Voorbereiding Seizoen 2021-2022

24 juli 2021 14:15
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #46
Zo winst tegen denbosch in de pocket 1-2 nieuwkomers maakten de doelpunten.
Nu nog Lommel en patro,probeer er dinsdag bij te zijn …mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2021 14:38
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #47
Vandaag nog maar 4 testers over en dit lijken ook diegene die een contract gaan krijgen. Het kan best wel eens de basisopstelling zijn tegen jong Utreg. Verwacht eigenlijk geen andere nieuwkomers voor de 9e .

Net als de andere oefenmatchen zegt de uitslag weinig al zal het wel een mooie opsteker zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2021 17:03
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #48
Het is nog magertjes bij FC Den Bosch, dat ook van MVV verliest. Het is wachten op versterkingen bij FC Den Bosch, dat zaterdagmiddag tegen MVV Maastricht zijn derde oefennederlaag op een rij leed. De Bosschenaren begonnen nog veelbelovend in de eigen Vliert, maar in de eindfase van de wedstrijd maakte de Limburgse opponent het verschil: 1-2.

Chris Ottens 24-07-21, 13:48
Bron: BD

De handtekeningen van de nieuwe Amerikaanse eigenaren zijn inmiddels dan wel gezet, maar het is niet zo dat er van de ene op de andere dag een totale omslag plaats heeft gevonden bij FC Den Bosch. De Bossche BVO teert vooral nog op de spelers van vorig seizoen en twee aanwinsten. Toch, in de eigen Vliert had de ploeg van Jack de Gier zaterdagmiddag tegen MVV de eerste zestig minuten wel een soort van nieuw elan over zich heen. FC Den Bosch troefde MVV op duelkracht af, maar het laatste halfuur bleek dat het nu nog allemaal wel erg magertjes is.

De Gier stuurde, twee weken voor de competitiestart, ook zo'n beetje zijn sterkste basiself het veld in. Daar was in elk geval geen plek meer voor stagespelers Micha Metz (afgetest) en Ricardo Kip. Die laatste maakte een goede indruk, maar door de Amerikaanse overname zijn er momenteel nogal wat onduidelijkheden bij FC Den Bosch.

De groep die er nu staat was in de eerste 60 minuten beter dan MVV. Jizz Hornkamp werd een keer gelanceerd door Jorn van Hedel, maar kreeg de bal niet lekker mee en op slag van rust schoot Steven van der Heijden van dichtbij op de vuisten van de keeper. MVV kwam niet verder dan een schot van Sven Blummel (ex-FC Den Bosch).

Nieuwe nederlaag
In de tweede helft ging FC Den Bosch voortvarend van start; Sebastiaan van Bakel was eerder al dicht bij de 1-0, maar het was Hornkamp die de bal uit een corner in de 53ste minuut het beslissende zetje gaf. Die voorsprong hield niet lang stand, in de 59ste minuut maakte Lucas Kalala uit de rebound van een schot van Blummel alweer 1-1. Even later stond diezelfde Blummel aan de basis van de 1-2, hij legde de bal op het hoofd van Orhan Dzepar, die FC Den Bosch zo een nieuwe oefennederlaag bezorgde. Eerder waren UNA (2-0) en NAC Breda (2-1) al te sterk.

Dat maakt eens te meer duidelijk dat de selectie nog versterkt moet worden, FC Den Bosch heeft de hoop dat er voor het sluiten van de transferdeadline - op 31 augustus nog zo'n vijf of zes nieuwe spelers bij gaan komen.

Scheidsrechter: Eijgelsheim
Scoreverloop: 53. Hornkamp 1-0, 59. Kalala 1-1, 68. Dzepar
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2021 14:34 25 juli 2021 14:52 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #49
veuroet kiekend aonstaonde dinsdag teege Patro Eijsde: vergeet neet tot geer mot rizzervere!

En dink draon ; moondkäpkes zien nog steeds verpliech in Belsj.
Of dat veur op de tribuun gelt weet iech neet, mer numt veur de zeekerheid eint met

www.patroeisden.be/nl/booking/registration/jqWVG

Veer zien us !

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2021 14:52
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #50
aanvullende info van Patro :

We werken in aan basisopstelling van bubbels van 2, in de veronderstelling dat supporters en toeschouwers op z’n minst alleen komen, of maximaal met 2. De opstelling van de vakken met bubbels van maximaal 2 zal zo plaatsen dat u minstens alleen of maximaal met 2 naast elkaar mag zitten. De zitjes waar gezeten op mag worden zullen aangeduid worden met een OK sticker.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2021 05:53 26 juli 2021 06:04 door moonghoya66.
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #51
De oefenwedstrijd tussen MVV Maastricht en Lommel SK op zaterdag 31 juli wijzigt van locatie.


Oorspronkelijk werd de wedstrijd gepland in de Geusselt in Maastricht, maar dat wordt nu in het Soevereinstadion in Lommel gespeeld. Het uur van de aftrap blijft 18 uur.

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2021 10:39
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #52
Wil je naar patro gewoon reserveren en dan krijg je een QR code,maar je hoeft niet gevaccineerd te zijn en kun je een ticket kopen aan de kassa….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2021 21:04
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #53
Patro- MVV 2-0

Ik zal heel kort zijn: laat er in godsnaam héél snel een investeerder geld in het spelersbudget pompen want dit kan echt niet...

Labylle gaat zeer waarschijnlijk tekenen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2021 21:09
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #54

ASR schreef : Patro- MVV 2-0

Ik zal heel kort zijn: laat er in godsnaam héél snel een investeerder geld in het spelersbudget pompen want dit kan echt niet...

Labylle gaat zeer waarschijnlijk tekenen...


2-0 met goals op het moment dat je spelers erop hebt staan die bij Jekerdal 5 niet opvallen. Maar dat het slecht was , volledig met je eens!

Ik vraag me af hoe een Noor hier nu naar kijkt. Is hij al zo goed ingeburgerd dat hij denk “ach ‘t kump wel” of worden we lekker gemaakt met niets?

Voor komend seizoen met deze selectie schat ik toch een punt of 5, zonder arbitrale dwalingen 7

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2021 21:15
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #55
Er moet financieel iets op handen zijn, dat kan bijna niet anders.
Deze selectie ( met testers) kun je gewoonweg niet serieus nemen...dit is onderkant rechter rijtje, zonder twijfel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2021 21:18
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #56

ASR schreef : Er moet financieel iets op handen zijn, dat kan bijna niet anders.
Deze selectie ( met testers) kun je gewoonweg niet serieus nemen...dit is onderkant rechter rijtje, zonder twijfel.


Ik vrees dat het dit gaat worden, geloof niks van het hele investeerders verhaal
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2021 21:33
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #57

Boredass schreef :

ASR schreef : Er moet financieel iets op handen zijn, dat kan bijna niet anders.
Deze selectie ( met testers) kun je gewoonweg niet serieus nemen...dit is onderkant rechter rijtje, zonder twijfel.


Ik vrees dat het dit gaat worden, geloof niks van het hele investeerders verhaal


ALs blijkt dat dat zo is zal er binnenkort iemand met de NOORderzon vertrokken zijn...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2021 21:38 27 juli 2021 21:44 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #58
Ik weet niet wat ik hier aan moet toevoegen…..ben er stil van….dit had ik niet verwacht dat we vlak voor het begin van de comp er zo slecht voor zouden staan.
Nu een heel mistgordijn met testers is opgetrokken vraag ik mij af is dit wat er is over gebleven?
Als ik dan lees dat sommige testers niet in het profiel van mvv passen ga ik ervan uit dat ze het over de financiële kant hebben.
Naud notabene had de avond van zijn leven,mocht invallen en was belangrijk bij alle twee de tegen doelpunten,dat wil nogal wat zeggen hoe we er voor staan…..mvrgr Opa.

Ps Het was in en intriest en verliezen we weer van een amateurclub en nog niet eens onverdiend,vond het jammer van mijn rit naar Maasmechelen.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2021 21:38
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #59
Nou, ik heb de hele wedstrijd gezien, maar kreeg er spontaan tranen van in mijn ogen. Ik ben er van overtuigd dat het merendeel van deze spelers bij een fatsoenlijke amateurclub geen onbetwiste basisplaats zouden hebben. Ook onze eigen jeugdspelers komen heel veel tekort. Leuk dat ze er bij zijn als vulling maar ze hebben absoluut de kwaliteiten niet. Triest hoe ver we zijn afgegleden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2021 21:44
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
Voorbereiding Seizoen 2021-2022 #60
Laat ik het positief benaderen: het was niet al te best…

Vrijwel niks gecreëerd, geen creativiteit, geen druk.
1 klein lichtpuntje: die centrale verdediger van Standard vond ik aardig spelen.
Voor de rest had het weinig met voetbal te maken.
Wat er ook nog moge bijkomen: de eerste 15 wedstrijden spelen we weer voor spek en bonen. Rond december zijn we ingespeeld, krijgen we in winterstop nog paar gerichte aankopen erbij, spelen we 2e seizoenshelft net wat minder dramatisch en op het einde verlaten weer 17 spelers het nest en begint het zelfde liedje weer van voor af aan.
Nee, met deze ploeg hebben we helemaal niets in het profvoetbal te zoeken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden