Stadionspeaker overleden

29 mei 2023 12:25
sjengen2022
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Onderwerp Auteur
Stadionspeaker overleden #1
Enkele uren na de wedstrijd MVV - NAC. Is Bert Bouvrie overleden aan een hartstilstand. Het afscheid zal zijn op vrijdag 2 juni om 13:30 bij la grande suisse mariënwaard 61 Maastricht.

RIP

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2023 13:56 29 mei 2023 15:00 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
Stadionspeaker overleden #2
Oh, wat erg! Bert Bouvrie bedankt voor alles wat je gedaan hebt voor MVV.
Familie en vrienden, gecondoleerd met deze onverwachte klap!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2023 14:59 29 mei 2023 15:02 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Stadionspeaker overleden #3
Had dit bericht zondagmorgen al mee gekregen maar had het niet officieel vernomen,vandaar mijn afwachten om een topic te openen.
Bert jammer je was al vol enthousiasme begonnen aan je baan als stadionspeaker je was helemaal in je nopjes met deze,,job,,.
Ik had je voor de wedstrijd nog een bericht gestuurd omtrent de geluidsinstallatie en het functioneren van deze,dat hadden we voor het seizoen zo afgesproken.
Ik ga je missen en wens je familie ontzettend veel sterkte met dit onverwachte gemis….Bert het gaat je goed hierboven….R.I.P….gr Peter.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2023 19:42
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Stadionspeaker overleden #4
Toch wel even schrikken dit. Ik kende Bert al van de blokkenschool in het wittevrouwenveld. Een pure MVV-fan in hart en nieren. Hij verheugde zich op zijn laatste job als stadionspeaker. Dat nu een aantal mensen zeikt om de muziek wat hij draaide vindt ik wel triest. Het was ook niet echt mijn muziek maar over smaak valt niet te twisten en om me heen in het stadion vonden veel mensen het toch leuk. En daar gaat het om. Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken hierin. En voor de klagers: dat 1 van jullie dan zijn taak overneemt. Maar dat zal wel niet. Bertsje: hou MVV hoog daarboven en het gaat je goed. R.I.P.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, ASR, LRB, moonghoya66

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2023 20:26
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
Stadionspeaker overleden #5
Ik vond de muziek van Flogging Mollie wel origineel en goed!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2023 09:36
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Stadionspeaker overleden #6
Wat een afschuwelijk bericht.
Veel sterkte voor de nabestaanden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2023 11:09
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
Stadionspeaker overleden #7

pinobel schreef : Dat nu een aantal mensen zeikt om de muziek wat hij draaide vindt ik wel triest. Het was ook niet echt mijn muziek maar over smaak valt niet te twisten en om me heen in het stadion vonden veel mensen het toch leuk. En daar gaat het om. Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken hierin.


Er zitten ook wel meer mensen in die cabine daar. Kan best wel zijn dat iemand anders dan de stadionspeaker de muziek regelt.

RIP Bert Bouvrie en sterkte aan de nabestaanden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2023 13:50
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Stadionspeaker overleden #8

pinobel schreef : Dat nu een aantal mensen zeikt om de muziek wat hij draaide vindt ik wel triest. Het was ook niet echt mijn muziek maar over smaak valt niet te twisten en om me heen in het stadion vonden veel mensen het toch leuk. En daar gaat het om. Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken hierin. En voor de klagers: dat 1 van jullie dan zijn taak overneemt. Maar dat zal wel niet.

Een kleine correctie: de mensen zeikten over de muziek vóór dat dit vreselijke nieuws bekend werd en niet ná zijn plotseling overlijden. Zou anders wel erg triest zijn.

Ik wens de nabestaanden veel sterkte toe met dit grote verlies!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2023 13:56
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Stadionspeaker overleden #9
Als iemand met zo'n hart voor MVV overlijdt is dat altijd triest. Bijna in het harnas gestorven, dat heeft in alle treurigheid ergens ook wel iets moois.
Sterkte voor de nabestaanden en allen die Bert Bouvrie goed kenden.

(Overigens weet ik niet wie de muziek opzet in het stadion. Dus ook niet of de stadionspeaker daarvoor verantwoordelijk is)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2023 22:07
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Stadionspeaker overleden #10
Medeleven met zijn familie en vrienden . Rust zacht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.296 seconden