Transfergeruchten seizoen 2020/2021

05 juni 2020 21:47 05 juni 2020 21:51 door bokkesprongen. Reden: foutje met typen hersteld
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #61
Uit armoede zullen die 2 wel blijven , maar gezien hun leeftijd worden ze niet meer beter ,en je mist die 2 door interland verplichtingen ook al 3 wedstrijden per seizoen en door schorsingen ook een aantal wedstrijden en de middenvelder is ook nog blessure gevoelig ..



Geef liever Last en Zeegers een basis plaats daar zit meer avontuur en progressie in

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2020 22:07
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #62
Mogen wat mij betreft weg komen gewoon te kort op elk niveau wat mvv moet nastreven deze jongens zijn gewoon niet goed genoeg om mvv naar een hoger niveau te brengen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2020 22:24 05 juni 2020 22:25 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #63
Dreeke, vragen al klaar voor Napoleon ?

Luisteraars kunnen interactief meedoen door óf te bellen met de studio 043 344 0 668, óf te reageren via www.facebook/amigo opzondag of via WhatsApp (0620484205).

Mijn programma kun je horen, elke zondag tussen 13 en 15 uur op RTV Maastricht via de radio 107.5 FM, via de stream op www.rtvmaastricht.nl , via de kabel of download de RTV Maasticht-App

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2020 08:19
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #64

bokkesprongen schreef : Uit armoede zullen die 2 wel blijven , maar gezien hun leeftijd worden ze niet meer beter ,en je mist die 2 door interland verplichtingen ook al 3 wedstrijden per seizoen en door schorsingen ook een aantal wedstrijden en de middenvelder is ook nog blessure gevoelig ..



Geef liever Last en Zeegers een basis plaats daar zit meer avontuur en progressie in



Je hebt gelijk maar ik denk dat last al een contract heeft lopen op dit moment....gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2020 10:20
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #65
Kom op nou mensen daar hoef je toch niet voor te bellen ,en niets tegen deze jongens maar komen toch wel heel veel te kort om basis spelers te worden in het betaalde voetbal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2020 10:57
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #66

bokkesprongen schreef : Uit armoede zullen die 2 wel blijven , maar gezien hun leeftijd worden ze niet meer beter ,en je mist die 2 door interland verplichtingen ook al 3 wedstrijden per seizoen en door schorsingen ook een aantal wedstrijden en de middenvelder is ook nog blessure gevoelig ..



Geef liever Last en Zeegers een basis plaats daar zit meer avontuur en progressie in



Oprechte vraag: hoe kom je erbij dat er meer avontuur en progressie zit in Zeegers en Van Bommel? Zeegers is vooral geblesseerd geweest het afgelopen jaar. Volg je de jeugdelftallen van MVV actief?

De Martina's zijn inderdaad niet de spelers die ons verder gaan brengen, maar voor de breedte mogen ze er van mij bij blijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2020 12:03
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #67
Ik vind Shermar dit seizoen toch echt acceptabel voetballen. Shermaine wat minder gezien afgelopen seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2020 13:51
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #68
Ook ik vind de broers Martina heel bruikbare spelers voor MVV.
Vooral de verdediger (back of voorstopper), maar ook de middenvelder (b.v. als invaller de laatste 30 minuten).
De wedstrijden in de play-offs 3 jaar geleden zijn de meeste alweer vergeten.
Had Martina uit tegen Roda gespeeld (zoals in de thuis wedstrijd) dan waren we misschien wel gepromoveerd (bv geen rode kaart)
Ook Pereira (vooral in het begin) Smeets en anderen werden hier ooit verguisd door enige.
Andere mindere spelers worden hier vaak verafgood.....(tja dat is door welke bril je kijkt).
Kan alleen maar hopen dat de nieuwe trainer en technische staf niet te veel meelezen hier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2020 14:25
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #69
Bruikbaar en acceptabel zijn inderdaad precies de goede woorden. Nu het erop lijkt dat we het komende seizoen sportief toch geen rol van betekenis gaan spelen, moet je dit soort jongens juist erbij houden. Hebben een prima instelling en zijn eigen jongens die hier al een tijdje rond lopen dus hebben wat mij betreft een streepje voor, want zorgen voor herkenbaarheid van het elftal.

Ik herinner me de play-offs tegen Roda zeker nog, toen voorkwam Shermaine een zeker doelpunt.Ze hebben zich niet echt door ontwikkeld, want ik vond ze afgelopen seizoen minder presteren dan drie jaar geleden. Dat geldt echter voor het hele team, maar inmiddels zijn die jongens 24 en hebben allebei 100 wedstrijden in het betaald voetbal in de benen. Echte toppers gaan het niet meer worden, maar op het niveau waarop wij momenteel acteren, hou ik ze graag erbij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2020 15:31
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #70
Vergeet ook niet dat ze kunnen zorgen voor verwarring bij de scheidsrechter en tegenstander. Nadeel vond ik wel dat ze redelijk vaak weg waren voor die interlands

In het kader van doorselecteren mogen ze van mij ook weg. Zoals hierboven ook al beschreven zal hier geen budget voor zijn en zullen we het met dit soort spelers moeten gaan doen. Dan kun je idd beter deze jongens behouden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2020 20:12
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #71
De Martina's moet je zeker nog een seizoen behouden. Wel moet je ze op een goede manier een niet mis te verstande stimulans geven dat dit hét seizoen van de waarheid voor hen is!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2020 21:03 06 juni 2020 21:04 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #72
Deze jongens zullen nooit beter worden als wat ze nu hebben laten zien,dit kost alleen maar onnodig geld wat je nu nodig heb om een goede selectie op de been te krijgen voor het nieuwe seizoen.het is ook niet leuk voor deze jongens maar mvv moet verder zo gebeurd het overal er is geen tijd meer voor sentimenten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2020 22:11
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #73

dreekemvvke schreef : maar mvv moet verder zo gebeurd het overal er is geen tijd meer voor sentimenten.


Verder zonder bankzitters wil je dan zeggen? Of bedoel je dat ze toppers voor de basis en de bank moeten halen? Alsof ze in de supermarkt te koop zijn. Deze jongens hebben waarschijnlijk een contract dat past bij een bankzitter. Dan heb ik liever hen op de bank zitten met tientallen Eerste Divisie wedstrijden in de benen dan weer een Duitse of Belgische speler met een krasje voor een jaar vast te leggen. Lees: als bankspeler. Voor de basis kun je proberen zo'n speler met een krasje vast te leggen. Zorg gewoon dat je een adequate bank hebt. Het beste seizoen in jaren was te danken aan een sterke bank.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Frank Salemans, Lassie80, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2020 00:21
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #74

dreekemvvke schreef : Deze jongens zullen nooit beter worden als wat ze nu hebben laten zien,dit kost alleen maar onnodig geld wat je nu nodig heb om een goede selectie op de been te krijgen voor het nieuwe seizoen.het is ook niet leuk voor deze jongens maar mvv moet verder zo gebeurd het overal er is geen tijd meer voor sentimenten.



Als ik eerlijk ben maar zou ik ook liever Alexander Arnold en Kanté daar hebben voetballen. Maar ja zolang wij Elzen/Elsen hebben wil dat soort spelers toch niet naar Mvv komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2020 09:29
Nuss1996
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #75

dreekemvvke schreef : Kom op nou mensen daar hoef je toch niet voor te bellen ,en niets tegen deze jongens maar komen toch wel heel veel te kort om basis spelers te worden in het betaalde voetbal.


Zeet dat get euver de kwaliteit vaan Curaçao? Of euver de kwaliteit vaan die jonges?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden