Transfergeruchten seizoen 2012/2013

12 juni 2012 00:45
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #31
Pepernoot had het bij het juiste eind dus, dat men bezig was met een verdediger uit Friesland. Jammer dat het niet gelukt is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u pepernoot
Discussie gesloten.
12 juni 2012 06:58 12 juni 2012 06:59 door opadiehard. Reden: Naam verkeerd
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #32
Een teken dat ze toch wel degelijk opzoek zijn naar goede versterkingen,had van boxtel graag zien komen jammer dat dit afgeketst is.
Nog steeds benauwd mij het gevoel dat wintjens uiteindelijk toch onze nieuwe keeper gaat worden,heb ik het mis?...ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik liever iemand heb met meer body,ik vind danny meer een grabbelaar dus laat onze sluitpost iemand anders worden...dit is mijn mening...groeten opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
12 juni 2012 07:03
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #33
Onzettend jammer dit, was zeker een versterking geweest, denk toch dat hij ervoor kiest dan om dichter bij zijn familie te gaan spelen

Wintjens zie ik ook komen, zeker vanwege het semi prof , dat hij al is.
Discussie gesloten.
12 juni 2012 07:14
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #34
Zie ff door de bomen het bos niet meer...wie is er definitief weg en wie is of zijn er tot op heden bij gekomen?
Esajas?...castelana?...prince?...alleen gilles voorlopig?...komop mensen lekker rommelen in deze topic :lachen:...wie heeft er nog nieuws?...pepernoot jij dus wel leuk dat je met een waarheidje kwam :daag:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
12 juni 2012 08:27
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #35
dat is jammer had van boxtel graag zien komen

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
12 juni 2012 08:46 12 juni 2012 08:47 door Kloeteklaos.
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #36

Karakter schreef : Maar, Hansa Rostock is dit seizoen onverwacht gedegradeerd toch? Dus is het komend seizoen de bedoeling om direct terug te keren naar de 2e Bundesliga..? Als dat lukt, dan hebben ze dan dus allemaal spelers die het niveau niet aankunnen? Dat is ook een lekker transferbeleid dan..!


Ter aanvulling, dat Rostock gedegradeerd is was geen verrassing. Ze hebben het afgelopen seizoen met de goedkoopste selectie sinds de hereniging met West-Duitsland gespeeld (salaristechnisch gezien) aangezien de club de nodige financiële klappen heeft gehad in de afgelopen jaren. Sinds de degradatie uit de Bundesliga is de club een zwalkend schip. Laten we hopen dat met al die Jupiler League spelers ze de boel weer op de rit krijgen, al moet ik zeggen dat de 3. Liga een sterke competitie is die qua niveau met de top van de Nederlandse Jupiler League vergeleken kan worden.
Discussie gesloten.
12 juni 2012 09:05
the king
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #37

opadiehard schreef : Zie ff door de bomen het bos niet meer...wie is er definitief weg en wie is of zijn er tot op heden bij gekomen?
Esajas?...castelana?...prince?...alleen gilles voorlopig?...komop mensen lekker rommelen in deze topic :lachen:...wie heeft er nog nieuws?...pepernoot jij dus wel leuk dat je met een waarheidje kwam :daag:...gr opa ;).


hoi opa,
hier is de man met de lekkende glazen bol weer,
het komt dik voor mekaar,
want wie is er inderdaad al weg?
van boxtel is heel jammer,
maar er komen leuke voetballers,
bron mijn glazen bol ;)
Discussie gesloten.
12 juni 2012 09:07
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #38
Is er nog nieuws uit Rostock? ;)
Discussie gesloten.
12 juni 2012 09:22
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #39
Jammer van Van Boxel. Ook al ben ik geen fan van spelers terughalen. Denk dat MVV hem wou hebben om de plek van Daemen op te vullen defensief op het middenveld. Aangezien we in het centrum van de verdediging al redelijk voorzien zijn. De transfer van Cor Gillis is trouwens nog steeds niet helemaal rond.

Van Fessem kan ik begrijpen dat MVV het niet aandurft als het niet goed aanvoelt. Moet raar lopen wil het niet Danny Wintjens worden die die vacature gaat invullen, heeft de nodige ervaring natuurlijk al ben ik zelf niet kapot van zijn keeperskwaliteiten. Als 2e keeper zullen ze wel een jonge, talentvolle keeper halen bv. die van Vise.
Discussie gesloten.
12 juni 2012 09:55
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #40
Nu dus wel Anna:

MVV Maastricht legt verdediger Cor Gillis vast
Cor Gillis speelt komend seizoen voor MVV Maastricht. De 23-jarige
Belg komt over van FCV Dender EH. Gillis doorstond de medische
keuring en tekent een contract voor twee seizoenen bij de Maastrichtse
club.
De linksbenige verdediger speelde in het verleden voor onder meer
RSC Anderlecht en KV Mechelen. Ook kwam hij uit voor België onder
17 en onder 20. Met de komst van Cor Gillis is de eerste versterking
voor MVV Maastricht voor het komend seizoen binnen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
12 juni 2012 10:46
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #41
Jammer inderdaad van van Boxel. Was een topper bij ons toen hij eenmaal op het middenveld speelde. Uiteindelijk nauwelijks meer wat van gehoord bij Cambuur. Wat ik overigens niet snap, waarom ga je naar van Fessem als je van tevoren al twijfelt? Die jongen zal sowieso meer geld vragen dan het gemiddelde salaris hier, omdat hij al jaren Eredivisie (reserve) salaris gewend is. Dan lijkt het me fout om hem ''op goed geluk'' te contracteren (wat ze dus wel van plan waren) met zijn leeftijd kunnen we hem later ook niet meer voor winst verkopen dus dat snap ik dan niet helemaal. Ik vraag me overigens af waarom van Fessem niet overtuigend genoeg was voor het bestuur. Volgens mij is hij toch absoluut een goede keeper, desnoods maar voor één seizoen zodat je in alle rust naar een nieuwe doelman kunt kijken.. Iets dat ze misschien al hádden moeten doen aangezien ze vanaf het begin van het seizoen waarschijnlijk al wisten dat ze hun 3 doelmannen zouden laten gaan!
Discussie gesloten.
12 juni 2012 10:55
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #42
Mooi dat alle plooien zijn glad gestreken met Gillis, heeft toch even geduurd.
Discussie gesloten.
12 juni 2012 11:16
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #43

Karakter schreef : Jammer inderdaad van van Boxel. Was een topper bij ons toen hij eenmaal op het middenveld speelde. Uiteindelijk nauwelijks meer wat van gehoord bij Cambuur. Wat ik overigens niet snap, waarom ga je naar van Fessem als je van tevoren al twijfelt? Die jongen zal sowieso meer geld vragen dan het gemiddelde salaris hier, omdat hij al jaren Eredivisie (reserve) salaris gewend is. Dan lijkt het me fout om hem ''op goed geluk'' te contracteren (wat ze dus wel van plan waren) met zijn leeftijd kunnen we hem later ook niet meer voor winst verkopen dus dat snap ik dan niet helemaal. Ik vraag me overigens af waarom van Fessem niet overtuigend genoeg was voor het bestuur. Volgens mij is hij toch absoluut een goede keeper, desnoods maar voor één seizoen zodat je in alle rust naar een nieuwe doelman kunt kijken.. Iets dat ze misschien al hádden moeten doen aangezien ze vanaf het begin van het seizoen waarschijnlijk al wisten dat ze hun 3 doelmannen zouden laten gaan!



Mvv twijfelde niet van te voren ,Dat gevoel kwam pas na dat ze met van fessem gesproken hebben
Discussie gesloten.
12 juni 2012 11:36
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #44
Eindelijk is het rond met Cor Gillis. Maar van Labylle dat dat rond is hoor je niks van.
Echt jammer dat van Boxel niet terugkeert, ik zou hem graag zien op het middenveld met van Hyfte en, als het rond komt, Labylle.
Discussie gesloten.
12 juni 2012 12:05
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 903
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #45
Rajcomar was vanmorgen met herstel trainer Wintjens aan het trainen op klein Geusselt.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.617 seconden