MVV transfergeruchten 2023-2024

07 jan 2024 07:55 07 jan 2024 08:03 door Farty.
Farty
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #631

dijkie1975 schreef : Sven had de laatste wedstrijden een blessure, vandaar dat ie niet bij de selectie zat. Ondanks dat ie geen basisplek bezit, is mvv geen optie. Mvv kan m simpelweg niet betalen. Dus dat braken naar mvv komt is een hele grote fabel. Dat ie net als smeets en de kuuper wilt afsluiten bij mvv, dat staat wel vast... alleen wanneer nog niet


Dat ie geblesseerd zou zijn kan ik werkelijk waar nergens terugvinden. Maar soit, het zal best. Feit blijft dat Sven verre van basisspeler is bij zijn club, anderen staan hoger in de pikorde.

Niemand geeft aan dat Sven naar MVV komt en er is dus geen sprake van een fabel; het is gewoonweg een balletje opgooien, dagdromen, hardop meedenken of wat je er ook van wilt maken.

En dat MVV hem niet kan betalen om hem definitief over te nemen wil ik voor zekerheid aannemen, maar een half jaartje huren hoeft nu ook weer niet zo prijzig te zijn. Liever Sven een half jaartje huren dan een tandeloze aanval voor het restant van de competitie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jim Cemint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2024 11:39
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #632
@farty blijf maar dagdromen. Feit is dat ie blessure heeft en dat weet ik zeker... feit is dat ie zich goed voelt daar en wilt knokken voor een basisplek, mits blessurevrij. En feit is dat ie niet naar maastricht komt. Niet huren, niet kopen. Komt alleen naar maastricht om zn familie en vrienden te zien. Dus geniet van wat je nu hebt in de voorhoede en laat deze optie mooi tot de sprookjes behoren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2024 12:43
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 170
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #633

dijkie1975 schreef : En feit is dat ie niet naar maastricht komt. Niet huren, niet kopen. Komt alleen naar maastricht om zn familie en vrienden te zien.


Persoonlijk zie ik veel liever een jongere (jeugd) speler een kans krijgen, maar feit is ook dat Sven dagelijks in Maastricht is aangezien hij daar ook gewoon woont (bij mij in de straat).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2024 15:12
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 577
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #634

M-MVV schreef :

dijkie1975 schreef : En feit is dat ie niet naar maastricht komt. Niet huren, niet kopen. Komt alleen naar maastricht om zn familie en vrienden te zien.


Persoonlijk zie ik veel liever een jongere (jeugd) speler een kans krijgen, maar feit is ook dat Sven dagelijks in Maastricht is aangezien hij daar ook gewoon woont (bij mij in de straat).


Ik zie liever ook jeugd maar die spelen totaal niet op een hoog niveau en volgens mij loopt er bij de o21 ook niet echt een spits rond waar nu echt veel potentie in zit,

Onze jeugd zal ook gewoon hoger moeten gaan spelen willen we makkelijker en meer jeugdspelers doorschuiven naar het eerste elftal.

Ben wel benieuwd wie er op de plaats van Koen zal komen als hij definitief verkast.
Of Ronny weer in zijn Belgische tuin gaat vissen of dat we iets totaal anders gaan zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2024 16:04
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 170
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #635

CatenaccioMestreech schreef :

M-MVV schreef :

dijkie1975 schreef : En feit is dat ie niet naar maastricht komt. Niet huren, niet kopen. Komt alleen naar maastricht om zn familie en vrienden te zien.


Persoonlijk zie ik veel liever een jongere (jeugd) speler een kans krijgen, maar feit is ook dat Sven dagelijks in Maastricht is aangezien hij daar ook gewoon woont (bij mij in de straat).


Ik zie liever ook jeugd maar die spelen totaal niet op een hoog niveau en volgens mij loopt er bij de o21 ook niet echt een spits rond waar nu echt veel potentie in zit,

Onze jeugd zal ook gewoon hoger moeten gaan spelen willen we makkelijker en meer jeugdspelers doorschuiven naar het eerste elftal.

Ben wel benieuwd wie er op de plaats van Koen zal komen als hij definitief verkast.
Of Ronny weer in zijn Belgische tuin gaat vissen of dat we iets totaal anders gaan zien.


Het hoeft niet zozeer een eigen jeugdspeler te zijn, maar mag voor mij ook een jeugdig talent zijn. (Afvaller van een team dat een klasse hoger speelt of mogelijk een amateurspeler uit Nederland, België of Duitsland). Iemand die je hopelijk zonder te veel kosten voor langere tijd kunt vastleggen, zodat hij kan doorgroeien en dat hij er volgend jaar ook staat. Huren voor een half jaar zonder mogelijkheden om de speler daarna over te nemen lijkt me niet echt een optie, zeker niet voor de langere termijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2024 14:40 09 jan 2024 14:42 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #636
Niet echt een gerucht, maar toch mooi nieuws aan het spelersfront

Bron De Limburger, 9-1-2024

MVV heeft Kanou Sy vastgelegd tot 2026. De Belgische verdediger kwam afgelopen zomer over en tekende een contract voor een jaar, maar dat wordt nu dus verlengd.

Sy raakte onlangs wel zwaar geblesseerd. In het duel tegen FC Groningen scheurde hij zijn kruisband volledig af. De vleugelverdediger zal daarom pas volgend seizoen weer in actie kunnen komen.

Maar al voor deze blessure was door MVV een contract toegezegd aan Sy, omdat de club veel potentie in hem ziet. „Hij is een speler met veel kwaliteiten. Het is een jongen voor de toekomst”, zegt technisch manager Ronny van Geneugden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2024 19:23
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #637
Braken halen. Nee sorry is te vaak geblesseers. Kijk eens bij de amateurs lopen genoeg jongens rond die willen voetballen. En ja ook genoeg die dit niet willen. Maar misschien zit er een nieuwe Verheijd ertussen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2024 19:44
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 577
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #638
Rico Mmaee het broertje van Ex-MVV speler Samy Mmaee zou hebben meegetraind vandaag.
Speelt in de jeugd van Bologna en is een spits.
Speelde voorheen bij Standard Luik.
Ook zouden ze nog bezig zijn met een middenvelder en een andere aanvaller.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2024 20:59
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #639
Ik neem aan dat het dan om Camil gaat. Een Rico vind ik nergens terug. Heeft MVV überhaupt getraind vandaag? Volgens mij stond er ook nog een rechtsback op het wensenlijstje.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2024 21:02 17 jan 2024 21:07 door Tommyd.
Tommyd
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 26
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #640
Sant heet gein breukje dee Rick heit.
Wel Ryan dee bij stoke city balt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2024 21:14
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 170
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #641
Camil Mmaee is een Marokkaanse voetballer. Geboren in België, Mmaee is van Marokkaanse en Kameroense afkomst. Hij is de jongere broer van voetballers Jacky Mmaee, Samy Mmaee en Ryan Mmaee. Wikipedia
Geboren: 21 februari 2004 (19 jaar)
Huidig team: Bologna F.C. 1909 under-19 (Aanvaller)
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2024 22:02 17 jan 2024 22:04 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 577
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #642

Jim Cemint schreef : Ik neem aan dat het dan om Camil gaat. Een Rico vind ik nergens terug. Heeft MVV überhaupt getraind vandaag? Volgens mij stond er ook nog een rechtsback op het wensenlijstje.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk


Klopt het gaat om Camil.
Foutje van mij.
Waren blijkbaar zo goed rond met een aanvaller en zochten nog een verdediger.
Ze hebben wel getraind vandaag

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2024 22:24
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 79
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #643

M-MVV schreef : Camil Mmaee is een Marokkaanse voetballer. Geboren in België, Mmaee is van Marokkaanse en Kameroense afkomst. Hij is de jongere broer van voetballers Jacky Mmaee, Samy Mmaee en Ryan Mmaee. Wikipedia
Geboren: 21 februari 2004 (19 jaar)
Huidig team: Bologna F.C. 1909 under-19 (Aanvaller)


Volgens mij een talentvolle familie. Zijn broers zijn goed terechtgekomen als ik dat zo lees. Geeft natuurlijk geen garantie voor deze jongen. Ik snap het beleid en als je 'm voor de toekomst, mits hij het laat zien, wil vastleggen dan is dat prima. Alleen moeten dit soort jonge jongens zich wel kunnen optrekken aan mannen met ervaring. Dat mis ik echt, zeker nu Koen ook vertrokken is.

Ik snap best dat wij niet het budget van ADO of Willem 2 hebben, waar je ziet dat die ervaring de doorslag geeft. Je kan alleen nog zoveel Slegers, Sy's, Mmaees en Buifrahis als je wil. Die jongens worden alleen beter met ervaren spelers om zich heen. Wellicht een bekend riedeltje dit. Ik hoop gewoon dat de echte vervanger van Koen langer meeloopt dan een 19-jarige.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2024 23:39 17 jan 2024 23:48 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #644
Een naam die opduikt in het geruchtencircuit is de Duitse aanvaller Emilio Kehrer. Voetbalalert meldt dat. Geen idee of dat betrouwbaar is. Hij staat onder contract bij Cercle Brugge, maar wordt momenteel verhuurd aan Deinze. Wellicht daar niet genoeg speelminuten voor hem?

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2024 19:54
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #645
Mart Lieder zeg nee tegen Mvv.
Bron espn ..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden