Please Log in or Create an account to join the conversation.
Janepie wrote: En nu, nu is dit ingediend en op tafel gebracht, waarvoor een dikke chapeau!
Wat zijn de vervolgstappen?
Zijn er deadlines verbonden aan weer en wederhoor? etc?
Belgske wrote: Eigenlijk is die al voorbij voor de maand november begonnen is. NEC en Roda worden eerste en tweede.
Ik zie wel een groot verschil tussen onze situatie toen en die van NEC en Roda nu. NEC en Roda nu waren op voorhand al dé twee grote twee titelkandidaten en maken dit nu ook waar. MVV was dé verrassing die op een wolk speelde en waarbij een periode alles meezat. Maar ik ben het met je eens dat beide ploegen nog wel een mindere periode zullen krijgen. Dit seizoen lijkt er mij echter weinig maat te staan op deze twee clubs.Dixi wrote: Dan ken je de wetten van de Jupiler League nog niet.
Ik kan me nog niet zo lang geleden herinneren dat we herfstkampioen werden en ik weet niet hoeveel punten los van de nummer twee, uiteindelijk net de playoffs behaald via de eindstand.
Zowel NEC als Roda zullen hun periode nog tegenkomen waarbij 4 punten uit 6 wedstrijden (ongeveer) behaald gaan worden.
Ik maak me nog geen zorgen dat onze vrienden rechtstreeks zullen promoveren.
Dixi
Janepie wrote: MVV verlaat Klein Geusselt na ruim 20 jaar
Roel Wiche, Geplaatst op maandag 10 november 2014 - 6:12
Na ruim twintig jaar verlaat MVV de accommodatie op het trainingscomplex Klein Geusselt.
Het gebouw, dat al jaren in een deplorabele staat verkeert, staat op de nominatie om te worden gesloopt.
Este 't deis, doeg 't daan good en sleet die inteeltfigure op in 't gebouw en ros daan de sloopkogel dreuverles rouges blancs wrote:Janepie wrote: MVV verlaat Klein Geusselt na ruim 20 jaar
Roel Wiche, Geplaatst op maandag 10 november 2014 - 6:12
Na ruim twintig jaar verlaat MVV de accommodatie op het trainingscomplex Klein Geusselt.
Het gebouw, dat al jaren in een deplorabele staat verkeert, staat op de nominatie om te worden gesloopt.
Tip voor de driehoek en Onno-ke:
Dump daar voor en tijdens de derby dat *oda gepeupel ...
Kost de sloop geen geld
Is er geen onrust in het stadion
Kin de goofie , met naome de ME , ins good oefene met de matrak !!!
Hoove veer aajtgedeende us neet te sjageneere aon die inteelfiguure :evil: