VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016

27 juli 2016 06:58
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #151

ASR schreef : N'Koyi niet bij de wedstrijdselectie. Iemand een idee waarom niet?

.

Er werd mij verteld dat hij geblesseerd zou zijn ...Gr. Opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2016 07:01
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #152

Peter Pan schreef : Vond Loshaj anders perfect spelen in de 'Peeters-rol'. Moet echter wel echt een spits bij inderdaad. Hopen op N'Koyi en natuurlijk Pedro voor de linksbuiten.




Ik ben nog steeds bang dat n koyi niet blijft,als tester maar zijn geluk ergens anders gaat proberen.
Gisteren miste we toch echt die diepe spits...NOG STEEDS...Gr. Opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2016 08:10
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 902
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #153
N'Koyi zat naast Labylle op de tribune als toeschouwer.
Verder was Helmond-trainer Hendriksen aandachtig toeschouwer.

Vond het maar een matige wedstrijd van MVV. Te weinig snelheid en te weinig dreiging. 1e helft speelden toch veel bekenden van vorig seizoen. Je verwacht dat ze dan ietsje beter ingespeeld zouden zijn.
Voorin missen we echt wel stootkracht. Verheyt mist snelheid en is geen killer (kreeg gisteren een paar kansjes, waaronder 1 grote alleen op de keeper af).
Poolse keeper 1e helft had alle hoge ballen klemvast. Meevoetballen moet ie nog maar ff achterwege laten.
Pedro aardige acties laten zien. Hij linksvoor, Croux rechtsvoor en dan echte afmaker (N'Koyi?) in het centrum zie ik wel zitten.
Daarachter Loshaj en stofzuigers Ippel/Nys. O'Conner samen met Kuipers centraal.
We hebben een aardig team, maar missen nog spelers op cruciale posities (1e keeper en 1e spits).
In mijn ogen zeker nog niet klaar voor de competitie (dat zal Hendriksen ook gezien hebben).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2016 08:38
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 50
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #154
Pedro aardige acties laten zien. Hij linksvoor, Croux rechtsvoor en dan echte afmaker (N'Koyi?) in het centrum zie ik wel zitten.


Nou ik zal je uit je droom helpen, N'Koyi is echt geen afmaker. Sterke spits, aanspeelpunt, goed schot uit de draai maar ook een kansenverprutser. Vooral 1-1 tegen ge keeper zwak. Ook nog blessuregevoelig en 2 jaar bijna niet gespeeld. Ik zou een andere optie proberen te vinden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2016 08:43
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #155
Een hele slappe vertoning van MVV, passieloos en zonder idee en vooral zonder plezier

we zijn gister meer richting plaatst 12-13 of 14 gekropen dan richting 7-8 en 9 !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2016 10:09
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #156
Ik vraag me af hoe Elsen en Dusseldorp, zich bijna 2 uur (zonder bijsturing en passie) kunnen verstoppen in een dug-out.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2016 10:25
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #157
Fotoverslag MVV Maastricht - Plymouth Argyle FC (klik)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2016 10:47
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #158

Napoleon schreef : Een hele slappe vertoning van MVV, passieloos en zonder idee en vooral zonder plezier

we zijn gister meer richting plaatst 12-13 of 14 gekropen dan richting 7-8 en 9 !


Ik zou me niet teveel vastklampen aan de vertoningen in oefenwedstrijden. Het zijn tenslotte OEFENwedstrijden. Als ze er maar tegen Helmond staan en vechten voor wat ze waard zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2016 10:57
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #159

middenstip schreef : Ik vraag me af hoe Elsen en Dusseldorp, zich bijna 2 uur (zonder bijsturing en passie) kunnen verstoppen in een dug-out.


Onzin !!
Ieder trainer coacht op een andere manier.
Vorig jaar was er ook al veel kritiek op Elsen, dat ie maar wat in de dug-out zat. (toen het even wat minder ging)
Toen er weken later weer goed voetbal op de mat werd gelegd, en we de play-offs bereikten, deed Elsen gewoon hetzelfde.
En ja, je raadt het al. Toen hoorde je niemand meer.
Elsen is nou eenmaal geen Frans Körver, en laten we dat ook maar zo houden.
Hij heeft de afgelopen jaren al genoeg bewezen bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Sjotelsplak, Bieske, Lassie80, Iech mats mvv, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2016 11:12
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #160
Oefenwedstrijden zijn er om langzaam in het ritme te komen (dus om al niet te veel conclussies te trekken) en ...
vooral om weer de vaste lelijkerds langs de zijlijn te zien ...Apropos...waar was Roeibaank..?

Op het eerste seizoen van Trost na, toen we bijna het hele jeugdteam (met Borgers, Lance, Sven, de Kuuper e.d. )
in het eerste hadden..zijn we nu verder dan de afgelopen 3 seizoenen omdat we al bijna een compleet elftal hebben. :thumbsup:
En wat er staat is niet slecht als je bedenkt voor hetgeen we te makken hebben!

De keeper van de eerste helft tegen Plymouth maakte een goede indruk en zie ik wel zitten als waardig opvolger van Fidel.

Dao is in Mestreech..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2016 11:30
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #161
Je hebt zeker een punt Houten als je zegt dat er wel wat meer passie vanaf mag spatten, al is het alleen maar om de supporters niet een stok te geven. Ik weiger dan weer te geloven dat Ron en co er geen zin in hebben! Iedere sportman wilt winnen, ook Ron.

Tja, feit blijft dat veel supporters leven in de waan van de dag, jantje huilt jantje lacht. (Of elsen geweldig, elsen rot op).
Maar ik oordeel pas op het meetmoment, niet eerder. En dat meetmoment ligt voor mij altijd een stuk verder in het seizoen dan bij anderen denk ik.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2016 11:34
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #162
Speel je gelijk tegen Kortrijk wordt de polonaise gedaan, verliezen we is het weer een en al negativiteit...

Dit soort oefenwedstrijden zijn er om bijvoorbeeld Kuipers minuten te laten maken, en natuurlijk het testen van spelers op verschillende posities. Zo veranderd de samenstelling steeds om te kijken wie vult elkaar het beste aan.. al ga ik ervanuit dat Kuipers toch wel onze man centraal achterin is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2016 11:35 27 juli 2016 11:36 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #163
De eerste gedachte wat in me opkwam toen ik de naam N'koyi hoorde was blessures. En wat is N'Koyi. Geblesseerd inmiddels. Ik ben eens naar de fysiotherapie moeten gaan in Sittard via mijn werkgever in 2014. En wie kwam daar opeens naar binnen voor zijn enkel. Juist N'Koyi. Ik zeg niet dat hij een slechte spits is maar houd rekening met afwezigheid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2016 12:29
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #164
Ik zou Houten gelijk moeten geven. Daarnaast moet ik hem ook eens een groot compliment maken voor zijn altijd amusante woordkeuze in zijn berichten op dit forum. Echter zolang de inkt nog niet droog is zie ik dit soort wedstrijden meer als een gezellig avondje om met vrienden te awhore over de geruchten welke overal de ronde doen. Wèts diech mie?
Kun je MVV kwalijk nemen dat de selectie nog niet compleet is? In mijn ogen niet. We kunnen spelers genoeg krijgen en de selectie compleet maken. Maar willen we deze spelers? Willen we toch niet die speler die beter past binnen de selectie. Probleem is echter dat deze spelers, vaak op advies van hun makelaar, wachten op nog een beter bod of nog geen duidelijkheid hebben over hun positie bij hun huidige club. Tijd is daarbij geen probleem want de transferperiode sluit pas eind augustus. Vervelend om dit steeds te moeten roepen maar het is nu eenmaal zo. Ondanks deze problematiek ben ik ervan overtuigd dat we een prima pleugske gaan krijgen.

Betreffende de passie van Ron kan ik kort zijn. Al eens gesproken met Ron over MVV ?

Apropos LRB waar was jij? Niet gezien bij tappunt Sjele Wawwel Ang/Hoofd.

Veur de liefhebbers vaan de Ardenne. Dao weurt gefluusterd.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques, Lassie80, tuutsje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2016 18:49
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Onderwerp Auteur
VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016 #165
MVV - PLYMOUTH ARGYLE FC; TWEE DEGELIJKE DOELMANNEN EN EEN UITSTEKENDE PEREIRA
Laurens Bouvrie 27 juli 2016
gezien.nl/maastricht/p/in-beeld/mvv-plym...-uitstekende-pereira

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden