Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

28 juni 2021 11:13
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #151
Nu nog even wachten op Koen! Wat ik belangrijk vind is dat de technische staf moet blijven uitproberen op welke plaats spelers het beste tot hun recht komen. Zelf had ik vaak de indruk dat Raoul Last wellicht meer als aanvallende middenvelder tot zijn recht kon komen. In de voorbereidingsfase zullen vast momenten om "vreemde" posities te proberen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2021 12:32
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #152
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat Mares & Mickels ook vertrokken zijn. Dus eigelijk is er niks meer over van die vaste basis en beginnen we weer vanaf 0. Zoals ieder jaar opnieuw.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2021 13:00
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #153

Bromsnor-West schreef : Ik heb in de wandelgangen vernomen dat Mares & Mickels ook vertrokken zijn. Dus eigelijk is er niks meer over van die vaste basis en beginnen we weer vanaf 0. Zoals ieder jaar opnieuw.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Lekker gewandeld tussen de reacties op social media?

Wat een dramatische namen weer. Te vroeg om conclusies te trekken, maar erg hoopgevend zijn deze testspelers niet…

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2021 13:19
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #154

Lijnsje@tappunt schreef :

Bromsnor-West schreef : Ik heb in de wandelgangen vernomen dat Mares & Mickels ook vertrokken zijn. Dus eigelijk is er niks meer over van die vaste basis en beginnen we weer vanaf 0. Zoals ieder jaar opnieuw.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Lekker gewandeld tussen de reacties op social media?

Wat een dramatische namen weer. Te vroeg om conclusies te trekken, maar erg hoopgevend zijn deze testspelers niet…


Inderdaad maar zo kun je temminste beetje fatsoenlijk trainen. Ik kan me niet herrineren dat de testers van de eerste week de spelers zijn die ook getekend hebben.
Maar we beginnen weer ergens bij -10, niet eens vanaf 0

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2021 13:25 28 juni 2021 13:25 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #155
Heel erg jammer dat mickels volgens trepke b naar een duitse club toe gaat… was toch wel een van mijn lievelingsspelers in de 2e seizoenshelft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2021 13:44
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #156
Dit zijn natuurlijk grotendeels de 'makelaars-testers', idd om ook fatsoenlijk te kunnen trainen. We zoeken drie nieuwe keepers, dus die testers snap ik best. Coenen komt van Lommel, dus die zal via onze nieuwe td komen. Ik hoop alleen niet dat we weer tot de allerlaatste week wachten met het vastleggen van een eerste doelman. Belangrijke positie die al in de voorbereiding ingevuld moet zijn. Dzepar en Stankov hebben ervaring en zullen best iets toevoegen, al hebben we al twee rechtsbacks wat Stankov ook is. Talenten van Kortrijk en Frankfurt kun je niks van zeggen, kan vriezen kan dooien. Maar dit zullen niet de echte versterkingen zijn met wie (hopelijk) gesproken wordt...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2021 16:29
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #157

Bromsnor-West schreef : Ik heb in de wandelgangen vernomen dat Mares & Mickels ook vertrokken zijn. Dus eigelijk is er niks meer over van die vaste basis en beginnen we weer vanaf 0. Zoals ieder jaar opnieuw.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zolang er geen overname gebeurd door iemand met een zak geld en netwerk blijft het ieder seizoen hetzelfde riedeltje.

De eerste wedstrijden is de selectie nog niet compleet. Pas in de laatste dagen van de transferperiode komen er nog wat spelers. In de eerste seizoenshelft blijkt dat we te weinig kwaliteit hebben. In de winterstop halen we weer dure versterkingen voor een half jaar in de hoop alsnog de play-offs te bereiken. Tevergeefs. Het seizoen eindigt weer vroeg en het verhaal kan weer opnieuw beginnen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, krampioen, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2021 16:34
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #158
Mares weg, mickels weg. Last moet weg, of toch niet. Testspelers waar niemand zich iets bij kan voorstellen. MVV, als jullie nog een paar seizoenkaarten willen verkopen zullen jullie onderhand toch eens met iets moeten komen. We hebben allemaal directeuren, managers en wat weet ik nieuw aangenomen. Maar een elftal?
Ik hoop er het beste van, maar vooralsnog is het een vette aanfluiting. Zoveel geduld heeft geen enkele fan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2021 16:40
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #159
Vreemd, MVV heeft toch een optie op een tweede contractjaar voor Mickels? Staat ook in de (oude) nieuwsberichten op MVV.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2021 16:45
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #160

Mr Sjaan schreef : Vreemd, MVV heeft toch een optie op een tweede contractjaar voor Mickels? Staat ook in de (oude) nieuwsberichten op MVV.nl


Die heeft mvv niet gelicht, dus ik denk dat ze hem een lagere nieuwe aanbieding gedaan hebben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2021 16:45
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #161

Mr Sjaan schreef : Vreemd, MVV heeft toch een optie op een tweede contractjaar voor Mickels? Staat ook in de (oude) nieuwsberichten op MVV.nl


Die heeft mvv niet gelicht, dus ik denk dat ze hem een lagere nieuwe aanbieding gedaan hebben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2021 16:50 28 juni 2021 17:16 door Mr Sjaan.
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #162
Logische verklaring, merci. Van Mickels vind ik het jammer, voor Mares moet je echt een betere speler kunnen vinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2021 17:31
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #163
H.G Wells schreef in 1897 het bekende boek "The Invisible Man"

Hopelijk schrijft K. Wels in 2022 niet het vervolg "The Invisible Target-Man"

Waar zijn de (proef) spitsen MVV?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2021 17:32
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #164

houtengerard schreef : H.G Wells schreef in 1897 het bekende boek "The Invisible Man"

Hopelijk schrijft K. Wels in 2022 niet het vervolg "The Invisible Target-Man"

Waar zijn de (proef) spitsen MVV?


Die hebben we al gehad, Ogunjimi die altijd verstoppertje speelde

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2021 19:53
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #165
Het werd ook tijd voor het tijd perk Mares een halve die nooit een Ganse zal worden daar vind je voor dat geld wel een andere voor met meer potentie ,
Mickels half seizoen niveau Olsen en een half seizoen best aardig maar ook voor dit geld niet constant genoeg .

Stankov alweer op proef die heeft toch al lang bewezen een kwart te zijn of minder ,Last is een goede jongen misschien voor z,n moeder maar helaas geen potentie .daar kom je niet voor naar De Geusselt
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden