Vuurwerkboetes en andere boetes

09 aug 2023 10:11
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Vuurwerkboetes en andere boetes #46
Even los van de niet aangevraagde vergunningen wat gewoon niet slim is van de clubleiding.
Maar waarom moet het steunen van je club en een goede sfeer gepaard gaan met boetes? Een fakkel is nog tot daar aan toe, maar de andere zaken snap ik gewoon niet. Dat heeft toch niks met support te maken? Heb ik het al helemaal niet over het slopen van zaken waar Frank in zijn post over rept. Ik ga zelf al heel wat jaren naar MVV, steek geld en tijd in de club maar het komt nog niet bij me op om een aansteker richting veld te gooien, een wc te vernielen of een hek te doorbreken.
Daar is idd ieder voor zich verantwoordelijk voor maar als ik zie hoeveel dit de club kost en wat er nog aan voorwaardelijke straffen open staat, hoop ik dat dit wel verandert.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2023 10:23
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Vuurwerkboetes en andere boetes #47
Ik hoop gewoon de komende jaren naar een sfeervolle Geusselt te gaan, waar de wedstrijd niet wordt stilgelegd wegens beker op het veld (of je dit nou overdreven vind of niet, het is nu eenmaal de regel). Waar er verder geen incidenten zijn waarbij de MVV supporter in het algemeen in een kwaad daglicht komt te staan. We hebben allemaal het beste voor met de club, en de boetes zijn voor MVV opgeteld één contractspeler minder..

Denk daar de volgende keer aan als wellicht de ingeving ontstaat om wegens welke reden dan ook iets richting het veld te gooien.
Tevens hoop ik dat mensen elkaar aanspreken op de tribune als er iets gegooid wordt waar de club/supporters schade van ondervinden.

Gebeurt meermaals in het jaar dat je (feest vieren ivm doelpunt daar gelaten) een bierdouche krijgt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2023 13:26
Dylan
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
Vuurwerkboetes en andere boetes #48
We moeten ook eens af van die "Jao mer zie dege dat, daan maag ich dat aog!" mentaliteit. MVV is er niks mee geholpen als er alleen maar met vingertjes gewezen wordt ipv in een spiegel wordt gekeken. Zonde geld die €50k, kun je een leuk salaris van betalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2023 14:05
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Vuurwerkboetes en andere boetes #49
Een aantal van de boetes zijn zonder meer terecht maar de boetes voor de fakkels tegen Telstart en NAC zijn m.i. zwaar overdreven.
Dit waren door supporters georganiseerde acties, in samenwerking met MVV (dat in eigen stadion bepaalt wat kan lijkt me) waarbij alle afspraken door de supporters zijn nagekomen m.b.t aantal fakkels, tijdstip e.d. Politie was op de hoogte en ook de scheidsrechter wist ervan. Dat dan een KNVB pennenlikker even op zijn strepen wilt staan is trieste egotripperij.
Ik kan me voorstellen dat niemand aan een vergunning heeft gedacht. Overigens was een vergunning niet eens vereist, een melding bij de provincie had kunnen volstaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.232 seconden