kelichi Nwakali - Joeri Schroijen - Alessandro Ciranni - Luis Pedro - Thomas Verheydt

Wissels:
46' Steven Pereira (Nick Kuipers)
46' Dyon Gijzen (Luis Pedro)
65' Ricardo Ippel (Joeri Schroijen)
73' Antonio Stankov (Stefan O'Connor)
73' Luis Pedro (Thomas Verheydt)

Doelpunten:
9' 0-1
55' 0-2
79' 0-3
81' 0-4
83' 0-5


3 doelpunten in 4 minuten kan natuurlijk niet in de laatste 11 minuten !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2016 19:21
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #191

Lijnsje@tappunt schreef : Ik weet niet zo goed waar ik had anders moet posten, maar ik vind het belachelijk dat de mensen die een 1902-kaart gewoon worden bezeikt door de club. Je koopt die kaart om de eerste rondes van de beker bij te mogen wonen(oke, dat ze eruit liggen is jammer) en je kunt IEDERE oefenwedstrijd thuis bezoeken. Wordt een lastig verhaal als de club niet communiceerd. Ik weet dat mensen gaan zeggen "mvv mag dat niet communiceren voor de driehoek", maar dan hadden ze deze kaart nooit mogen verkopen. Ook ik ben voorstander van zoveel mogelijk inkomsten voor MVV, maar niet onder valse voorwaarden van de trouwe fans(deze kopen veelal deze kaart)

Amen


Heeft MVV dan de garantie gegeven dat je ieder oefenpotje mag komen kijken?
Volgens mij zijn er aan het begin van het seizoen een aantal wedstrijden geweest die je gratis mocht kijken.. En wellicht volgen er nog wat tijdens de winterstop?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2016 19:46
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #192

jeoff schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Ik weet niet zo goed waar ik had anders moet posten, maar ik vind het belachelijk dat de mensen die een 1902-kaart gewoon worden bezeikt door de club. Je koopt die kaart om de eerste rondes van de beker bij te mogen wonen(oke, dat ze eruit liggen is jammer) en je kunt IEDERE oefenwedstrijd thuis bezoeken. Wordt een lastig verhaal als de club niet communiceerd. Ik weet dat mensen gaan zeggen "mvv mag dat niet communiceren voor de driehoek", maar dan hadden ze deze kaart nooit mogen verkopen. Ook ik ben voorstander van zoveel mogelijk inkomsten voor MVV, maar niet onder valse voorwaarden van de trouwe fans(deze kopen veelal deze kaart)

Amen


Heeft MVV dan de garantie gegeven dat je ieder oefenpotje mag komen kijken?
Volgens mij zijn er aan het begin van het seizoen een aantal wedstrijden geweest die je gratis mocht kijken.. En wellicht volgen er nog wat tijdens de winterstop?


Kom op Jeoff, zoe lös iech d'r nog wel e paar.....
Es dit noe 'n incident waor, a la. Mer dit is toch al de zoeväölste kier tot M.V.V. dit flik. Dit kinste eg neet mie verkoupe aon d'ne achterban.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2016 20:23
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #193
Er staat inderdaad dat je alle oefenwedstrijden gratis mag bezoeken. Met de nadruk op GRATIS. Niet met de nadruk op bezoeken.

Er is naar mijn mening een verschil tussen de oefenwedstrijden in de zomerstop en winterstop, als de competitie dus compleet stil ligt voor een periode, tegenover de 2/3 wekelijkse oefenpotjes van Jong MVV als de competitie bezig is.

Bij die eerste groep oefenwedstrijden betaal je entree, en heb je als 1902 kaarthouder dus voordeel.
Bij die laatste groep oefenwedstrijden betaal je nooit entree, ook niet als niet-1902 kaarthouder.

Dat MVV niks zegt over deze oefenwedstrijd is een andere zaak, maar de essentie van de 1902 kaart, oefenwedstrijden GRATIS aanbieden waar andere supporters moeten betalen, gaat bij het laatste dus niet op! En daarom vind ik de opmerking van Lijnsje niet terecht.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Sjotelsplak, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2016 22:37
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #194

Boe is dat feeske? schreef : Er staat inderdaad dat je alle oefenwedstrijden gratis mag bezoeken. Met de nadruk op GRATIS. Niet met de nadruk op bezoeken.

Er is naar mijn mening een verschil tussen de oefenwedstrijden in de zomerstop en winterstop, als de competitie dus compleet stil ligt voor een periode, tegenover de 2/3 wekelijkse oefenpotjes van Jong MVV als de competitie bezig is.

Bij die eerste groep oefenwedstrijden betaal je entree, en heb je als 1902 kaarthouder dus voordeel.
Bij die laatste groep oefenwedstrijden betaal je nooit entree, ook niet als niet-1902 kaarthouder.

Dat MVV niks zegt over deze oefenwedstrijd is een andere zaak, maar de essentie van de 1902 kaart, oefenwedstrijden GRATIS aanbieden waar andere supporters moeten betalen, gaat bij het laatste dus niet op! En daarom vind ik de opmerking van Lijnsje niet terecht.


Je kunt het met me eens zijn of niet, het blijft dubbel en als ik ze gekocht zou hebben zou ik het gevoel hebben bezeikt te zijn.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2016 10:04
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #195
Interlandweekend .....
Hebben we geen 'geheime' oefenwedstrijd ? :unsure:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden