Transfergeruchten seizoen 2012/2013

12 juni 2012 12:21
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #46
dus van alle geruchten tot nutoe is alleen gilis komend seizoen te bewonderen?

rajcomar blijft een apart verhaal (je kunt niet met hem en niet zonder)
scoort wel goals maar is te egoïstisch aan de bal.
Discussie gesloten.
12 juni 2012 12:33
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #47

Armand schreef : Mvv twijfelde niet van te voren ,Dat gevoel kwam pas na dat ze met van fessem gesproken hebben


Vanwege zijn salaris neem ik aan dan?
Discussie gesloten.
12 juni 2012 16:00
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #48
Blijft rajcomar??

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
12 juni 2012 17:05
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #49

Lummel schreef : Hier is weer vers discussievoer van De Leugeneer.

MVV grijpt naast Robert van Boxel


MVV heeft tevergeefs geprobeerd Robert van Boxel (29) terug te halen naar Maastricht. De Geusselt-club was in verregaande onderhandeling met de verdediger van Cambuur die eerder drie jaar voor de sterdragers uitkwam. Deze week liet de speler weten toch niet in te gaan op het aanbod van zijn voormalige werkgever.
MVV-trainer René Trost laat weten dat de club niet in zee gaat met keeper Jim van Fessem. „We hebben een gesprek met hem gehad, maar we hadden enige twijfels bij hem. Als je dat over iemand hebt, dan moet je het gewoon niet doen.” Trost bevestigt dat de bij Fortuna vertrokken Danny Wintjens ‘zeker een optie is’ om een van de nieuwe keepers bij zijn club te worden.

Voetbal
Van onze verslaggever


Zal dan wel naar FC Volendam gaan denk ik.
Discussie gesloten.
12 juni 2012 17:51
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #50
Het schijnt ook dat van Boxel hoopt op een buitelandse club.

Verder vandaag een stukje oer schreurs in de VI waarin zijn zaakwaarnemer wordt geciteerd en die zegt dat er ook vanuit de eredivsie interesse is en vanuit het buitenland en dat hun voorkeur heeft.
Discussie gesloten.
12 juni 2012 17:54
Mestreech85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #51
Sjiek voor hem :applaus: bedaank daaaag :daag:
Discussie gesloten.
12 juni 2012 19:24 12 juni 2012 19:26 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #52
Ik heb net Cech op televisie gezien, laat die Wintjens maar komen... :lachen:
Zelfs de beste keeper ter wereld grabbelt alsof hij bij Lingo in de studio staat.
Ik geef Danny een kans, erger dan Bulters zal het toch niet worden, die trok alleen rode ballen. Er moet wel een goede concurrent komen, zodat ze beiden strijden voor die eerste positie.
Discussie gesloten.
12 juni 2012 19:39
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #53
Het doet mij goed om te lezen dat MVV bezig is met spelers die van meer waarde zijn, of ze nu wel of niet komen(keuze is aan de speler zelf). Nog niet zo lang geleden werden er spelers gehaald waar niemand van gehoord had en die gingen (met de zakken vol) weer even snel weg.
MVV heeft tegenwoordig interesse in gevestigde JL namen of aankomende goede talenten.
Ik heb liever dat het langer duurt maar dat er wel goede versterkingen komen dan dat er iedere dag een of andere loser wordt gepresenteerd.
Ik heb er alle vertrouwen in.
Discussie gesloten.
12 juni 2012 20:43 12 juni 2012 20:44 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #54

vette sajs schreef : Het doet mij goed om te lezen dat MVV bezig is met spelers die van meer waarde zijn, of ze nu wel of niet komen(keuze is aan de speler zelf). Nog niet zo lang geleden werden er spelers gehaald waar niemand van gehoord had en die gingen (met de zakken vol) weer even snel weg.
MVV heeft tegenwoordig interesse in gevestigde JL namen of aankomende goede talenten.
Ik heb liever dat het langer duurt maar dat er wel goede versterkingen komen dan dat er iedere dag een of andere loser wordt gepresenteerd.
Ik heb er alle vertrouwen in.


MVV heeft dfe afgelopen jaren ook steeds met goede namen gesproken, in het 2e jaar van Capa bijv had men voor 4 posities een schaduwlijst van 20 namen waarvan uiteindelijk geen eentje is gekomen om verschillende redenen.

Ook dit jaar ben er van overtuigd dat men met goede spelers spreekt maar vooralsnog heeft op gillis na nog niemand zij ja-woord gegeven

Dit is geen enkele reden om in paniek te raken, maar ook geen enkele reden om er vanuit te gaan dat er straks een sterk elftal op de mat staat.
Discussie gesloten.
13 juni 2012 06:51
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #55
Lauret Castellana heeft aangegeven dat hij graag bij MVV blijft.
Zijn zaakwaarnemer praat zeer binnenkort metMVV
Bron: De Limburger

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
13 juni 2012 07:42
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #56

Nao Väöre schreef : Lauret Castellana heeft aangegeven dat hij graag bij MVV blijft.
Zijn zaakwaarnemer praat zeer binnenkort metMVV
Bron: De Limburger


"Voor de opvoeding van zijn kind en de nabijheid van zijn gezin"
Hahaha! Wat een onzin allemaal. Er is waarschijnlijk gewoon geen enkele concrete interesse in Laurent, dat ziet hijzelf nu ook in en dan komt ie met hangende pootjes weer terug naar MVV. Ik neem aan dat hij, op het moment dat hij zei weg te willen, ook een kind en gezin had...
Desalniettemin heb ik hem er graag bij.
Discussie gesloten.
13 juni 2012 08:03
the king
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #57

Maosbrögk schreef :

Nao Väöre schreef : Lauret Castellana heeft aangegeven dat hij graag bij MVV blijft.
Zijn zaakwaarnemer praat zeer binnenkort metMVV
Bron: De Limburger


"Voor de opvoeding van zijn kind en de nabijheid van zijn gezin"
Hahaha! Wat een onzin allemaal. Er is waarschijnlijk gewoon geen enkele concrete interesse in Laurent, dat ziet hijzelf nu ook in en dan komt ie met hangende pootjes weer terug naar MVV. Ik neem aan dat hij, op het moment dat hij zei weg te willen, ook een kind en gezin had...
Desalniettemin heb ik hem er graag bij.


en zo zullen er meerdere volgen,
die in gaan zien tot ze ergens anders niet
meer kunnen verdienen,
in het geval laurent zou ik hier wel blij mee zijn,
alle andere okee maar laten inleveren,
gegokt en verloren :!: :!:
en maar wat graag terugkomen
Discussie gesloten.
13 juni 2012 08:14
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #58
Leroy Labylle voor wie een twee jarig contract klaarligt wordt vandaag medisch gekeurd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983
Discussie gesloten.
13 juni 2012 09:07
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #59
Ik hou van zekerheidjes...en laurent is nu eenmaal een zekerheidje :cheer:...met een andere verdediger moet je het toch maar af wachten.
Hij heeft gewoon geprobeerd om ergens anders meer te verdienen,wie zou dat niet doen...cassie eventueel welkom op de plaats waar je niet weg bent geweest ;)...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
13 juni 2012 10:36
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #60
Roel Van Hemert heeft een goed szeizoen achter de rug bij het Deense FC Hjorring. De voormalige verdediger van Dender, Antwerp en Lierse zou echter graag terug in België aan de slag gaan. Er zou belangstelling zijn van Waasland-Beveren, STVV en KV Oostende.

Vier Deense eersteklassers en het Nederlandse MVV zouden ook een optie zijn. De rijzige centrale verdediger heeft echter een voorkeur voor een Belgische club. Hij ligt nog een seizoen onder contract bij Hjorring. Zijn loon zou wel stijgen. Hjorring zou Van Hemert daarom transfervrij willen laten gaan. Niet naar een Deense club, wel naar een Belgische ploeg.

"Mijn vriendin wil graag terug naar de Benelux en dus tasten mijn managers momenteel de Belgische en Nederlandse markt af. Ik heb al één concrete aanbieding gekregen van Den Bosch, maar dat heb ik afgewimpeld", stelt Van Hemert in GvA.

"In de Jupiler Pro League spelen voor een club als Waasland-Beveren zou mooi zijn, maar ook ambitieuze tweedeklassers zoals STVV, KV Oostende of het Nederlandse MVV zijn mogelijkheden. En Antwerp natuurlijk... dat is mijn oude liefde, het zou mooi zijn om bij die club terug te keren."

Van Hemert bouwde geen al te beste reputatie op in België. Hij leefde niet voluit voor zijn job. Die tijd lijkt echter voorbij. ""Ik ben in Denemarken veel volwassener geworden. De tijd van feesten is voorbij", aldus Van Hemert. "Schrijf maar op, de Belgische club die me aantrekt krijgt er een enorm gemotiveerde speler bij."

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden