Nieuw thuis- en uitshirt MVV 2023-2024

28 juni 2023 22:03 01 juli 2023 01:29 door Ben Salemans.
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuw thuis- en uitshirt MVV 2023-2024 #1

CatenaccioMestreech schreef :

Sjappie schreef : En waar kan ik die foto vinden.. Eventueel hier plaatsen zou fijn zijn :thumbsup:


Thanks voor de foto! Mijn vrees is helaas werkelijkheid geworden als ik naar de foto kijk: Wéér dat Voetbalshoplogo tussen clublogo en Nikeswoosh. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat MVV hiermee akkoord is gegaan. Helaas een reden voor mij om het shirt niet aan te schaffen. Teleurstellend...

Misschien kan er een ander topic hiervoor aangemaakt worden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2023 22:14
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 570
Meer
Nieuw thuis- en uitshirt MVV 2023-2024 #2
Vind het zelf ook spuuglelijk..
Maar het zal wel een van de vereisten zijn geweest van Nike/Voetbalshop, anders hadden we op de spreek woordelijke manier het op onze buik kunnen schrijven.

Benieuwd wat we voor een uitshirt gaan krijgen.
Ook las ik dat ze weer met een carnaval shirt willen komen omdat dit zo een succes was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2023 23:54
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Nieuw thuis- en uitshirt MVV 2023-2024 #3

Vriethof18 schreef : Ze kunnen beter een fatsoendelijk thuis en/of uitshirt uitbrengen dan een carnavalsshirt...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2023 00:26
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Nieuw thuis- en uitshirt MVV 2023-2024 #4

Vriethof18 schreef :

Vriethof18 schreef : Ze kunnen beter een fatsoendelijk thuis en/of uitshirt uitbrengen dan een carnavalsshirt...


Fatsoendelijk? Gelukkig ben jij niet de eindverantwoordelijke die over het thuisshirt gaat. Anders was het allesbehalve Fatsoendelijk geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2023 00:38
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Nieuw thuis- en uitshirt MVV 2023-2024 #5

tuutsje schreef :

Vriethof18 schreef :

Vriethof18 schreef : Ze kunnen beter een fatsoendelijk thuis en/of uitshirt uitbrengen dan een carnavalsshirt...


Fatsoendelijk? Gelukkig ben jij niet de eindverantwoordelijke die over het thuisshirt gaat. Anders was het allesbehalve Fatsoendelijk geweest.


Ik vind de t-shirts ook niet super mooi. Heel erg basic. Heb vernomen dat de t-shirts niet veel aangepast worden ten opzichten van vorig seizoen. Ook dat is zonde. Er zullen een stuk minder mensen de t-shirts aanschaffen als het verschil nihil is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2023 06:55
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Nieuw thuis- en uitshirt MVV 2023-2024 #6

tuutsje schreef :

Vriethof18 schreef :

Vriethof18 schreef : Ze kunnen beter een fatsoendelijk thuis en/of uitshirt uitbrengen dan een carnavalsshirt...


Fatsoendelijk? Gelukkig ben jij niet de eindverantwoordelijke die over het thuisshirt gaat. Anders was het allesbehalve Fatsoendelijk geweest.


Waar slaat dit nou weer op?...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2023 07:05
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Nieuw thuis- en uitshirt MVV 2023-2024 #7

tuutsje schreef :

Vriethof18 schreef :

Vriethof18 schreef : Ze kunnen beter een fatsoendelijk thuis en/of uitshirt uitbrengen dan een carnavalsshirt...


Fatsoendelijk? Gelukkig ben jij niet de eindverantwoordelijke die over het thuisshirt gaat. Anders was het allesbehalve Fatsoendelijk geweest.


Zie het nu pas, sorry voor mijn typfout. Jij bent vast zeker zo iemand wat alles perfect doet in het leven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2023 09:15
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Nieuw thuis- en uitshirt MVV 2023-2024 #8

Vriethof18 schreef :

tuutsje schreef :

Vriethof18 schreef :

Vriethof18 schreef : Ze kunnen beter een fatsoendelijk thuis en/of uitshirt uitbrengen dan een carnavalsshirt...


Fatsoendelijk? Gelukkig ben jij niet de eindverantwoordelijke die over het thuisshirt gaat. Anders was het allesbehalve Fatsoendelijk geweest.


Zie het nu pas, sorry voor mijn typfout. Jij bent vast zeker zo iemand wat alles perfect doet in het leven.


Nee gelukkig niet, maar om nu al af te geven over de rest van de merchandise die überhaupt nog niet bekend is. Is in mijn opinie niet zo fatsoenlijk. Of heb ik het uitshirt gemist en de overige collectors items?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2023 09:39
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Nieuw thuis- en uitshirt MVV 2023-2024 #9
Mooi shirt. Een simpel shirt zonder opsmuk is nog altijd het mooist. En, jippie, de witte sokken zijn weer in ere hersteld, zoals het hoort!

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klaos Dèks

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2023 09:45
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Nieuw thuis- en uitshirt MVV 2023-2024 #10

tuutsje schreef :

Vriethof18 schreef :

tuutsje schreef :

Vriethof18 schreef :

Vriethof18 schreef : Ze kunnen beter een fatsoendelijk thuis en/of uitshirt uitbrengen dan een carnavalsshirt...


Fatsoendelijk? Gelukkig ben jij niet de eindverantwoordelijke die over het thuisshirt gaat. Anders was het allesbehalve Fatsoendelijk geweest.


Zie het nu pas, sorry voor mijn typfout. Jij bent vast zeker zo iemand wat alles perfect doet in het leven.


Nee gelukkig niet, maar om nu al af te geven over de rest van de merchandise die überhaupt nog niet bekend is. Is in mijn opinie niet zo fatsoenlijk. Of heb ik het uitshirt gemist en de overige collectors items?


Wat ik meer bedoel is, je maakt vorig jaar een geweldig carnavalsshirt dat binnen 2 uur was uitverkocht door een beperkte oplage. Met dit in het achterhoofd zou ik als mvv zijnde dan een net zo geweldig thuis en/of uitshirt maken waar heel veel voorraad van (zou moeten) zijn. Dus ik zou dan niet een bijna zelfde shirt als het voorgaande jaar maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2023 12:23
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Nieuw thuis- en uitshirt MVV 2023-2024 #11
Ik had iets meer verwacht van de nieuwe shirts. Ik neig nog altijd naar de shirt van de jaren 1995 t/m 2002.

Overigens ben ik wel benieuwd naar de uitshirts.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 12:26 30 juni 2023 12:27 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
Nieuw thuis- en uitshirt MVV 2023-2024 #12
Mijn god dat nieuwe uitshirt..wat een aanfluiting! Niet enkel de spuuglelijke paarse kleur. Er is opzichtig geen enkele moeite gestoken in het ontwerp. Op een random drukkerij-website ontwerp je zelfs een mooier shirt. Jammer!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 12:29
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Nieuw thuis- en uitshirt MVV 2023-2024 #13
Geweldig mooie kleuren. Ik vind het een supermooi shirt !
gelukkig dat smaken verschillen :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 12:36 30 juni 2023 12:49 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
Nieuw thuis- en uitshirt MVV 2023-2024 #14
De kleur kun je nog mooi vinden, dat is kwestie van smaak. Maar om het gewoon plain paars in te kleuren is wel heel easy…dit kun je nog met paint maken op een windows 95 computer. En dan ook weer die sporen bij de strijkopdruk (zie de rechtermouw bv) alsof de logo’s er met een oud en te heet strijkijzer zijn opgezet.

Maar goed, voor het thuisshirt zal hopelijk wel meer moeite gedaan worden..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2023 13:07
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Nieuw thuis- en uitshirt MVV 2023-2024 #15
Wansmaak is ook smaak zullen we maar zeggen. Ik vind het lelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden