Alternatief voor De Gouden Ster?

02 sept 2023 09:56 02 sept 2023 09:58 door Lenoircesoir.
Lenoircesoir
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #16

Frank Salemans schreef :

Lenoircesoir schreef : Erik was het bestuur, en nu is Laura dat. Joris en co hebben geen verantwoordelijkheid voor lopende dossiers! Bij wisseling van de wacht moeten dossiers worden overgedragen. Als dat niet is gebeurd, wiens schuld is het dan?


Erik Noor was het bestuur? Nee, Erik was algemeen. directeur. Net als Laura van Leeuwen nu.

Jöris & co vormen het bestuur en hebben wel degelijk verantwoordelijkheid voor het reilen en zeilen van MVV als organisatie.

En dan is er nog een Raad van Commissarissen die op hun beurt weer verantwoordelijkheid op afstand hebben, o.a. om het bestuur te controleren.


Ik weet niet hoe je hierbij komt, maar als je directeur bent van een BV dan ben je de bestuurder en daarmee ook eindverantwoordelijk voor alle beslissingen. Alles daarboven (aandeelhouders, rvc) heeft op papier geen beslissingsbevoegdheid in het bedrijf!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2023 10:11
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #17
Het avondje Mvv is toch flink verandert, waar je tot enkele maanden geleden kon ouwehoeren voor, tijdens en na de wedstrijd, of een feestje vieren na een overwinning, of zoals ook vaak genoeg samen een nederlaag verwerken met een biertje in de hand en toch weer positief naar de volgende wedstrijd uitkijken, dat is niet meer.
Gisteren na de gewonnen wedstrijd samen een pilske pakken onder het genot van sfeervolle meziek, dat was er niet, niks geen muziek, gesloten buffetten waar eerder lauw bier voor 3,20 euro in plastic knijpbekers uit de tap kwam en supporters die mekaar aankeken zo van, en nu?
Een alternatief voor de vele supporter van Mvv is er niet, in ieder geval niet zoals wij al jaaaren ons wiekend zijn begonnen. Weinig tot geen communicatie hierover vanuit Mvv naar de vele supporters die al jaren deze traditie vierden.
Sommige mensen lijken meer te weten of misschien denken te weten, maar ook deze laten niks los.
Dit gaat Mvv veel supporters kosten, vooral met de winter ook nog voor de deur.
In ieder geval is op de overwinning na mijn avondje Mvv met vrienden flink verandert en dan niet positief.
Mvv, zorg dat jullie supporters een fatsoenlijk alternatief krijgen om hun weekend te beginnen met een fatsoenlijk koud glas bier voor een normale prijs.
Dit zou bij de sponsorruimte nooit gebeuren, die hebben hun natje en droogje wel, alleen de rest van onze supporters mogen op smerige stoeltjes zitten, zonder fatsoenlijke toiletten, met veel te dure lauwe drank en geen supportershome meer. Daarbij gaan de prijzen van seizoenskaarten en losse tickets wel jaarlijks flink omhoog.

Pfffff, noem me een zeikerd, maar mijn weekend is ondanks de overwinning begonnen met een zwaar verlies, en dit heb ik niet samen met mijn mede supporters kunnen verwerken zoals we dat eerder deden, die waren namelijk net als ik elders hun heil gaan zoeken !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2023 10:34
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 290
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #18

serke schreef : Het avondje Mvv is toch flink verandert, waar je tot enkele maanden geleden kon ouwehoeren voor, tijdens en na de wedstrijd, of een feestje vieren na een overwinning, of zoals ook vaak genoeg samen een nederlaag verwerken met een biertje in de hand en toch weer positief naar de volgende wedstrijd uitkijken, dat is niet meer.
Gisteren na de gewonnen wedstrijd samen een pilske pakken onder het genot van sfeervolle meziek, dat was er niet, niks geen muziek, gesloten buffetten waar eerder lauw bier voor 3,20 euro in plastic knijpbekers uit de tap kwam en supporters die mekaar aankeken zo van, en nu?
Een alternatief voor de vele supporter van Mvv is er niet, in ieder geval niet zoals wij al jaaaren ons wiekend zijn begonnen. Weinig tot geen communicatie hierover vanuit Mvv naar de vele supporters die al jaren deze traditie vierden.
Sommige mensen lijken meer te weten of misschien denken te weten, maar ook deze laten niks los.
Dit gaat Mvv veel supporters kosten, vooral met de winter ook nog voor de deur.
In ieder geval is op de overwinning na mijn avondje Mvv met vrienden flink verandert en dan niet positief.
Mvv, zorg dat jullie supporters een fatsoenlijk alternatief krijgen om hun weekend te beginnen met een fatsoenlijk koud glas bier voor een normale prijs.
Dit zou bij de sponsorruimte nooit gebeuren, die hebben hun natje en droogje wel, alleen de rest van onze supporters mogen op smerige stoeltjes zitten, zonder fatsoenlijke toiletten, met veel te dure lauwe drank en geen supportershome meer. Daarbij gaan de prijzen van seizoenskaarten en losse tickets wel jaarlijks flink omhoog.

Pfffff, noem me een zeikerd, maar mijn weekend is ondanks de overwinning begonnen met een zwaar verlies, en dit heb ik niet samen met mijn mede supporters kunnen verwerken zoals we dat eerder deden, die waren namelijk net als ik elders hun heil gaan zoeken !!


Volledig mee eens, er moet héél snel een onderkomen worden gevonden anders gaat het avondje MVV, zeker als de resultaten iets tegenvallen en de winter straks nadert, snel verloren. Koester de nieuwe aanwas supporters én de oude garde!!! Zonder hen is MVV niets...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2023 11:34 02 sept 2023 11:37 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #19
Yvey tapte lauw bier en echt voor absurde prijzen. Meer dan 6 euro voor een niet eens zo groot pils (volgens mij geen halve liter). Dat ze die tent maar opdoeken.

Onder de boschpoort is veel ruimte, daar moet desnoods provisorisch wat van te maken zijn. Food trucks waren ook nergens. Slecht geregeld gewoon. Noor had de ster nooit eruit moeten procederen.

Gelukkig wel gewonnen en die Sleegers vond ik goed spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2023 11:54
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 746
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #20
Vanuit Yvey is er afgelopen jaren nog niet 1 bericht geweest over prijzen of andere zaken. Dat was bij VZM toch beter geregeld. In de knip app kreeg je dan een berichtje of werd het op Facebook vermeld. MVV is niet goed bezig. Blijkbaar heeft uitknijpen van supporters geen grenzen en stelt daar weinig goede randvoorwaarden tegenover. Belachelijke consumptieprijzen van 3.20, prijzen losse tickets en seizoenskaarten absurd hoger, geen fatsoenlijke toiletruimte aan Aside kant. En dan nog de Gouden Ster opgedoekt. Ze hadden met de uitbaters kunnen regelen dat men daar namens mvv konden blijven zitten (en tevens toch nog privé gebruiken), eventueel voor iets hogere prijzen totdat wat anders geregeld was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2023 16:12
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #21
Het gaat nog niet eens over de bierprijzen. Deze zijn tegenwoordig normaal, maar je verwacht wel een fatsoenlijke pilsje en dat krijg je niet. Dus de prijs is gewoon aan te hoge kant.
En dan over de wc's, echt schandalig dat er geen fatsoenlijke wc's zijn.
Als je naar een andere club gaat die hebben meestal 10 wc's naast elkaar en dan nog eens 10 pis bakken. En hier moet je net zoals in de oertijd tegen een muur pissen en sta je een half uur te wachten.
Nee als er niet snel iets veranderd dan ga je heel veel inkomsten mis lopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2023 22:07
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #22
het opdoeken van het supporters home zonder alternatief is een zoveelste teken aan de wand dat de supporters door de club niet worden gewaardeerd. Ze vergeten alleen daar op de burelen dat zonder deze fanateke aanhang er al lang geen club meer zou zijn.

Zou dus netjes zijn om je supporters dus een beetje meer te eren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2023 01:19 05 sept 2023 01:22 door Olzie.
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #23
Ik probeer al lang met MVV over dit onderwerp te communiceren, maar werd doorverwezen naar iemand van Yvey. Nooit werd het concreet en afspraken zijn niet nagekomen. Vanaf begin vond ik het belachelijk dat je een supportershome, nota bene ons enige beetje “luxe” wat we hadden, sluit voor een alternatief geregeld is. Echt bizar hoe met de trouwe en fanatieke supporters om is gegaan.

Nu MVV sinds jaren weer wat wedstrijden wint valt het misschiem niet op. Maar in de jaren dat we helemaal onderin stonden waren dit supporters die er wel waren. Het was een gezellig avondje MVV.

Zelfs nu na alle online ophef, berichten en mails mis je open communicatie. Ben ook echt benieuwd wie deze besluiten genomen heeft en of MVV uberhaupt iets gaat herstellen (ofja… laten we beginnen met communiceren)?!

Dit gaat je vele supporters kosten, zeker in de wintermaanden!

PS: las dat iemand suggereerde om business dan maar voorlopig over te nemen. Lijkt me best leuk als protest om dat te doen. Mogen ze zelf bij de nieuwe keet buiten gaan staan…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2023 06:28
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #24
Wat ik niet snap is dat velen nu op hun achterste poten staan.
Terwijl, toen het bekend werd dat de gouden ster zou sluiten vanaf dit seizoen, er maar weinig reacties waren.
Je had toen al op één hand uit kunnen tellen (MVV-kennende), dat er voorlopig niks voor terug zou komen.
Nu is het te laat en gaat het publiek kosten.
Zoals ik al eerder vermeldde, is voor mij en enkele vrienden het MVV (het 'WIJ gevoel') verdwenen.
Niks meer om naar uit te kijken want de avondjes in de ster waren altijd memorabel.
Het blijft toch je club, ik weet het.
Maar ik kan me persoonlijk niet meer opladen om naar het stadion te gaan.
Een gezellige avond met MVV vrienden is ons afgepakt, en wij zullen op zoek moeten naar een alternatief.
Wij gaan dan maar gezellig een uurtje de stad in.
Laatste jaren altijd een seizoenskaart gehad, maar dit seizoen maar even gewacht met bestellen, omdat ik de bui al zag hangen.

Triest ..........
Laura, doe aub iets !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2023 09:46 05 sept 2023 09:47 door Mestreech28.
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #25
Laat ik beginnen met te zeggen dat jullie 100% gelijk hebben dat het zomaar sluiten van De Ster een rare actie is geweest.

Maar zoals Zwegel het zegt, heeft niemand ook maar een woord gerept toen bekend werd dat De Ster ging sluiten. Geen protest, geen contact proberen te zoeken met betrokken personen, niks.

Nu het eenmaal zover is, is het enige wat er gebeurd weer klagen hier op het forum. Onderneem actie als je er zo mee zit zou ik zeggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2023 09:52 05 sept 2023 09:53 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #26
Geen protest? Facebook ontplofte.. veel loze aannames in de laatste berichten ..... en ook in gesprekken met oa Laura en Marcel Joris is hun duidelijk gemaakt dat er een alternatief zou komen. Uiteindelijk bereikten er berichten dat ze bezig waren. Alternatieven werden afgewezen door oa de brandweer en oa de sporthal. Een noodoplossing op de locatie waar de nieuwe zou komen (onder boschpoort) zou het nieuwe doel zijn, daarna werd het stil, kwam er even een nieuw gerucht door (want schijnbaar nu de beoogde locatie wordt) maar het hele probleem zit in de gebrekkige communicatie, beter gezegd , denken dat je hier niet over hoeft te communiceren... Wordt vervolgd. Achter de schermen worden de discussies en onderhandelingen voortgezet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2023 12:04 05 sept 2023 12:06 door Olzie.
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #27

Mestreech28 schreef : Laat ik beginnen met te zeggen dat jullie 100% gelijk hebben dat het zomaar sluiten van De Ster een rare actie is geweest.

Maar zoals Zwegel het zegt, heeft niemand ook maar een woord gerept toen bekend werd dat De Ster ging sluiten. Geen protest, geen contact proberen te zoeken met betrokken personen, niks.

Nu het eenmaal zover is, is het enige wat er gebeurd weer klagen hier op het forum. Onderneem actie als je er zo mee zit zou ik zeggen.


Lees je mijn bericht wel? Ik heb MVV wel 3x gemaild, gebeld en whatsapp contact gehad. Telkens werd beloofd dat er een vertegenwoordigersgroep zou worden samengesteld, dat er communicatie kwam, enz..

Uiteindelijk (na heel vaak contact, zowat elke thuiswedstrijd), tegen beter weten in vertrouwd op een positieve afloop. Zelfs daarom seizoenkaart in ander vak gepakt, omdat grote kans was dat tussen Angel Side en Boschpoort “iets” kwam.

Waarom zo oordelen over anderen zonder feiten te kennen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2023 13:20
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #28
Laten we hopen dat de deal met de Amerikanen er snel doorkomt.
Die hebben in elk geval wel door dat goede voorzieningen voor de supporters een must zijn.
Tot die tijd zal het nog even behelpen zijn vrees ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2023 10:11 06 sept 2023 10:13 door aait wief.
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #29
@Boschpoort: Behelpen zal geen probleem zijn - dat zijn we gewend in de Geusselt - het ontbreken enige vorm van inzicht in de problematiek en daadkracht om het probleem tijdelijk en op korte termijn op te lossen lijkt tot nu toe het grootste probleem te zijn.
De problemen van het stadion zijn niet nieuw, zie o.a. het rapport "Ruimte maken" uit 2021 (opgesteld door SV-1902 ism Veer zien MVV en het toenmalige bestuurslid Roland Verheij).
Ook bij de zo geprezen Erik Noor die, ons als supporters vlak voor zijn vertrek nog achterliet met financieel onhaalbare en onrealistische beloftes over het supportershome (tijdelijk en structureel) en andere proefballonnetjes (o.a. het trainingsveld op de parkeerplaats) die hij opliet om, in zijn nadagen, 'de discussie met de gemeente te kunnen voeren'...

Anyway, terug naar NU; Laura staat o.a. door de erfenissen uit het verleden (en deze gaan veel verder terug dan Noor) inmiddels met 3-0 achter. Toch zal iets moeten gebeuren. In alle tijdelijkheid én in afwachting van de deal met de Amerikanen.

Laura, terug naar AF is één: Doe waar je zo goed in bent en waar je in het begin zo om geprezen bent: Helder, duidelijk en realistisch communiceren.
Laat weten dat je de beperkingen van het stadion kent en je er alles aan gaat doen om dit in alle tijdelijkheid en op korte termijn zo goed mogelijk probeert op te lossen. Een mea culpa (als eindverantwoordelijke, niet als schuldige) mbt de puinhoop die de supporters bij de eerste thuiswedstrijd hebben ervaren, is dan op z'n plaats. De grieven die o.a. in de "petitie" geuit worden zijn echt en waaien niet over. Laat weten wat er op korte termijn gaat gebeuren. Wat je in ieder geval gaat proberen te realiseren voor wat betreft de toiletten (M/V) én de tijdelijke locatie voor het 'supportershome'. Schuilen, wachten tot het overwaait, of oplossingen aandragen die vanwege onderzoeken of offertes langer duren dan 1 maand zijn géén optie, je verliest - en daarmee MVV - gegarandeerd de wedstrijd. Kijk naar de mogelijkheden die er nu zijn en relatief makkelijk, in alle tijdelijkheid en zonder al te grote investeringen te realiseren zijn (bijvoorbeeld supporterspleintje Ingang B).
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2023 11:35
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Alternatief voor De Gouden Ster? #30
Die relingen plaatsen in 4 a 5 vakken kosten ook niet de kop immers nu kopen ouderen waar onder ik zelf geen ticket als bv regent immers je word zeiknat op de Bochpoort tribune op de 2 eersten rijen en rijen van 4 hoger op kom je niet gaat niet lukken ...... ..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden