Seizoen 2026-2027
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
Re: Seizoen 2026-2027
25 Aug 2026 08:33 - 25 Aug 2026 08:37Verder benieuwd hoe MVV het QR code debacle met de digitale seizoenskaart gaat oplossen komende wedstrijden,te beginnen Roda. Chaos gegarandeerd als het zo gaat als afgelopen 2 wedstrijden.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
25 Aug 2026 12:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjeng1964
-
- New Member
-
26 Aug 2026 00:02Bij mij ook het geval.
Na afgelopen vrijdag is kaart niet meer zichtbaar in app.
Wat een gedoe
- AM279
-
- New Member
-
26 Aug 2026 22:03Angelside al uitverkocht en Boschpoort ook nog maar 100 kaarten ongeveer.
Als MVV vrijdag ook nog eens zou winnen, is het denk ik niet uitgesloten dat de Geusselt nagenoeg uitverkocht raakt
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
27 Aug 2026 11:31Sjeng1964 wrote: Hallo,
Bij mij ook het geval.
Na afgelopen vrijdag is kaart niet meer zichtbaar in app.
Wat een gedoe
Had een mail gestuurd naar kantoor,de wedstrijd tegen 045 zou alles opgelost zijn dus seizoenskaart weer zichtbaar…direct een screenshot maken!….mvrgr Ampa.
- aait wief
-
- Elite Member
-
- 15%
30 Aug 2026 10:10Ik vraag me toch serieus af hoe het mogelijk is dat een systeem elders blijkbaar gewoon functioneert in de Geusselt voor problemen zorgt. Misschien is er ergens een bijzonder stukje Maastrichtse maatwerksoftware geïnstalleerd? Dezelfde functionaliteit, maar dan met nét wat meer storingen?
Met de mogelijke vragen naar de oorzaak kunnen we inmiddels alle kanten op:
* Externe server heeft een probleem? (wedstrijd tegen JUT)
* IT-infrastructuur in de Geusselt is niet berekend op digitale toegangskaarten?
* MVV heeft een budgetvriendelijke versie van de software aangeschaft en beschouwt de rest als "toekomstige ontwikkeling? "
* Het probleem heeft simpelweg geen prioriteit? Supporters komen uiteindelijk toch wel binnen...hoe? Met of zonder digitale DK maakt immers geen bal uit (veiligheid van supporters heeft cf KNVB-beleid geen prioriteit...)
* De benodigde kennis om het probleem structureel op te lossen ontbreekt in de organisatie, heft onderhoudscontract voorziet hier niet in of is te duur om in te kopen?
Of waarschijnlijker: het zou zomaar een combinatie van dit alles kunnen zijn?
Ik hoop dat dit probleem voor as zaterdag -met een uitverkocht huis - wordt opgelost. Toch nog één vraag: stel dat dit niet lukt, is er dan een plan B?
Bij MVV blijkt een geldig toegangsbewijs tonen bij de ingang van De Geusselt soms een bijna futuristische toepassing van digitale technologie.
ik hoop van harte dat dit probleem wordt opgelost maar stel dat het allemaal niet lukt voor as zaterdag: is er een plan B?
- pinobel
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2026 12:02Please Log in or Create an account to join the conversation.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
31 Aug 2026 11:39 - 31 Aug 2026 11:42Het probleem ligt bij azerion en cm. Andere clubs hebben ook issues. Het lijkt alleen maar te liggen bij de digitale seizoens kaarten die niet laden in de app. Een Screenshot of papieren qr lost het probleem op. Alleen moet je hem wel kunnen inladen. En dat gaat op dit moment niet.aait wief wrote: ik heb inmiddels weinig vertrouwen meer in het probleemoplossend vermogen van MVV als het om dit soort zaken gaat.
Ik vraag me toch serieus af hoe het mogelijk is dat een systeem elders blijkbaar gewoon functioneert in de Geusselt voor problemen zorgt. Misschien is er ergens een bijzonder stukje Maastrichtse maatwerksoftware geïnstalleerd? Dezelfde functionaliteit, maar dan met nét wat meer storingen?
* IT-infrastructuur in de Geusselt is niet berekend op digitale toegangskaarten?
* MVV heeft een budgetvriendelijke versie van de software aangeschaft en beschouwt de rest als "toekomstige ontwikkeling? "
* Het probleem heeft simpelweg geen prioriteit? Supporters komen uiteindelijk toch wel binnen...hoe? Met of zonder digitale DK maakt immers geen bal uit (veiligheid van supporters heeft cf KNVB-beleid geen prioriteit...)
* De benodigde kennis om het probleem structureel op te lossen ontbreekt in de organisatie, heft onderhoudscontract voorziet hier niet in of is te duur om in te kopen?
Ik hoop dat dit probleem voor as zaterdag -met een uitverkocht huis - wordt opgelost. Toch nog één vraag: stel dat dit niet lukt, is er dan een plan B?
Bij MVV blijkt een geldig toegangsbewijs tonen bij de ingang van De Geusselt soms een bijna futuristische toepassing van digitale technologie.
ik hoop van harte dat dit probleem wordt opgelost maar stel dat het allemaal niet lukt voor as zaterdag: is er een plan B?
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
31 Aug 2026 11:47 - 31 Aug 2026 11:48webmastersfm wrote:Het probleem ligt bij azerion en cm. Andere clubs hebben ook issues. Het lijkt alleen maar te liggen bij de digitale seizoens kaarten die niet laden in de app. Een Screenshot of papieren qr lost het probleem op. Alleen moet je hem wel kunnen inladen. En dat gaat op dit moment niet.aait wief wrote: ik heb inmiddels weinig vertrouwen meer in het probleemoplossend vermogen van MVV als het om dit soort zaken gaat.
Ik vraag me toch serieus af hoe het mogelijk is dat een systeem elders blijkbaar gewoon functioneert in de Geusselt voor problemen zorgt. Misschien is er ergens een bijzonder stukje Maastrichtse maatwerksoftware geïnstalleerd? Dezelfde functionaliteit, maar dan met nét wat meer storingen?
Contact gehad met de administratie zou voor de komende thuiswedstrijd opgelost zijn!
Als het klopt maak ik direct een screenshot en dan is het probleem gecanceld!….mvrgr Opa.
- Oaktree
-
- Premium Member
-
31 Aug 2026 15:45Wanneer gaan ze de trouwe supporters (want dat zijn de SK houders sowieso) eens als KLANT beschouwen.
Als je zo wordt behandeld in een winkel of horeca ga je toch nooit meer?
- ASR
-
- Away
- Platinum Member
-
31 Aug 2026 17:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Farty
-
- Senior Member
-
31 Aug 2026 17:32ASR wrote: Mijn SK is weer zichtbaar in de app maar laat geen schermafbeelding toe. Tip: laat iemand anders er een duidelijke foto van maken voordat hij weer verdwijnt! 😉👍🏻
Zojuist met mijn telefoon (iPhone) gewoon een screenshot kunnen nemen & opgeslagen bij m’n foto’s.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
31 Aug 2026 17:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
31 Aug 2026 19:36pinobel wrote: Ja, hier is hij ook weer terug. Foto van de pagina met de kaart gaat wel, maar niet van de qr-code (als je door klikt).
Hier wel op mijn IPhone 11 Pro…..mvrgr Opa
- aait wief
-
- Elite Member
-
- 15%
01 Sep 2026 13:23Please Log in or Create an account to join the conversation.