Fortuna - MVV 4 oktober

10 okt 2013 21:07
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #256
Volgens l1 en politie chef Veldhuis hebben 40 Fortuna supporters de Stewards overvallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2013 21:20
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #257
Wat een persconferentie ,districhtchef veldhuis,
Politie heeft gevochten om lijfsbehoud, ze waren bang
Onschuldige mensen klappen kregen kwam omdat ze door
Liepen,bang heren politie en m.e blijf dan thuis bij de vrouw en laat onschuldige
Mensen met rust :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2013 22:23
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #258
Ils sont fous ces DSM'ers of te wel rare jongens die laammaekers.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2013 08:41
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #259
Wat een persconferentie en stuk in de Leugeneer.

En zo komen onze blauwe vrienden weer weg met hun akties. Ik blijft het sowieso vreemd vinden dat het corps onderzoek mag / kan doen naar hun eigen acties.

Zo wordt de bevolking steeds meer onderdrukt en de vrijheid ingeperkt.

Ik weet ook dat een verhaal 2 kanten heeft maar hoe ze dit proberen goed te praten ongelofelijk. Benieuwd wat de slotsom is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2013 12:57 11 okt 2013 12:59 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #260

De_Lange schreef : Wat een persconferentie en stuk in de Leugeneer.

Benieuwd wat de slotsom is.

Politie hoeft in de toekomst niet meer bang te zijn...
DE JSF komt er binnenkort aan ! (Nederland anno 2014...) ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2013 16:05
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #261
Ik heb gemende gevoelens over vorige week.

In de aanloop naar de wedstrijd werd al snel duidelijk dat het akelig leeg zou worden in het stadion. Zelfs de fortunezen moesten op belachelijke wijze aan hun kaarten komen. Eenmaal in het stadion vielen de lege plekken toch nog mee. Die actie van tgv was gewoon goed uitgevoerd, jammer dat ik diezelfde actie al 100 keer eerder ben tegengekomen. Een klein groepje fortunezen bleef de hele wedstrijd achter de club staan. De groep kreeg echter maar een drietal maal voldoende bijval om hoorbaar te zijn. Ook het uitvak oogde drukker dan verwacht. Gelukkig was het aantal dagjesmensen zeer beperkt. Dit kwam de support alleen maar ten goede. De vocale steun was vele malen beter dan andere edities. Voor mij stond een groepje van 20 à 25 gamins wat onvermoeibaar bleef doorgaan. Eindelijk werd er weer eens gevochten op het veld. Wat een contrast met een paar jaar geleden toen de wedstrijd niet gespeeld werd door MVV, omdat men Fortuna niet wilde laten degraderen. De winst werd binnen gehaald. Wat een vreugde.

De dag erna was er niks meer van die vreugde over. Een groep gewapende hooligans bleek de voetbalavond verziekt te hebben voor de sittardse aanhang. Ik hoop dat de slachtoffers dit kunnen verwerken en niet het plezier wat men kan beleven aan hun club voorgoed kwijtraken.

Go Ahead Eagles - MVV: Vanachter een geblindeerd hekwerk werden MVV supporters getrakteerd op pepperspray.
MVV - Veendam: Een agent mishandelt enkele MVV supporters door de vanaf een hekwerk naar de grond te werken.
RKC - MVV: supporters worden naar de bussen geknuppeld. Supporters die hun bus niet kunnen vinden of de bus niet inkunnen krijgen de volle laag.
MVV - Fortuna: ME besluit na herhaaldelijk verzoek niet in te grijpen.
De dag nadat de ME had huisgehouden in Sittard, flikte de collega's in Deventer hetzelfde trucje bij NEC supporters.
Op tv verkondigen Amsterdamse ME'ers altijd te hopen dat het los gaat.
In Rotterdam speelt de ME al jaren een dubieuze rol. Recent raakte een meisje bekneld tussen twee paarden. Dit was aanleiding voor de politiek om de rol van de ME eens onder de loep te nemen.

Het erge van alles is dat deze hooligans er meestal mee wegkomen. Ik sluit af met de woorden van minister Opstelten: "De politie is er niet langer om de burger te beschermen."
De volgende gebruiker (s) zei dank u recalcitrant!, Rebel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.274 seconden