Fortuna - MVV 4 oktober

24 sept 2013 09:43
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #16
Klopt.. eigenlijk is dat al zo sinds de 0-7 in Sittard. Ik denk dat ze in Sittard beseffen dat ze dit resultaat nooit meer recht kunnen zetten met wat voor actie dan ook dus hebben ze de handdoek in de ring gegooid. Jammer wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 09:51
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #17

mvv supporter schreef : afhankelijk van het resultaat vanavond en vrijdag ben ik bang dat we nog geen 6 bussen vol krijgen.
Hopelijk hebben we dan de wind mee anders horen ze ons amper in dat betonnen hok.
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk?

En als we geen 12 bussen hebben worden de vertrek tijden dan aangepast?
Want half 7 vertrekken vind ik erg vroeg :P
Ik wilde eerst wachten met kaartjes halen tot bus 8 ofzo beschikbaar was haha, maar na 2 weken wachten was bus 2 nog niet vol. dus besloten om maar met die bus mee te gaan.


Het voetbal in Maastricht leeft niet meer,14 jaar Jupiler Leaque is te veel van het goede.
zelf zal ik altijd naar MVV blijven gaan (al meer dan 50 jaar) al merk ik zelf dat er dagen zijn dat ik me moet opkrikken om te gaan dit had ik nooit gedacht toch zal MVV altijd mijn ploeg blijven naar Sittard ga ik niet omdat ik niet kan gaan zitten waar ik wil.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 15:38 24 sept 2013 15:40 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #18

jeoff schreef : Klopt.. eigenlijk is dat al zo sinds de 0-7 in Sittard. Ik denk dat ze in Sittard beseffen dat ze dit resultaat nooit meer recht kunnen zetten met wat voor actie dan ook dus hebben ze de handdoek in de ring gegooid. Jammer wel.


Hahaha :lachen: Sorry Jeoff maar dat is echt onzin hoor. Als het bij jullie minder gaat leven dan zijn jullie diegene die de handdoek in de ring gooien niet andersom. In Sittard leeft de derby nog wel, kijk alleen maar na de bezoekersaantallen afgelopen jaren.
Hoe dat dit jaar uitpakt met extra regelingen is nog afwachten maar MVV thuis en uit zijn en blijven de leukste wedstrijden van het seizoen.

En ik geloof dat we na die 0-7 oorwassing toch een paar derby's hebben gewonnen en zelfs mijn 1e uitoverwinning in de Geusselt meegemaakt, dus het was tenminste nog ergens goed voor :whistle:.

Nico Vanek met zijn 1e en laatste goal voor Fortuna ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 16:19 24 sept 2013 16:31 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #19
Ach we kunnen nog 10 jaar beginnen over die 0-7 (tenzij jullie ooit met 0-8 van ons winnen). En het is toch duidelijk? Zoals Punker al zegt VOOR die wedstrijd waren er ieder jaar wel pesterijtjes etc. voor de wedstrijd en werd er echt naar toe geleefd. Nu gebeurt er niks. Ja er zijn wel iets meer toeschouwers maar daar is ook alles mee gezegd.

Overigens ook aanwezig in Bus 3! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 16:23
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #20
@Gohf: is er bij fortuna iets van een opvolger van Fortunahome eigenlijk? Een forum of gastenboek?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 16:34
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #21
Mooier dan die 0-7 vond ik toch echt de overwinning in 1997 of 1998, binnen twee minuten scoren en daarna was Fortuna 88 minuten beter en verdiende gewoon de overwinning, maar de gelijkmaker viel niet. De ontlading was enorm. :woohoo: Maar goed in de Baandert had je sowieso meer derbysfeer dan in het huidige stadion.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 17:31 24 sept 2013 17:35 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #22
Nog leuker vond ik de wedstrijd in de Baandert. (08 - 09 - 1984)
De regen viel met bakken uit de lucht.
Vlak voor tijd gaf Bert van Marwijk een harde schuiver.
De bal verdween tussen de armen en vervolgens de benen van André van Gerven in het doel :thumbsup:
resultaat 1 - 2 veur us :thumbsup:

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 21:28
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #23

Boschpoort schreef : @Gohf: is er bij fortuna iets van een opvolger van Fortunahome eigenlijk? Een forum of gastenboek?


Jazeker. www.fortunasc.nl ze hebben tegenwoordig een forum en een gastenboek ;)

@jeoff.

Ik ben er 100% zeker van dat er na de 0-7 nog wel degelijk pesterijtjes en dergelijke zijn gebeurd. Op 1 of 2 jaar na miss.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2013 10:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #24
dit zou zomaar eens de laatste Fortuna-MVV kunnen zijn.

Fortuna heeft op dit moment een lege kas en acute financiele problemen die dermate schrijnend zijn dat de KNVB om opheldering heeft gevraagd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2013 11:21
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #25

Napoleon schreef : Fortuna heeft op dit moment een lege kas en acute financiele problemen die dermate schrijnend zijn dat de KNVB om opheldering heeft gevraagd.


Vertel? Ben wel erg benieuwd naar een wat uitgebreidere toelichting. Online is namelijk nog niets te vinden, wat zou betekenen dat dit ZEER vers is.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2013 11:39
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #26

Napoleon schreef : dit zou zomaar eens de laatste Fortuna-MVV kunnen zijn.


Different year, same story...

En uiteindelijk redden ze het wel weer.
Persoonlijk zou ik het ook jammer vinden als de enige wedstrijd van het jaar met nog een beetje betekenis zou verdwijnen.
Venlook is geen derby en ploegjes als Emmen, Oss, Telstar, Excelsior, Eindhoven e.d. kan ik missen als kiespijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2013 12:21
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #27

Aswin schreef :

Napoleon schreef : Fortuna heeft op dit moment een lege kas en acute financiele problemen die dermate schrijnend zijn dat de KNVB om opheldering heeft gevraagd.


Vertel? Ben wel erg benieuwd naar een wat uitgebreidere toelichting. Online is namelijk nog niets te vinden, wat zou betekenen dat dit ZEER vers is.



Idd mijn "collega"op kantoor heeft ver ingevoerde bronnen binnen Fortuna, opnieuw wordt een beroep op Fitland gedaan om Fortuna overeind te houden, er was geen enkele cent meer in kas.
KNVB heeft om extra info gevraagd inzake de financiele situatie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2013 13:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #28
Is het geld van de afscheidswedstrijd van Van Bommel nu alweer er doorheen gejaagd? :woohoo:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2013 14:26
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #29
Elk jaar is de derby sfeer aan afnemen vind het jammer want dit zijn de wedstrijden waar je normaal naartoe leeft!


Maar ook present in Sittard.
En ook in Bus 3.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2013 17:14
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Fortuna - MVV 4 oktober #30
Een derby sfeer en een maatschappelijke moraal ridders sfeer gaan helaas niet samen. Bij een derby sfeer hoort vijandigheid, die vijandigheid is er al heel lang niet meer geweest in de Geusselt. Laatste keer misschien tegen Helmond maar daar moet ook wel heel veel voor gebeuren. Daarnaast begint de hele Jupiler league nu te ondervinden wat de effecten van FOX zijn op deze competitie. Desalniettemin hoop ik dat de mensen toch nog wat animo krijgen voor deze wedstrijd en het uit vak zo goed als uitverkocht raakt. Zal natuurlijk ook afhangen van hoe we het tegen Emmen doen. Komende 2 wedstrijden hopelijk 6 punten!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden