Seizoen 2026-2027

• Roed en Wit 70
  • Roed en Wit 70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Seizoen 2026-2027

25 Aug 2026 08:33 - 25 Aug 2026 08:37
Zo zie je maar, paar leuke invalbeurten en je kunt een stap maken. Jammer, omdat het een compleet andere speler is tov de anderen. Verheijen is t gewoon (nog) niet en Kuijpers is jammer genoeg na een paar leuke eerste wedstrijden hele tijd terug en mede door blessure flink teruggevallen. Hopelijk is onesime een aanwinst. Al is dat officieel een rechtsbuiten (waar Assante ook staat) en links zal Daneels er zelden uitgehaald worden.

Verder benieuwd hoe MVV het QR code debacle met de digitale seizoenskaart gaat oplossen komende wedstrijden,te beginnen Roda. Chaos gegarandeerd als het zo gaat als afgelopen 2 wedstrijden.
Last edit: 25 Aug 2026 08:37 by Roed en Wit 70.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Aug 2026 12:13
Inderdaad. Wordt toch tijd dat de problemen met de seizoenskaarten definitief worden opgelost. Mijn digitale seizoenskaart is nog steeds verdwenen uit de app sinds vrijdag en we horen niks van MVV hierover.
The following user(s) said Thank You: Oaktree, opadiehard

• Sjeng1964
  • Sjeng1964's Avatar
  • New Member
  • New Member

26 Aug 2026 00:02
Hallo,

Bij mij ook het geval.
Na afgelopen vrijdag is kaart niet meer zichtbaar in app.
Wat een gedoe
The following user(s) said Thank You: Oaktree

• AM279
  • AM279's Avatar
  • New Member
  • New Member

26 Aug 2026 22:03
Het gaat hard met de kaarten tegen Roda.

Angelside al uitverkocht en Boschpoort ook nog maar 100 kaarten ongeveer.

Als MVV vrijdag ook nog eens zou winnen, is het denk ik niet uitgesloten dat de Geusselt nagenoeg uitverkocht raakt

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Aug 2026 11:31
Sjeng1964 wrote: Hallo,

Bij mij ook het geval.
Na afgelopen vrijdag is kaart niet meer zichtbaar in app.
Wat een gedoe

Had een mail gestuurd naar kantoor,de wedstrijd tegen 045 zou alles opgelost zijn dus seizoenskaart weer zichtbaar…direct een screenshot maken!….mvrgr Ampa.
....

• aait wief
  • aait wief's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • 15%

30 Aug 2026 10:10
ik heb inmiddels weinig vertrouwen meer in het probleemoplossend vermogen van MVV als het om dit soort zaken gaat.
Ik vraag me toch serieus af hoe het mogelijk is dat een systeem elders blijkbaar gewoon functioneert in de Geusselt voor problemen zorgt. Misschien is er ergens een bijzonder stukje Maastrichtse maatwerksoftware geïnstalleerd? Dezelfde functionaliteit, maar dan met nét wat meer storingen?
Met de mogelijke vragen naar de oorzaak kunnen we inmiddels alle kanten op:
* Externe server heeft een probleem? (wedstrijd tegen JUT)
* IT-infrastructuur in de Geusselt is niet berekend op digitale toegangskaarten?
* MVV heeft een budgetvriendelijke versie van de software aangeschaft en beschouwt de rest als  "toekomstige ontwikkeling? "
* Het probleem heeft simpelweg geen prioriteit? Supporters komen uiteindelijk toch wel binnen...hoe? Met of zonder digitale DK maakt immers geen bal uit (veiligheid van supporters heeft cf KNVB-beleid geen prioriteit...)
* De benodigde kennis om het probleem structureel op te lossen ontbreekt in de organisatie, heft onderhoudscontract voorziet hier niet in of is te duur om in te kopen?
Of waarschijnlijker: het zou zomaar een combinatie van dit alles kunnen zijn?
Ik hoop dat dit probleem voor as zaterdag -met een uitverkocht huis - wordt opgelost. Toch nog één vraag: stel dat dit niet lukt, is er dan een plan B?

Bij MVV blijkt een geldig toegangsbewijs tonen bij de ingang van De Geusselt soms een bijna futuristische toepassing van digitale technologie.
ik hoop van harte dat dit probleem wordt opgelost maar stel dat het allemaal niet lukt voor as zaterdag: is er een plan B?

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

30 Aug 2026 12:02
Ws is plan b om het stadion 1 dag eerder te openen xodat iedereen 1 voor 1 gecontroleerd naar binnen kan. Nee zonder flauwekul, hoe is dit toch altijd mogelijk bij ons? Het ergste is nog dat Mvv niks vsn zich laat horen terwiijl een hoop mrnsen zich nu afvragen wat ze moeten doen. En de gamintribune voor zondag gaat nu ook hard. Dit wordt chaos. Mvv laat van je horen !!!!!

• webmastersfm
  • webmastersfm's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • ACAB

31 Aug 2026 11:39 - 31 Aug 2026 11:42
aait wief wrote: ik heb inmiddels weinig vertrouwen meer in het probleemoplossend vermogen van MVV als het om dit soort zaken gaat.
Ik vraag me toch serieus af hoe het mogelijk is dat een systeem elders blijkbaar gewoon functioneert in de Geusselt voor problemen zorgt. Misschien is er ergens een bijzonder stukje Maastrichtse maatwerksoftware geïnstalleerd? Dezelfde functionaliteit, maar dan met nét wat meer storingen?
* IT-infrastructuur in de Geusselt is niet berekend op digitale toegangskaarten?
* MVV heeft een budgetvriendelijke versie van de software aangeschaft en beschouwt de rest als  "toekomstige ontwikkeling? "
* Het probleem heeft simpelweg geen prioriteit? Supporters komen uiteindelijk toch wel binnen...hoe? Met of zonder digitale DK maakt immers geen bal uit (veiligheid van supporters heeft cf KNVB-beleid geen prioriteit...)
* De benodigde kennis om het probleem structureel op te lossen ontbreekt in de organisatie, heft onderhoudscontract voorziet hier niet in of is te duur om in te kopen?
Ik hoop dat dit probleem voor as zaterdag -met een uitverkocht huis - wordt opgelost. Toch nog één vraag: stel dat dit niet lukt, is er dan een plan B?

Bij MVV blijkt een geldig toegangsbewijs tonen bij de ingang van De Geusselt soms een bijna futuristische toepassing van digitale technologie.
ik hoop van harte dat dit probleem wordt opgelost maar stel dat het allemaal niet lukt voor as zaterdag: is er een plan B?
Het probleem ligt bij azerion en cm. Andere clubs hebben ook issues. Het lijkt alleen maar te liggen bij de digitale seizoens kaarten die niet laden in de app. Een Screenshot of papieren qr lost het probleem op. Alleen moet je hem wel kunnen inladen. En dat gaat op dit moment niet. 
Last edit: 31 Aug 2026 11:42 by webmastersfm.

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 Aug 2026 11:47 - 31 Aug 2026 11:48
webmastersfm wrote:
aait wief wrote: ik heb inmiddels weinig vertrouwen meer in het probleemoplossend vermogen van MVV als het om dit soort zaken gaat.

Het probleem ligt bij azerion en cm. Andere clubs hebben ook issues. Het lijkt alleen maar te liggen bij de digitale seizoens kaarten die niet laden in de app. Een Screenshot of papieren qr lost het probleem op. Alleen moet je hem wel kunnen inladen. En dat gaat op dit moment niet. 

Contact gehad met de administratie zou voor de komende thuiswedstrijd opgelost zijn!
Als het klopt maak ik direct een screenshot en dan is het probleem gecanceld!….mvrgr Opa.
....
Last edit: 31 Aug 2026 11:48 by opadiehard.
The following user(s) said Thank You: webmastersfm

• Oaktree
  • Oaktree's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

31 Aug 2026 15:45
Blijft vreselijk irritant dat MVV niks van zich laat horen.
Wanneer gaan ze de trouwe supporters (want dat zijn de SK houders sowieso) eens als KLANT beschouwen.
Als je zo wordt behandeld in een winkel of horeca ga je toch nooit meer?
Natus et suscitavit in Marsana

• ASR
  • ASR's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 Aug 2026 17:25
Mijn SK is weer zichtbaar in de app maar laat geen schermafbeelding toe. Tip: laat iemand anders er een duidelijke foto van maken voordat hij weer verdwijnt! 😉👍🏻

• Farty
  • Farty's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

31 Aug 2026 17:32
ASR wrote: Mijn SK is weer zichtbaar in de app maar laat geen schermafbeelding toe. Tip: laat iemand anders er een duidelijke foto van maken voordat hij weer verdwijnt! 😉👍🏻

Zojuist met mijn telefoon (iPhone) gewoon een screenshot kunnen nemen & opgeslagen bij m’n foto’s.

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 Aug 2026 17:43
Ja, hier is hij ook weer terug. Foto van de pagina met de kaart gaat wel, maar niet van de qr-code (als je door klikt).

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 Aug 2026 19:36
pinobel wrote: Ja, hier is hij ook weer terug. Foto van de pagina met de kaart gaat wel, maar niet van de qr-code (als je door klikt).

Hier wel op mijn IPhone 11 Pro…..mvrgr Opa
....

• aait wief
  • aait wief's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • 15%

01 Sep 2026 13:23
Opgelost! weer SK zichtbaar! Voor dit moment in ieder geval gerustgesteld. Blijf echter moeite hebben met de slechte communicatie vanuit MVV in afgelopen weken.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

Time to create page: 0.474 seconds