Seizoen 2026-2027
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
Re: Seizoen 2026-2027
30 Jul 2026 21:50
Dit jaar 1800 seizoens kaarten verkocht dat kan uitlopen met een maand te gaan en Father en Son actie naar max 2200 verkochten seizoens kaarten dacht dat het vorig seizoen er 3200 waren ...... op een seizoen 2026 ...2027b minimaal 18000 bezoekers minder ......
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2026 22:25bokkesprongen wrote: Dit jaar 1800 seizoens kaarten verkocht dat kan uitlopen met een maand te gaan en Father en Son actie naar max 2200 verkochten seizoens kaarten dacht dat het vorig seizoen er 3200 waren ...... op een seizoen 2026 ...2027b minimaal 18000 bezoekers minder ......
Verkeerd gedacht. Waren er 2200 vorig jaar.
The following user(s) said Thank You: bokkesprongen
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
01 Aug 2026 06:31 - 01 Aug 2026 06:33Ik heb het eind van het seizoen al mijn drink tegoed op de,,zoepkaart,,gezet,had het en op mijn seizoenskaart en op mijn ,,zoepkaart,, staan.Sjeng1964 wrote: Heb ook mijn nieuwe seizoenskaart opgehaald maar het opwaarderen van mijn drink tegoed is helaas niet mogelijk.
Nu dus alles incl met wat ik gister opgewaardeerd heb op mijn betaolkaart gezet.
Ik zie wel op mijn seizoenskaart bij tickets 2 wedstrijden opstaan nl twee keer dezelfde wedstrijd MVV-Jong Fc Utrecht?
….mvrgr Ampa.
....
Last edit: 01 Aug 2026 06:33 by opadiehard.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
01 Aug 2026 09:36Ik begreep dat het probleem met de dubbele matchen kommende week wordt opgelostopadiehard wrote:Ik heb het eind van het seizoen al mijn drink tegoed op de,,zoepkaart,,gezet,had het en op mijn seizoenskaart en op mijn ,,zoepkaart,, staan.Sjeng1964 wrote: Heb ook mijn nieuwe seizoenskaart opgehaald maar het opwaarderen van mijn drink tegoed is helaas niet mogelijk.
Nu dus alles incl met wat ik gister opgewaardeerd heb op mijn betaolkaart gezet.
Ik zie wel op mijn seizoenskaart bij tickets 2 wedstrijden opstaan nl twee keer dezelfde wedstrijd MVV-Jong Fc Utrecht?
….mvrgr Ampa.
- Buurke76
-
- Platinum Member
-
01 Aug 2026 19:36
Eerste helft goed gespeeld. Ik zag voor het eerst in jaren weer diepgaande middenvelders. Alleen de steekpass ontbrak nog. Tony weet me ook nog niet te overtuigen maar dat komt wel.
Grootste uitdaging zijn de backs zeker na het uitvallen van Schenk. Hofland liet zich keer op keer het bos in sturen, al was die Japanner echt wel een topspeler.
Dicke en Breugelmans sterk centraal.
Grootste uitdaging zijn de backs zeker na het uitvallen van Schenk. Hofland liet zich keer op keer het bos in sturen, al was die Japanner echt wel een topspeler.
Dicke en Breugelmans sterk centraal.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
01 Aug 2026 21:01
Ik vond Sierra sterk spelen op het middenveld. Hofland zwak maar we missen toch ook een goede buitenspeler die een actie in huis heft.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2026 08:27 - 02 Aug 2026 08:29
Gister geen verkeerd MVV gezien een andere tactiek als vorig seizoen maakte ze er best wel een wedstrijd van tegen een team die op een haar na de promotie miste naar de hoogste klasse.
Ik zat gister tussen wat Maasmechelen supporters en best wel wat gehoord hoe het daar aan toe gaat.
Patro speelt met een begroting van rond de 10 miljoen,waarvan 3/5 tot 5 miljoen aan spelersbudget.
Daarmee een van de sterkste club aangaande financieel van de pro Leaque.
Daar lopen echt wel wat spelers rond waar wij alleen maar van kunnen dromen.
Zoals een Radja nainggolan en een Peeters.
Die Radja speelde 30 interlands en speelde bij 4 Italiaanse clubs.
Hij werd genoemd als een van de beste middenvelders in de serie A.
Aan de andere kant wat een mismieter met zijn eeuwige gezeur en gezaag had voor mij daar wel rood voor mogen krijgen.
Ik vond dit de beste wedstrijd van MVV tegen Patro sinds jaren,en als Jaël niet zo besluiteloos was geweest hadden ze deze wedstrijd ook nog gewonnen.
Prachtig zo een einde met een echte penalty serie.
Onze keep stopte er een paar en er werd toch goed gescoord door die vaan us.
Amgar had een paar leuke trucs waar de Patro supporters direct vragen gingen stellen aan mij.
Al met al heeft MVV de zaken niet verkeerd staan en zullen er volgens Jonker zeker nog 1/2 spelers bij gaan komen zeker na het uitvallen van Schenk met volgens mij een liesblessure.
Het geeft moed volgende week zondag tegen fc Utrecht,mvv speel goed diep en ook lange diepte passes,jammer dat we er nog steeds geen spits hebben staan.
Onze keep was niet verkeerd een echte penalty stopper.
Als je dan het verhaal mee krijgt van een groepje Patro supporters hebben wij het echt niet slecht gedaan.
Zij hebben een begroting van 9/10 miljoen waarvan 3/5 tot 5 miljoen aan loonbudget,een van de sterkste clubs op dat gebied binnen de pro Leaque!
De supporters schrokken toen ik ons budget bekend maakte.
Zei hebben daar een actie als je een seizoenkaart koopt van €230 krijg je die volledig terug gestort op een speciale kaart te besteden voor drinken/eten en supportersspullen!
Ik heb die kaart mogen zien.
Dan een stuk flinke ergernis nl de Catering en toiletten!
De catering was met 5 personen incl supportershome magertjes bezet.
En dan €3.50 voor een bekertje van 20 cl?
Belachelijk dat buiten mensen echt lang moesten wachten om iets te kunnen bemachtigen.
Zelfs binnen stond een een polonaise wachtrij.
Ik had mijn kleindochter meegenomen die op de enigste toilet mocht plaats nemen wat eigenlijk een dames toilet was maar waar natuurlijk iedereen gebruik van maakte op de hoofdtribune.
Later ging de herentoilet open maar jongens jongens daar liep zelfs het water niet langs de muur.
Heel apart verhaal als je de tegenhanger hoort dat MVV 4/5 ton verdiend zou hebben aan de musical van de bokkenrijders.
Wel met een tevreden gevoel naar huis gegaan en leuke bijkomstigheid natuurlijk het winnen van de Maascup…mvrgr Ampa.
Ik zat gister tussen wat Maasmechelen supporters en best wel wat gehoord hoe het daar aan toe gaat.
Patro speelt met een begroting van rond de 10 miljoen,waarvan 3/5 tot 5 miljoen aan spelersbudget.
Daarmee een van de sterkste club aangaande financieel van de pro Leaque.
Daar lopen echt wel wat spelers rond waar wij alleen maar van kunnen dromen.
Zoals een Radja nainggolan en een Peeters.
Die Radja speelde 30 interlands en speelde bij 4 Italiaanse clubs.
Hij werd genoemd als een van de beste middenvelders in de serie A.
Aan de andere kant wat een mismieter met zijn eeuwige gezeur en gezaag had voor mij daar wel rood voor mogen krijgen.
Ik vond dit de beste wedstrijd van MVV tegen Patro sinds jaren,en als Jaël niet zo besluiteloos was geweest hadden ze deze wedstrijd ook nog gewonnen.
Prachtig zo een einde met een echte penalty serie.
Onze keep stopte er een paar en er werd toch goed gescoord door die vaan us.
Amgar had een paar leuke trucs waar de Patro supporters direct vragen gingen stellen aan mij.
Al met al heeft MVV de zaken niet verkeerd staan en zullen er volgens Jonker zeker nog 1/2 spelers bij gaan komen zeker na het uitvallen van Schenk met volgens mij een liesblessure.
Het geeft moed volgende week zondag tegen fc Utrecht,mvv speel goed diep en ook lange diepte passes,jammer dat we er nog steeds geen spits hebben staan.
Onze keep was niet verkeerd een echte penalty stopper.
Als je dan het verhaal mee krijgt van een groepje Patro supporters hebben wij het echt niet slecht gedaan.
Zij hebben een begroting van 9/10 miljoen waarvan 3/5 tot 5 miljoen aan loonbudget,een van de sterkste clubs op dat gebied binnen de pro Leaque!
De supporters schrokken toen ik ons budget bekend maakte.
Zei hebben daar een actie als je een seizoenkaart koopt van €230 krijg je die volledig terug gestort op een speciale kaart te besteden voor drinken/eten en supportersspullen!
Ik heb die kaart mogen zien.
Dan een stuk flinke ergernis nl de Catering en toiletten!
De catering was met 5 personen incl supportershome magertjes bezet.
En dan €3.50 voor een bekertje van 20 cl?
Belachelijk dat buiten mensen echt lang moesten wachten om iets te kunnen bemachtigen.
Zelfs binnen stond een een polonaise wachtrij.
Ik had mijn kleindochter meegenomen die op de enigste toilet mocht plaats nemen wat eigenlijk een dames toilet was maar waar natuurlijk iedereen gebruik van maakte op de hoofdtribune.
Later ging de herentoilet open maar jongens jongens daar liep zelfs het water niet langs de muur.
Heel apart verhaal als je de tegenhanger hoort dat MVV 4/5 ton verdiend zou hebben aan de musical van de bokkenrijders.
Wel met een tevreden gevoel naar huis gegaan en leuke bijkomstigheid natuurlijk het winnen van de Maascup…mvrgr Ampa.
....
Last edit: 02 Aug 2026 08:29 by opadiehard.
The following user(s) said Thank You: johan, Kay, Puime, bokkesprongen, kyleman333, RoedWitHart
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2026 10:33opadiehard wrote: En dan €3.50 voor een bekertje van 20 cl?
Inderdaad, schandalige prijs !
- Puime
-
- Premium Member
-
02 Aug 2026 12:47
Op de website van L1 kan je de hele livestream terug kijken. Waarschijnlijk voor de meesten van jullie niet de moeite waard , tenzij je net als ik op de loopband de pilskes van het afgelopen weekend wil verbranden. Wat me opviel was dat het goed georganiseerd leek . Er was een goede veldbezetting en iedereen wist waar die moest lopen. Met Daneels en Sierra is er veel beweging, en als verdedigende middenvelder was Klaasen heel nuttig. Asante best aardig , Dicke goed. Invaller VD Wegen ook wel ok. Ben benieuwd, ziet er niet slecht uit. Spits nog groot vraagteken.
- Sjeng1964
-
- New Member
-
02 Aug 2026 21:30
Amgar zijn contract verlengen en veel speeltijd geven.
Kan echt een topper worden
Kan echt een topper worden
The following user(s) said Thank You: opadiehard
Time to create page: 0.454 seconds