MVV - FC Den Bosch 28 - 02 - 2016

01 mrt 2016 09:09
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV - FC Den Bosch 28 - 02 - 2016 #46
Ik hoop dat je gelijk hebt Ben maar ik herhaal nog maar eens de grap die ik op de tribune maakte:
Als op de training de 100 meter sprint gemeten moet worden pakt de trainer bij Verheijdt geen stopwatch maar een kalender. :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Boys_in_Red

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2016 09:23
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV - FC Den Bosch 28 - 02 - 2016 #47

Boschpoort schreef : Ik hoop dat je gelijk hebt Ben maar ik herhaal nog maar eens de grap die ik op de tribune maakte:
Als op de training de 100 meter sprint gemeten moet worden pakt de trainer bij Verheijdt geen stopwatch maar een kalender. :P


en toch is die snelheid niet zo relevant ( thiebaut was ook niet snel) als Verheijdt maar goed gebruikt wordt, dus met de neus naar de goal ipv met de rug naar de goal .
Verheijdt kan scoren , handelt snel alleen staat 20 meter van de goal af en daar is hij echt nutteloos
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2016 14:48 01 mrt 2016 14:50 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV - FC Den Bosch 28 - 02 - 2016 #48
Kaatsen kan hij. Maar daar houdt het ook op. Je kan ook Jan Boskamp er neer zetten. Die zal de bal ook kaatsen als hij m in de voeten krijgt.

Als je Verheijdt wil vergelijken met oudgediende MVV-ers, dan lijkt Olsen me de enige juiste vergelijking. En zelfs die rende harder.

Je moet in elk geval dusdanig snel zijn, dat je op tijd in de zestien bent als er een voorzet komt. En je moet kunnen koppen. Tja...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2016 18:51
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - FC Den Bosch 28 - 02 - 2016 #49
De tijd zal uitwijzen welke kenner er nou gelijk heeft. Ik heb zelf ook nog vertrouwen in Verheydt. Is toch geen natte vingerwerk wanneer MVV hem een 3-jarig contract geeft? Zal juist zijn om hem de ruimte te geven om aan te passen. Heb er net als Ben nog vertrouwen in. Hem nu finaal afkraken gaat in ieder geval zeker niet bijdragen aan een betere Verheydt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2016 21:22
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - FC Den Bosch 28 - 02 - 2016 #50
Gek he dat de scouting dat niet gezien heeft van Ut Bies zijn snelheid... waarschijnlijk andere kwaliteiten gezien. Ut Bies heeft mij nog niet teleurgesteld. Werkt hard, kan goed kaatsen, bal bij zich houden en plaatsen en houdt altijd de verdediging bezig waar andere medespelers van zouden moeten profiteren. Alleen zoals Napoleon aanhaalde je zult wel op de helft van de tegenstander moeten spelen om van die kwaliteiten te profiteren. Kom op Bies
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT, Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2016 23:32
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 820
Meer
MVV - FC Den Bosch 28 - 02 - 2016 #51
Is wat je Leuk vind ik zelf houd niet zo van types Kramer , Malki , Olsen , je speelt altijd 88 minuten met 10 man .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.245 seconden