Alternatief voor De Gouden Ster?

06 sept 2023 12:08
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #31

Olzie schreef :

Mestreech28 schreef : Laat ik beginnen met te zeggen dat jullie 100% gelijk hebben dat het zomaar sluiten van De Ster een rare actie is geweest.

Maar zoals Zwegel het zegt, heeft niemand ook maar een woord gerept toen bekend werd dat De Ster ging sluiten. Geen protest, geen contact proberen te zoeken met betrokken personen, niks.

Nu het eenmaal zover is, is het enige wat er gebeurd weer klagen hier op het forum. Onderneem actie als je er zo mee zit zou ik zeggen.


Lees je mijn bericht wel? Ik heb MVV wel 3x gemaild, gebeld en whatsapp contact gehad. Telkens werd beloofd dat er een vertegenwoordigersgroep zou worden samengesteld, dat er communicatie kwam, enz..

Uiteindelijk (na heel vaak contact, zowat elke thuiswedstrijd), tegen beter weten in vertrouwd op een positieve afloop. Zelfs daarom seizoenkaart in ander vak gepakt, omdat grote kans was dat tussen Angel Side en Boschpoort “iets” kwam.

Waarom zo oordelen over anderen zonder feiten te kennen?

webmastersfm schreef : Geen protest? Facebook ontplofte.. veel loze aannames in de laatste berichten ..... en ook in gesprekken met oa Laura en Marcel Joris is hun duidelijk gemaakt dat er een alternatief zou komen. Uiteindelijk bereikten er berichten dat ze bezig waren. Alternatieven werden afgewezen door oa de brandweer en oa de sporthal. Een noodoplossing op de locatie waar de nieuwe zou komen (onder boschpoort) zou het nieuwe doel zijn, daarna werd het stil, kwam er even een nieuw gerucht door (want schijnbaar nu de beoogde locatie wordt) maar het hele probleem zit in de gebrekkige communicatie, beter gezegd , denken dat je hier niet over hoeft te communiceren... Wordt vervolgd. Achter de schermen worden de discussies en onderhandelingen voortgezet.


Ik zie dat er petities gestart worden en uit jullie reactie begrijp ik dat er wel degelijk enige actie is ondernomen vóórdat De Ster dichtging.

Excuses dan voor mijn reactie, die was iets te voorbarig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2023 13:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #32
De volgende vragen :

Waarom sluit MVV ( Noor) ( verleden jaar aangekondigd) de Ster zonder een redelijke oplossing voor seizoen 2023-2024, wat was de reden daarvoor

En kan de Ster niet tijdelijk weer worden geopend of is die al gestript ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2023 16:30
Klaos Dèks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #33
Dat zat al langer in de pen (jaar of 10). Vorig jaar betoogde MVV voor de rechter dat ze zelf de ruimte (Gouden Ster) nodig hebben voor verbouwing naar kleedkamers, spelershome en wat kantoren voor de technische staf….

Nu de Ster weer openen, is (los van het feit dat dat ding vermoedelijk helemaal gestript is en goud geld kost om weer toonbaar te zijn) noem je visieloos, opportunistisch en ad hoc zwabberbeleid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2023 19:54 06 sept 2023 20:11 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #34
oorspronkelik waor 't de bedoeling tot MVV de Ster euver zow numme en tot e supportershoom zow maake. De regelink en menier boe op dat allemaol ging, verdeende gein sjoenheidspries. Gaaroet neet !!!
Edmond ( kin häöm al sinds heer 12 waor en zien femilie al 50 jaor) verdeent beeter.

Dat heet Noor & Co op zien geweete en um noe te kieke wie en wat dao fout ging... is waater oonder de Maosbrök door. Daor is geine tied veur! Um dat home veur us tog te realiseere mot kei en keihel gewerk weure en zien hiel väöl partije bij betrokke die neet altied "flexibel" zien en boe de nuudige wet en reegelgeevingk um de hook kump kieke. wie aajt Wief al zag, zien dao get obstakels dee neet rap op te ruime zien .

Boe brink us dat? Boe stoon veer noe? War geit dao gebäöre ? Leef Laura en häör team kin niks doen aon dat gebraggel vaan Noor & Co wat waor, meh is hiel hel beezig dat op te losse, un oplossingk veur us te vinde en e supportershome te realiseere. Allein heet dat get tied nuudig meh kump draon !

Serke en zien vrun motte awwerwets hun pilske kinne drinke, zjus wie veer allemaol veur de wedstrijd en...
sommige "zaat nettekkes"B) nao de wedstrijd!

Vaanoet de Vee Es weurd dees vraog vaan us oondersteund en zier serieus genoomme.

Laote veer häör noe daan de tied geeve um in alle rös draon werrekke! Oonder drök zette, heet ouch gein nut. Dao zien versjillende verteegewoordigers al bij häör langs gewees of goon nog binnekort langs ; AS, VZM, SC / die vaan 1902 en DR (discord rebzjie)
Kump good ! Zeet Les Rouges Blancs...dee noets de mood verloore heet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.211 seconden