MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort

24 jan 2024 16:35 24 jan 2024 16:59 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #16
Zoals ik dat verleden jaar al een schreef had MVV gebruik moeten maken van de WHOA regeling.
Met die regeling zou je een algeheel crediteuren akkoord kunnen gaan krijgen . Dit zou dan ook gelijk plan A geweest zijn en ondertussen had men kunnen bouwen aan de verkoop van de club , dan had hier ook minder stress op gestaan op dit dossier

Maar goed daar hebben ze niet voor gekozen en het volgende probleem doet zich weer aan
De kern van het probleem is commercie , in de tijden van Noor is er veel geinvesteerd in alles wat op commercie leek , zoals nieuwe BC , een plan de Maastricht region , en de Magie van Maastricht wat een onderdeel is van commercie
Daarbij zijn er diverse mensen aangetrokken die nu allemaal weer vertrokken zijn . Het heeft allemaal veel geld gekost maar onder de streep heeft t nog meer gekost ( ja lees dat nog maar eens)

Het commercieel apparaat is nu Laura en een goed bedoelde stagiaire en Noel die wat hand en spandiensten levert .
Daarbij wordt de club gegijzeld door een aantal figuren die MVV stevig in de tang houden , die MVV als een soort van vrijetijdsbesteding zien en de club hier mede in diepe ellende hebben gebracht. Ik doel dan op figuren als Joris , sommige figuren in de RVC , bestuur van de ledenraad en ga zo maar door

Dat er ook dit jaar weer een verlies gaat ontstaan van ergens 450.000 , die mag Joris weer bijschrijven als meest succesvolle voorzitter aller tijden ( 2,2 miljoen dan inmiddels verlies onder zijn bestuur)


En vergeet niet als die Amerikanen er zijn ,en dan eigenaar zijn! Die gaan nooit jaar in jaar uit verlies accepteren voor alle mensen die hun hoop op die Amerikanen hebben gezet ! En wat gebeurd er dan met de club ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2024 17:16
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #17
Die jöris is een hele enge man...
Bij het supporterscafe heeft hij bevestigd dat hij helemaal niet de uitstraling en capiciteiten heeft om voorzitter te zijn van een BVO.

Weg met die engnek!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2024 17:21
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #18
Zeer triest dat we wederom in de shit zitten, maar voor mij geen verrassing.

De gatekeepers hebben Erik Noor stevig in het zadel gehouden omdat hij hen af en toe wat inside information gaf. Kritiek werd de kop ingedrukt terwijl eerdere directeuren voor minder de laan zijn uitgebonjourd.

Ook binnen de club is er duidelijk iets fout. De RvC (Hans Verwijlen) heeft duidelijk gefaald.
Over Marcel Jöris maak ik geen woorden meer vuil.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2024 19:34
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #19
benieuwd hoe lang Laura t nog volhoudt. Arrogante Noor die door bepaalde geledingen op handen werdt gedragen heeft samen meneer de onzichtbare voorzitter de club volledig naar de klote geholpen. Als je in 1 van de succesvolste seizoenen van de laatste 23 jaar t voor elkaar krijgt om de club die in de schulden te steken en dan nog durft te blijven zitten.... en meneertje Noor die lachend de deur is uitgelopen wetende welke teringzooi hij achterliet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2024 21:21
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #20
joris doet geen kloot in de club allen zijn zakken vullen , en Laura zie ik over een jaar huilend het gebouw uit vluchten

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2024 21:46 24 jan 2024 21:47 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #21

peeke schreef : joris doet geen kloot in de club allen zijn zakken vullen , en Laura zie ik over een jaar huilend het gebouw uit vluchten


Lekker kort door de bocht vanuit het Friese!…jammer jou gedachten over Laura,er zit eindelijk iemand met inhoud misschien woon je als Maastrichtenaar in de verkeerde provincie om een objectieve reactie af te geven ….jammer…mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2024 22:04
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #22
Man man man man! Wederom het lachertje van zuid limburg.

Waar we eindelijk onder Penders een klein positief vermogen hadden, zijn we onder Noor alles dik en dik kwijtgeraakt! Ongelofelijk!

Joris moet per direct weg!! Ongelofelijk hoe deze incapabele man er nog steeds zit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u InDoDoNnY

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2024 23:28 24 jan 2024 23:30 door MVVMestreech02.
MVVMestreech02
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #23
Er wordt steeds geroepen dat we moeten wachten totdat de KNVB groen licht geeft.De Amerikanen dan met het geld over de brug komen. Waarom hebben de Amerikanen MVV nog niet geholpen met het opzetten van de commerciële afdeling ? Ze hebben daar toch ook baat bij dat deze afdeling goed functioneert! Of is dit tekort door de bocht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2024 07:25
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #24
Het is inderdaad wat kort door de bocht. Het heeft voor de Amerikanen pas zin om te gaan investeren als de KNVB akkoord is met de aandelentransactie en nieuwe constructie. Eerder zou ik zelf ook niet alvast gaan investeren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2024 07:45
MVVMestreech02
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #25
Misschien heb ik me niet goed verwoord in mijn vorige post, maar met helpen bedoel ik meer in de trant van know how delen/ adviezen geven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2024 07:56 25 jan 2024 07:56 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #26
Van het miljoen die de Amerikanen hebben gestopt in de club is al een gedeelte naar commercie gegaan ( personeel)
Ook zijn er natuurlijk andere marketing kosten van betaalt zoals bv het geflopte plan " maastricht region"

MVV zal helemaal terug moeten naar de ontwerp tafel om heel goed in kaart te brengen waar mogelijke kansen liggen in nieuw business en hoe ook bestaande business te kunnen behouden en evt uit te kunnen breiden

Het product of dienst wat er nu staat is te plat geslagen en de markt heeft er geen behoefte aan dat is duidelijk . Commercieel is MVV dus niet interessant genoeg voor bedrijven om in te stappen . Dat laatste heeft veel te maken dat er geen duidelijk profiel ligt van hoe MVV business te profileren in de markt

Een gevolg van 3 jaar lang daar niet de juiste koers te hebben gekozen en ipv van opbouw, afbreuk aan het netwerk maar nog meer aan het potentieel te hebben gedaan . Waar de club nu staat is het resultaat van jaren wanbeleid , er is geen enkele pijler te bekennen binnen de club waar MVV Maastricht zich aan kan optrekken , in de zin van eerst zaaien en dan oogsten .

Kort gezegd en geschreven zal er een enorm goed en doordacht concept moeten komen wat uitvoerbaar is en waar de club zich in de komende 3 jaar commercieel zich aan kan vasthouden . De afgelopen jaren zijn dus weggegooide tijd geweest , verspilling van alles , van geld tot aan energie .

IK geef het Laura te doen om in dit landschap de juiste koers te kunnen gaan bepalen , met alle brandjes die er zijn en die er nog gaan komen , want de bodem is nog lang niet in zicht !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2024 08:20
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #27

webmastersfm schreef :

Maosbrögk schreef : , maar de bekende lijken komen weer uit de kast.


Ben.benieuwd dan welke. Jij weet meer dan.


Je hoeft de interviews met Laura maar te beluisteren of te lezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2024 10:23
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #28
De oplossing is tot rigoreus de bezem door de club moot op bestuurlijk niveau. Joris is totaal incapabel en de persoene die MVV in de greep hawwe es tessevullers moote stevig weggejaog weure. Hopelijk goon de Amerikaane keihel ingriepe, wat de finansjele shit betref kinne veer Joris en Noor "bedaanke". Ut zal wel weer neet kinne um die aonspraokelijk te stelle. De einige oplossing is in mien optiek tot sponsoren en supporters met kennis en kunde ziech vereinige en de boel noe euverneume totdat de Amerikaane kinne instappe. Iech hoop tot die gaste daan hun professionals in goon zette um MVV te goon bestuure en te laote greuje naor wat ut oets is gewees in de ieredivisie es stabiel club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2024 10:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #29
Ik ben het grotendeels met je eens hoor SintServaos, maar MVV als 'stabiele' eredivisieclub kan ik me eigenlijk niet herinneren. De laatste paar jaar eredivisie was al tekort met tekort aanvullen. De mooie jaren met Vergoossen, Meijer, Thal en noem maar op werden ontsierd door een fraudezaak en achter de schermen ook genoeg gedoe. De hele jaren tachtig waren op en neer tijden van grote tekorten, degradatie, weer promoveren, Melchior met mooie plannen die niet doorgingen, en zo door.

Ik denk dat misschien in de vroege jaren zeventig we voor het laatst een stabiele eredivisieclub waren?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2024 10:47 25 jan 2024 10:51 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #30

Maosbrögk schreef :

webmastersfm schreef :

Maosbrögk schreef : , maar de bekende lijken komen weer uit de kast.


Ben.benieuwd dan welke. Jij weet meer dan.


Je hoeft de interviews met Laura maar te beluisteren of te lezen.


Lijken uit de kast zijn onbetaalde rekeningen, weggesluisde bedragen, vage contracten etc. Die heb ik niet gehoord. Vind het trouwens best opvallend dat er geen kritiek is op het feit dat we met een slechtere selectie, geen supportershome etc toch een kleine 6000 mensen zijn begroot gemiddeld. Dat zijn pittige gebudgetteerde bedragen die m.i niet realistisch waren. Het lijkt er op dat de opgebouwde schuld enkel bij de belastingdienst en de gemeente ligt. Iemand daar kijk op?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden