MVV transfergeruchten 2023-2024

19 jan 2024 23:07
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Onderwerp Auteur
MVV transfergeruchten 2023-2024 #646

ouwe rot schreef : Mart Lieder zeg nee tegen Mvv.
Bron espn ..


Amateurbasis naar Eindhoven omdat hij terugkomt van een zware blessure. Mits fit een leuke speler

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2024 23:19 30 jan 2024 16:52 door Ben Salemans.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #647

Lijnsje@tappunt schreef :

ouwe rot schreef : Mart Lieder zeg nee tegen Mvv.
Bron espn ..


Amateurbasis naar Eindhoven omdat hij terugkomt van een zware blessure. Mits fit een leuke speler


Logisch dan niet naar Mvv vandaar ook geen Seven braken…mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2024 15:17 27 jan 2024 15:18 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #648
Ik lees net bij Trepke B op Facebook dat de eerder hier genoemde Mmaee meespeelt bij O21 tegen Fortuna.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2024 18:33 27 jan 2024 18:46 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #649

Jim Cemint schreef : Ik lees net bij Trepke B op Facebook dat de eerder hier genoemde Mmaee meespeelt bij O21 tegen Fortuna.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk


Las net ook dat Librici bij zijn debuut al tegen een rode kaart opgelopen is dus geen librici komende vrijdag waarschijnlijk!
En klopt bij Trepke B(MMaee)zie je hem ook op een van de foto’s die daar geplaatst zijn dus twee nieuwelingen bekend.
Hopenlijk zit tasci dan ook weer bij de selectie tegen Telstar thuis…mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2024 21:08
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #650
Zwaar gerucht dat verberne volgend seizoen jong psv gaat trainen en mvv een nieuwe trainer krijgt die kevin hofland gaat heten...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2024 21:10
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #651
Zwaar gerucht dat verberne volgend seizoen jong psv gaat trainen en mvv een nieuwe trainer krijgt die kevin hofland gaat heten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2024 09:05
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #652
waar op gebaseerd ? heb er nergens iets over gehoord. Wil Boessen zit er toch pas sinds dit seizoen bij Jong PSV ?

Denk wel dat hij prima bij PSV zal passen. Nette man, prima uithangbord.

en eerlijk is eerlijk, denk dat er niet meer in zit bij MVV.
Als hij vertrekt is het door de voordeur, dat kunnen niet veel voorgangers zeggen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 feb 2024 15:13
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #653
Ik zou het jammer vinden. Gezien het materiaal en beschikbaar budget presteert hij sinds zijn aanstelling ver boven de verwachtingen. Natuurlijk zijn er dingen die beter kunnen, maar ik denk niet dat hier een andere trainer meer uit kan halen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 feb 2024 23:08
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #654

dijkie1975 schreef : Zwaar gerucht dat verberne volgend seizoen jong psv gaat trainen en mvv een nieuwe trainer krijgt die kevin hofland gaat heten.


Oei. Dat zou niet goed zijn voor ons. Voor Maurice een hele mooie stap vooruit naar jong psv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 08:11 01 mrt 2024 08:16 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #655

dijkie1975 schreef : Zwaar gerucht dat verberne volgend seizoen jong psv gaat trainen en mvv een nieuwe trainer krijgt die kevin hofland gaat heten.


Hoe heet die Kevin Hofland nu dan?:thinking: :lachen: …mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, Sander70, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 08:59
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #656
Hihihi :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 08:59
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 483
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #657
Hevin Kofland...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 10:45
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #658
Eric van der Luer wordt komend seizoen de nieuwe trainer van SV Meerssen. De oud-profvoetballer tekent een driejarige overeenkomst bij de Derde Divisionist.
Van der Luer wordt daarmee de opvolger van huidig trainer Kevin Hofland, die voor komend seizoen zijn zinnen heeft gezet op een terugkeer als coach in het betaalde voetbal.
UItdaging
"Ik ben zeer blij met deze mooie uitdaging," laat de tweevoudig international aan L1 weten. "Uit de aanbieding die Meerssen mij deed, spreekt veel vertrouwen. Er staat op dit moment een goed team dat prima presteert. Ik zie het als een mooie uitdaging die prestaties komend seizoen te bevestigen."
Waardering
Eric van der Luer is op dit moment nog trainer van EHC. Met die club uit Hoensbroek, die geteisterd wordt door financiële problemen, komt hij uit in de Eerste Klasse F. "Voor die club heb ik grote waardering. We hebben daar grote stappen gemaakt, maar dat helaas niet kunnen afmaken." Van der Luer zal samen met de huidige assistent-trainer Robert Smeets de technische staf gaan vormen in het nieuwe seizoen bij SV Meerssen.
Trainerschap
Van der Luer speelde als voetballer ruim 500 wedstrijden in het betaalde voetbal voor onder meer MVV, Roda JC en Alemannia Aachen. Hij was in zowel Aken als Kerkrade ook als trainer in het profvoetbal actief. Nadat hij voor een maatschappelijke carrière koos en in het onderwijs terecht kwam combineerde hij dat met het trainerschap in het amateurvoetbal. Nu maakt hij komend seizoen daar de stap naar de Derde Divisie: "In het begin van dit seizoen hebben Meerssen en ik al eens met elkaar gesproken. Ik vond toen niet dat ik EHC kon verlaten. Nu hebben we elkaar toch weer gevonden."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2024 11:04
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #659

tuutsje schreef : Eric van der Luer wordt komend seizoen de nieuwe trainer van SV Meerssen. De oud-profvoetballer tekent een driejarige overeenkomst bij de Derde Divisionist.
Van der Luer wordt daarmee de opvolger van huidig trainer Kevin Hofland, die voor komend seizoen zijn zinnen heeft gezet op een terugkeer als coach in het betaalde voetbal.
UItdaging
"Ik ben zeer blij met deze mooie uitdaging," laat de tweevoudig international aan L1 weten. "Uit de aanbieding die Meerssen mij deed, spreekt veel vertrouwen. Er staat op dit moment een goed team dat prima presteert. Ik zie het als een mooie uitdaging die prestaties komend seizoen te bevestigen."
Waardering
Eric van der Luer is op dit moment nog trainer van EHC. Met die club uit Hoensbroek, die geteisterd wordt door financiële problemen, komt hij uit in de Eerste Klasse F. "Voor die club heb ik grote waardering. We hebben daar grote stappen gemaakt, maar dat helaas niet kunnen afmaken." Van der Luer zal samen met de huidige assistent-trainer Robert Smeets de technische staf gaan vormen in het nieuwe seizoen bij SV Meerssen.
Trainerschap
Van der Luer speelde als voetballer ruim 500 wedstrijden in het betaalde voetbal voor onder meer MVV, Roda JC en Alemannia Aachen. Hij was in zowel Aken als Kerkrade ook als trainer in het profvoetbal actief. Nadat hij voor een maatschappelijke carrière koos en in het onderwijs terecht kwam combineerde hij dat met het trainerschap in het amateurvoetbal. Nu maakt hij komend seizoen daar de stap naar de Derde Divisie: "In het begin van dit seizoen hebben Meerssen en ik al eens met elkaar gesproken. Ik vond toen niet dat ik EHC kon verlaten. Nu hebben we elkaar toch weer gevonden."

Nou dat is toch alweer een pak van mijn hart. Stel je voor......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jasonke7, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2024 10:45
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #660
Verberne heeft zelf gisteren aangegeven te willen blijven, zijn contract loopt af. Dus dat jong psv verhaal is nergens op gebaseerd ?!

Ik ben het wel eens met Thal, als er geld komt en je hebt echt serieuze ambitie dan moet er een betere trainer voor de groep.
Wat is een betere trainer ? iemand met ervaring en een netwerk zodat spelers voor de trainer naar een club komen.

Nu is echt alleen vissen uit de vijver van Ronny, die dit overigens prima doet. Maar zonder een paar ervaren spelers kom je nooit een stap hogerop.
Daar heb je ook weer budget voor nodig om die salarissen te betalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.410 seconden