Transfers en geruchten 25-26
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
Re: Transfers en geruchten 25-26
25 Jun 2025 21:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
25 Jun 2025 22:27Wat komt er voor in de plaats Klaassens , Slegers enz en de rest onervaren spelers allemaal ondermaats misschien Assente , de mislukte van VVV en een amateur Van Kempen als Ganse .....
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- speijtuut043
-
- Junior Member
-
25 Jun 2025 22:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- speijtuut043
-
- Junior Member
-
25 Jun 2025 22:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
25 Jun 2025 22:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CatenaccioMestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
25 Jun 2025 22:48Hij heeft echt genoeg kwaliteit.
En heb liever kwaliteit dan ervaring. Ook ervaren keepers zie ik vaak genoeg schutteren.
En met Gekko en ons keeperverleden vertrouw ik echt wel op dat er een goede onder de lat komt te staan.
Ook de tweede en derde keeper zullen we snel meer over horen.
- speijtuut043
-
- Junior Member
-
25 Jun 2025 22:55 - 25 Jun 2025 22:58penders
zeegers blijven deze of zijn zij oficieel weg
- speijtuut043
-
- Junior Member
-
25 Jun 2025 22:56Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sander70
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2025 01:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ErikOranje
-
- Premium Member
-
26 Jun 2025 09:55Smeets ,Timan , Buifrani , Mathijssen ......Aktas .....Mamae .....
Los dat ik het al niet met je eens ben en Ik snap dat namen niet altijd makkelijk zijn, maar volgens mij kijken we naar verschillende clubs... Mathijssen? Timan? Mamae? Klaassens?Wat komt er voor in de plaats Klaassens , Slegers enz en de rest onervaren spelers allemaal ondermaats misschien Assente , de mislukte van VVV en een amateur Van Kempen als Ganse .....
Als we iets van spelers vinden kunnen we toch in ieder geval hun naam goed schrijven.
Ze staan allemaal hier: www.transfermarkt.nl/mvv-maastricht/startseite/verein/384
Een typfout kan altijd gebeuren, maar dit is wel wat veel van het goede.
Voor mij hoeven die vergelijkingen met ganse en halve ook niet steeds. Als ze een rood-wit shirt aan hebben zijn het voor mij allemaal ganse.
Ik denk trouwens wel dat een groot deel van het budget al op is. Want ook alle nieuwe aanwinsten zullen toch niet voor een reiskostenvergoeding bij MVV komen spelen.
Stel dat een speler gemiddeld 3500 euro per maand verdiend, kost de club dat ca. 60.000/65.000 euro per jaar (inclusief reiskosten, werkgeverslasten, pensioen, etc). Zullen er uiteraard zijn die meer verdienen en die minder verdienen.
En als je 20 spelers hebt die 65.000 euro kosten, heb je al 1.300.000 euro nodig als budget.
ik weet niet wat het budget is, maar gezien de spelersaantallen denk ik wel dat dit al redelijk gevuld zal zijn. Ik denk dat er vooral nu gekeken wordt naar buitenkansjes en eventueel vervangers mocht een spelers verkocht worden. Gezien de aflopende contracten volgend seizoen sluit ik ook niet uit dat spelers nu verkocht moeten worden omdat ze anders straks gratis de deur uitlopen.
En let op; MVV doet het straks niet goed voor velen, want de beste spelers moeten nu verkocht worden (schande.. want er is geen ambitie) maar als je ze nu niet verkoopt lopen ze volgend jaar gratis de deur uit (schande, wanbeleid van de club). Vaak wordt vergeten dat spelers dit soms ook bewust doen. Tekenen voor 2 jaar met ook het doel om na 2 jaar ergens anders naar toe te gaan. En dan een tekenbonus zelf opstrijken. Op zich niks mis mee overigens, maar voor de club natuurlijk soms ongewenst.
- Mithrandir
-
- Away
- Premium Member
-
26 Jun 2025 10:50Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ErikOranje
-
- Premium Member
-
26 Jun 2025 12:28 - 26 Jun 2025 12:31Het minimum loon is voor een 40 urige werkweek op dit moment ook al 2.500 euro per maand. En dat is dan het minimum. Voor dat geld kun je ook in een supermarkt of restaurant gaan werken. Dus voor een voetballer, die maar een aantal jaren dit kan doen, ligt de eis echt een stuk hoger.
Dat zou ook de rekensom verklaren dat er bij MVV een stuk of 20 contractspelers zijn (aangevuld met wat jeugd) die uiteindelijk het gehele budget (1 miljoen +) vertegenwoordigen,.
- Buurke76
-
- Away
- Elite Member
-
26 Jun 2025 13:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CatenaccioMestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
26 Jun 2025 13:53Dus we hoeven het niet meer over een terugkeer van Kuipers te hebben.