Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

07 juni 2021 23:15
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 902
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #121
Nu zijn naam hier gevallen is, zal ie morgen geheel toevallig door diknek Van As benaderd worden met een dik contract. Niet dat ze het kunnen betalen, maar die stadionhuur zal toch wel wat omlaag kunnen.

Zou prima speler zijn voor ons, maar denk niet realistisch financieel gezien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2021 00:05
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #122
Leest die Van as serieus mee hier???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2021 06:06
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #123

Karakter schreef : Geen gerucht helaas, maar stille hoop dat Ron Elsen al scoutend meeleest op deze pagina.. ;-)

Hüseyin Dogan heeft vorige maand getekend bij een club uit Tadzjikistan, maar is daar nu alweer weg. Enkele jaren geleden in onderhandeling geweest met MVV en kende zijn beste jaar bij Top Oss. Dit zou een prima speler zijn. Wat zeg ik, dit zou een topspeler voor MVV kunnen zijn.


Ik lees (nog) nergens dat hij daar al weg is alleen dat hij contract heeft tot 30 juni 2021.
Dit is uiteraard een topper voor mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2021 19:39
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #124

Lijnsje@tappunt schreef :
Ik denk dat hij iets te goed is voor de jeugdopleiding van MVV.


Mwah. Ajax zet miljoenenaankopen ook wel eens een tijd in Jong Ajax om hen aan het Ajax systeem te wennen. Misschien haalt Wels hem wel binnen en speelt hij eerst een paar maanden mee in de academy om te wennen aan het 'MVV systeem'.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2021 12:27
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #125
Dag Fanaten,

Over een aantal weken start us MVVke met de voorbereiding op het nieuwe seizoen, alleen hoe in godsnaam er zijn niet eens genoeg spelers om serieus te trainen! ik verwacht dat MVV moet gaan afwachten op wat er af gaat vallen na de voorbereiding bij de wat grotere clubs.
MVV moet meer rondkijken bij Feyenoord 021, Vitesse 021, Groningen 021 etc.

Hopelijk komt er ook weer is een echte goalgetter of een topper die hier een aantal jaar speelt aan t einde van zijn carriere

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2021 14:20
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #126
Ik waardeer je enthousiasme, maar als je MVV al langer volgt dan een maandje of tien dan weet je dat dit ieder seizoen hetzelfde is. Natuurlijk moet MVV gaan afwachten op afvallers van clubs groter dan MVV. Het is niet alsof basisspelers van pakweg Utrecht in de rij staan om voor een minimumloontje en een consumptiebon van de Van Bommel in Maastricht te gaan ballen.

Helaas zijn in het huidige voetbal spelers van het tweede van Feyenoord, Vitesse en Groningen al totaal onbetaalbaar voor een club als MVV. Enkel als één van die clubs uit vriendendienst een speler zo goed als gratis uitleent maken we daar nog kans op.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2021 15:39
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #127
Nou ik neem aan dat een speler van bijvoorbeeld Heerenveen 021 meer verdient dan hier bij MVV, tevens krijgt die speler de kans om het op een hoger niveau te laten zien.

En wellicht meer rondkijken in de tweede divisie, al is dat afgelopen jaar natuurlijk niet makkelijk geweest, maar ADO heeft met van Ewijk toch aardig verdiend

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2021 13:09
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #128
Regilio Vrede weg, Maurice Verberne nieuwe assistent-coach.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2021 14:11
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #129
Woensdag 16 juni 2021

Met ingang van het nieuwe seizoen is de 50-jarige Maurice Verberne de nieuwe assistent-trainer van MVV Maastricht en wordt hij dus de rechterhand van trainer Klaas Wels. Maurice is zeker geen onbekende in De Geusselt. Zo speelde hij 48 keer in het shirt van de Sterrendragers en was er later - 4 jaar lang jeugd- en assistent-trainer.

Maurice Verberne zal de vrijgevallen positie van Regillio Vrede innemen. Vrede had een contract van 1 jaar bij MVV Maastricht. “Ik ben blij dat ik in deze periode in de keuken van deze prachtige club heb mogen kijken”, zegt Regillio Vrede.

Verberne voetbalde bij Sparta’25, Helmond Sport, FC Den Bosch, RBC Roosendaal, Top Oss, ADO Den Haag en sloot zijn profcarrière in 2005 in Maastricht af. Wel speelde hij nog aansluitend voor de amateurs van RIOS’31 en Dijkse Boys waarmee hij in 2010 naar de Topklasse promoveerde.

Liefst 111 wedstrijden lang was Maurice Verberne al assistent in De Geusselt. In de periode 2009-2013 stond hij aan de zijde van René Trost en was zelfs heel even interim-hoofdtrainer in Maastricht. “Bijzonder om voor de derde keer terug in Maastricht te komen bij een club die een speciale betekenis voor mij heeft”, zegt Maurice Verberne. “Ik ben altijd goed opgevangen en gewaardeerd door club en supporters. Een club die duidelijk veel voor mij betekent.”

Na zijn periode bij MVV was hij van 2013 tot 2018 assistent bij FC Eindhoven. In januari 2019 werd Verberne assistent-trainer bij NAC. In het seizoen 2019/20 ging hij als assistent van Jean-Paul de Jong bij Roda JC aan de slag. Na het ontslag van De Jong was Verberne vijf duels interim-hoofdcoach bij de ploeg uit Kerkrade.

Nu gaat de in Helmond woonachtige Verberne samen met Klaas Wels bij MVV aan de slag. Beide heren zijn geen onbekenden van elkaar. Verberne: “Ja inderdaad. We hebben bij FC Den Bosch samen met elkaar gespeeld.” “Klopt”, zegt Klaas Wels. “In 1994/1995 waren we ploeggenoten.” Verberne vult aan: “Maar ook daarna zijn we elkaar niet uit het oog verloren. Door de jaren heen zijn we elkaar steeds weer tegengekomen.” Wels: “En dan nu als collega's bij MVV. Ik hoop op een prettige en succesvolle samenwerking. Maar dat gaat ongetwijfeld goedkomen.”

Verberne was de afgelopen maanden hoofdtrainer van RKSV Nuenen, waar hij Jan Poortvliet opvolgde. Verder liep hij – met het oog op zijn opleiding tot coach betaald voetbal – stage bij Helmond Sport. Binnenkort hoopt Verberne zijn opleiding UEFA Pro af te ronden. Hij is dan gerechtigd om hoofdcoach te zijn in het betaalde voetbal.

MVV Maastricht heet Maurice van harte welkom bij zijn rentree in De Geusselt en wensen hem veel succes. Dit geldt ook voor Regillio, die wij dank zeggen voor zijn onverzettelijke inzet afgelopen seizoen en ook hem wensen we veel succes met zijn nieuwe uitdaging

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2021 19:20
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #130
Kan iemand mij vertellen wat de nieuwe uitdaging van Vrede is of heb ik iets gemist?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2021 19:42 16 juni 2021 19:48 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #131


Dianessy naar FC. Pau Frankrijk.

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Bron: Transfermarkt
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2021 23:12
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #132
Opmerkelijk nieuws. Ik dacht dat Vrede erg blij was met de komst van Wels.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2021 23:19
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #133

Sjotelsplak schreef : Opmerkelijk nieuws. Ik dacht dat Vrede erg blij was met de komst van Wels.


Ze zijn er financieel niet uitgekomen. Denk niet dat we erop achteruitgaan. Zowel financieel als kwalitatief niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2021 21:24
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #134
Iemand al mooie geruchten opgepikt?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2021 23:41
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #135

Bromsnor-West schreef : Iemand al mooie geruchten opgepikt?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


keeper , spits en verleden tijd De Geusselt ;) Wellicht dat de nieuwe TD dan ook de weg weet te vinden

Laot us druime!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden