Nieuwe regels (o.a. bij bezoek uitwedstrijden)

04 aug 2023 16:12
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe regels (o.a. bij bezoek uitwedstrijden) #1
Vanaf vandaag vrijdag 4 augustus, is het mogelijk om tickets te kopen voor de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen! Op zondag 13 augustus staat VVV-Venlo op het programma in stadion de Koel. Voor de wedstrijd tegen VVV-Venlo zijn in totaal 550 tickets te verkrijgen.

De tickets voor de uitwedstrijd zijn uitsluitend te koop via de online ticketshop van MVV Maastricht en kosten €11,00 per stuk inclusief €5,00 stewardkosten. Supporters dienen zich voor de busreis wel nog aan te melden bij de verschillende busorganisatoren.

Voor het kopen van een ticket dien je in het bezit te zijn van een Mijn MVV account. Dit is makkelijk aan te maken via mijn.mvv.nl. Per account kan je maximaal 1 ticket kopen. Ieder ticket dient naamsgebonden te zijn, zorg dus dat je het ticket koopt op je eigen account met je eigen naam. Dit in verband met de maatregelen die gebonden zijn aan een B-wedstrijd.

De verkoop loopt tot donderdag 10 augustus 12:00. Na deze tijd kan je geen ticket meer kopen en kan je ook niet instappen in de bus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2023 16:15
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe regels (o.a. bij bezoek uitwedstrijden) #2

Kletswief schreef : Vanaf vandaag vrijdag 4 augustus, is het mogelijk om tickets te kopen voor de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen! Op zondag 13 augustus staat VVV-Venlo op het programma in stadion de Koel. Voor de wedstrijd tegen VVV-Venlo zijn in totaal 550 tickets te verkrijgen.

De tickets voor de uitwedstrijd zijn uitsluitend te koop via de online ticketshop van MVV Maastricht en kosten €11,00 per stuk inclusief €5,00 stewardkosten. Supporters dienen zich voor de busreis wel nog aan te melden bij de verschillende busorganisatoren.

Voor het kopen van een ticket dien je in het bezit te zijn van een Mijn MVV account. Dit is makkelijk aan te maken via mijn.mvv.nl. Per account kan je maximaal 1 ticket kopen. Ieder ticket dient naamsgebonden te zijn, zorg dus dat je het ticket koopt op je eigen account met je eigen naam. Dit in verband met de maatregelen die gebonden zijn aan een B-wedstrijd.

De verkoop loopt tot donderdag 10 augustus 12:00. Na deze tijd kan je geen ticket meer kopen en kan je ook niet instappen in de bus.


Jammer dat er zoveel onduidelijk is omtrent de kaartjes voor de uitwedstrijd.
Terwijl er een zomerstop geweest is om te organiseren.
Hopelijk besteedt Laura en MVV aandacht om te communiceren B) :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2023 16:19 04 aug 2023 16:25 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 746
Meer
Nieuwe regels (o.a. bij bezoek uitwedstrijden) #3
Hadden eerst hun shit met die Mijn mvvaccounts moeten oplossen voordat je zoiets doet. Zat mensen hebben vanuit het verleden verschillende accounts onder 1 naam met het hele bestelverleden van jaren. En nu willen ze dit maar pushen via die klote app. Via de gewone site kun je geeneens je gegevens wijzigen. Lekker IT projectje van een stagiair. En idd, drie supportersverenigingen wisten van niks. Heeft helemaal niets met B categorie in de kkd te maken, willen gewoon namen hebben. Wordt vooralsnog afgeraden om kaarten te kopen. Sowieso moet je je eerst opgeven bij een sv. Benieuwd of dit een boycot wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2023 16:40
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Nieuwe regels (o.a. bij bezoek uitwedstrijden) #4
Trieste actie van mvv, verschillende supportersgroepen hebben hier al werk ingestoken en dan met zo iets idioots komen. Maar de bussen regelen ze niet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2023 16:52
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Nieuwe regels (o.a. bij bezoek uitwedstrijden) #5

Boredass schreef : Trieste actie van mvv, verschillende supportersgroepen hebben hier al werk ingestoken en dan met zo iets idioots komen. Maar de bussen regelen ze niet


Begrijp ik hieruit dat deze verandering vooraf niet gecommuniceerd is met de diverse supportersgroepen ??
Ik kijk er niet meer van op ......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2023 17:49
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 746
Meer
Nieuwe regels (o.a. bij bezoek uitwedstrijden) #6
SV-1902 was in ieder geval verrast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2023 20:15
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 746
Meer
Nieuwe regels (o.a. bij bezoek uitwedstrijden) #7
Bericht SV-1902 en Angel-Side.

SV-1902 en Angel-Side organiseren geen busreis onder deze voorwaarden!

Zoals op de sociale media bekend is gemaakt, hebben wij twee weken geleden, op ons verzoek, kennis gemaakt met de nieuwe directrice en veiligheidscoördinator. Op diverse terreinen is, door ons als supporters, samenwerking aangeboden.

Daaropvolgend werden wij afgelopen zaterdag, uitgenodigd voor een overleg, over de busreizen naar uitwedstrijden. Wij werden verrast dat de AD, zich bij deze vergadering had omringd door een tribunaal: mensen van MVV en de gemeente. Het gesprek ging niet alleen over busreizen, maar over allerhande verregaande maatregelen, welke het haast onmogelijk maken voor MVV supporters om op een normale manier, zowel uit- als thuiswedstrijden te bezoeken. Een van deze maatregelen bestaat uit het volledig doorbelasten van de kosten rondom veiligheid, bij uitwedstrijden, aan de supporters. Dit kwam erop neer dat MVV 10,50 per kaartje, wil gaan doorbelasten aan de supporters. Wij hebben direct aangegeven dat we het daar pertinent mee oneens zijn. Naast dat het daarmee praktisch onbetaalbaar wordt om uitwedstrijden te bezoeken, is dit een situatie waar MVV zelf debet aan is. MVV heeft de afgelopen jaren namelijk stelselmatig stewards weggejaagd, waardoor ze nu een beveiligingsbedrijf moeten inhuren.

Al met al komt het erop neer dat MVV zelf een probleem veroorzaakt, geen enkele regie heeft op een beveiligingsbedrijf welke wordt ingehuurd en vervolgens alle problemen over de schutting probeert te dumpen bij supporters, welke, vrijwillig, veel tijd en moeite steken in het faciliteren van de busreizen.

Om het nog eens erger te maken, vernemen wij zonder enkele communicatie vooraf, dat MVV zelf direct tickets voor uitwedstrijden gaat verkopen. Diegene die dan een kaartje kopen, moeten zelf dan maar uitzoeken via welke busreizen organiserende organisatie, ze reizen. MVV realiseert zich blijkbaar niet dat alle plaatsen al lang verkocht zijn en dat er nu supporters tickets kopen, welke helemaal geen plek in een bus hebben. Dit maakt weer eens duidelijk dat MVV 0,0 regie heeft. Nog erger is, dat MVV, ondanks ons aandringen, blijkbaar niet wilt samenwerken en graag alle supporters het stadion en uitvak wilt uitjagen. En als je al je eigen ticketing systeem gebruikt, zorg dan dat het i.i.g. werkt! Ons bereiken al tientallen klachten van niet gekoppelde accounts/relatienummers, verwijderde accounts en andere problemen. Eerst denken , dan doen!

Het wordt eens tijd dat ze zich bij MVV eens gaan realiseren, hoe blij ze mogen zijn met een vol uitvak en stadion. Daarnaast moeten ze zich ook maar eens gaan beseffen dat het nog onaantrekkelijker maken van de buscombi, niet gaat leiden tot meer veiligheid, maar er juist voor gaat zorgen dat mensen weer op vrij vervoer naar uitwedstrijden gaan! Het fanatieke publiek is de belangrijkste bijverkoop van deze club. Een substantieel aantal van onze bezoekers komt voor de sfeer. Buiten dat, hoorden we Ronny van Geneugden in de nieuwe podcast zeggen, dat spelers o.a. kiezen voor de fantastische sfeer. Dit staat op losse schroeven MVV. Besef dit goed!

Al met al, staan de nieuwe AD en VC, nog voor dat het seizoen begonnen is, op -1! De Angelside en SV-1902 zullen deze wedstrijd niet de bussen regelen. Als jullie het zo goed weten en ons met de rompslomp willen laten zitten, dan dagen we jullie uit het zelf te regelen. Wel de lusten , niet de lasten! We zullen wel zien hoeveel supporters deze wedstrijd op eigen vervoer bezoeken! Wij zijn creatief.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2023 20:22
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe regels (o.a. bij bezoek uitwedstrijden) #8
Jammer dat de goede verstandhouding met de supporters onder Noor blijkbaar door Laura te niet wordt gedaan.
Afgekeurd veld, slechte communicatie en het niet op waarde schatten van supporters. Lekker begin Laura... voorspelt niets goeds dit seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2023 20:38
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Nieuwe regels (o.a. bij bezoek uitwedstrijden) #9
Aan het afgekeurde veld kan Laura niks doen. En ik ben geen vaste bezoeker van uitwedstrijden, maar het is wel algemeen bekend natuurlijk dat het regelmatig is misgegaan bij uitwedstrijden. Laura gaf aan dat ze nog voor haar aantreden bij de KNVB op gesprek was over misdragingen. Zie ook de twee voorwaardelijke straffen die we hebben gekregen. MVV ligt nu eenmaal onder een vergrootglas, dan kan ik me voorstellen dat een nieuwe AD daar scherp op is.
Dat staat echter los van de communicatie, kan me als ik dit lees de frustratie daarover goed voorstellen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Frostie_999, Strucht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2023 20:41 04 aug 2023 20:44 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 746
Meer
Nieuwe regels (o.a. bij bezoek uitwedstrijden) #10
Tel daarbij op het dramatische mijnMVV. Vraagt je af wie dat gecoördineerd heeft. Volop problemen mee. Maar dan wel volle kracht vooruit die app door de strot duwen.

Maar als mvv het zo wil hebben, prima. Legere tribunea en uitvakken. Kunnen spelers weer zeuren dat meer en fanatieke support wenselijk zou zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2023 20:52
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Nieuwe regels (o.a. bij bezoek uitwedstrijden) #11

Brncic schreef : Aan het afgekeurde veld kan Laura niks doen. En ik ben geen vaste bezoeker van uitwedstrijden, maar het is wel algemeen bekend natuurlijk dat het regelmatig is misgegaan bij uitwedstrijden. Laura gaf aan dat ze nog voor haar aantreden bij de KNVB op gesprek was over misdragingen. Zie ook de twee voorwaardelijke straffen die we hebben gekregen. MVV ligt nu eenmaal onder een vergrootglas, dan kan ik me voorstellen dat een nieuwe AD daar scherp op is.
Dat staat echter los van de communicatie, kan me als ik dit lees de frustratie daarover goed voorstellen.


Het is letterlijk 1 van de rustigste seizoenen in tien jaar geweest ondanks de verdubbeling van de aantallen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2023 21:08
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe regels (o.a. bij bezoek uitwedstrijden) #12
Als er eentje is die de tent afbreekt is Laura het wel...:lol:
Als je het verslag leest van de Angelside en SV1902 dan is dit dus toch onkunde eersteklas.
De spelers maar ook de fanatieke supporters hebben voor een fantastisch seizoen gezord. En niet alleen de spelers waarderen dit ook veel van de overige supporters genieten van de fanatieke support en komen hier mede voor. En afgelopen seizoen is er zowel in thuis als uitwedstrijden denk ik bijna niks gebeurd, zeker vergeleken met andere clubs. Helaas sommigen willen desondanks graag dat labeltje criminelen erop plakken...
Tsja als je dan als nieuwe directrice de zaken zo aanpakt... terwijl je kunt voortborduren op vorig jaar... en de afvaardingen staan open voor samenwerking.
En je handelt en communiceert op deze wijze. Dan is dit pure minachting voor de supporters. En als directrice ben je hier verantwoordelijk voor.
Mijn verwachting is dat het een kil seizoen gaat worden...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2023 21:58
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Nieuwe regels (o.a. bij bezoek uitwedstrijden) #13
Ik vind dat de hele maatschappij finaal is door aan het slaan . Je moet 10x nadenken wat je zegt want voor dat je het weet ben je een racist . En wat supporters betreft , als je dit vergelijkt met mid jaren 80 . Toen kwamen ieder weekend wel ergens supporters op het veld , en kon je met 5000 man te voet door Kerkrade lopen . Als je dat vergelijkt met wat er nu nog mogelijk is . Voor een plastic bekertje op het veld word de wedstrijd al gestaakt .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2023 22:40
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Nieuwe regels (o.a. bij bezoek uitwedstrijden) #14
Zorgelijk al deze berichten. Wel of geen sfeer door de angelside maakt voor mij 200% uit in het beleven van een wedstrijd. Ik hoop dan ook dan weer te mogen genieten van de prachtige support in thuis maar ook uitwedstrijden zoals dat vorig jaar was en dat problemen en meningsverschillen uitgesproken kunnen worden. Ik heb mijn tijd wat dat betreft in de jaren 90 gehad dus misschien heel makkelijk praten nu van een afstand maar de herinneringen zijn nog steeds prachtig en springlevend met seizoen 92/93 als absoluut hoogtepunt met oa duizenden uit naar Philips. En idd de tijd is zeker veranderd maar ook toen was er gezeik. Bouw het prachtige seizoen van vorig jaar uit ezzebleef, haw pin !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2023 00:02 05 aug 2023 00:21 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 801
Meer
Nieuwe regels (o.a. bij bezoek uitwedstrijden) #15
De communicatie met de supporters over de nieuwe regels lijkt inderdaad niet goed te zijn verlopen. Dat moet beter.

De KNVB is de afgelopen weken druk bezig geweest met het aankondigen van strengere maatregelen om de veiligheid in de stadions te verbeteren. Ik vermoed dat de KNVB nu in een keer van elke club/BVO eist dat die precies de namen kent van hun supporters die wedstrijden bezoeken bij thuiswedstrijden én uitwedstrijden. Het lijkt me dat MVV daarom, dus door die KNVB-registratieverplichting, de kaartjes voor uitwedstrijden alleen verkoopt aan duidelijk geregistreerde MVV-supporters. Ook zal Laura van Leeuwen geschrokken zijn van de 50.000 euro's boete die de KNVB MVV in het vorige seizoen oplegde.

Ik weet niet of het klopt wat ik schrijf over die KNVB-registratieverplichting. Misschien zie ik bovendien iets over het hoofd. Maar MVV had, nogmaals, duidelijker over de nieuwe maatregelen moeten communiceren.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Brncic, Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden