Transfergeruchten seizoen 2020/2021

28 mei 2020 12:09 28 mei 2020 12:18 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #16
het onderwerp wat ik aansnijdt hoort natuurlijk niet direct onder transfergeruchten , alleen die geruchten horen wel weer tot ons verwachtingspatroon
ik vind deze discussie belangrijk omdat het heel waardevol kan zijn als deze breed gevoerd wordt in alle gremia wat we van MVV verwachten sportief gezien dit jaar , daarmee voorkomen we of kunnen voorkomen datgene wat afgelopen seizoen is gebeurd . Dus jullie input is geweldig en eigenlijk zou ik die van iedere supporter willen weten en juist met die data/gegevens mede de verwachtingen sturen , en daar waar we excessen zien in opmerkingen is het goed dat de club daar iets mee kan doen... meten is weten

maar ga vooral door met jullie inbreng.... wat verwachten we of mogen we verwachten van MVV sportief gezien in seizoen 2020-2021 en met welk resultaat zouden jullie tevreden zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 12:22
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #17
Ook dit antwoord heeft niet direct met transfers te maken, maar mij lijkt het allerbelangrijkste wat gebeurt er met mvv en wie gaat het daar regelen. Ik kan mij voorstellen dat ook achter de schermen door partijen nu al hard word gewerkt aan de selectie voor komend jaar, maar houden ze alles rustig tot het moment dat alles definitief wordt! Laat ik het zo stellen, mss worden we op allerlei gebied een dezer dagen geweldig positief verrast! Ik denk dan nog steeds aan de plannen van Napoleon!!! Wellicht ben ik te naïef en is de wens de vader van de gedachten, maar dat zie ik dan wel weer!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 12:52
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #18

Napoleon schreef : Waar ik benieuwd naar ben is welke verwachtingen wij dit jaar hebben van MVV ( sportief) #durftevragen


Hier kun je volgens mij niks zinnigs over zeggen momenteel. Daarom heb ik nog geen verwachtingen.

Ergens hoop ik dat de Corona crisis zorgt voor een nivellering tussen de rijkere en minder rijke clubs, waardoor een kleinere club (vervelend om te schrijven!) als MVV eerder te sprong kan maken naar top KKD. Helaas horen we weinig vanuit MVV over de huidige situatie. Ok, het gesprek met Frans Erens bij MVV TV dan.

Jammer dat Marcel Joris wel in de VI een kleine update kan geven over de stand van zaken, maar niet richting supporters. Andere clubs (bv. FC Eindhoven) organiseren een livestream waarbij een update wordt gegeven en supporters vragen kunnen stellen. Dit zou wat mij betreft al meer goodwill kweken richting supporters en ze enthousiasmeren om straks weer een nieuwe sk te kopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 13:26
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #19
Nog heel even off topic:
Iedereen mag zijn mening geven op dit forum, ook als die afwijkt van de meerderheid.
Maar als die vrijheid van meningsuiting misbruikt wordt om een hetze tegen een bepaalde persoon te voeren middels het oneindig herhalen van dezelfde boodschap (dreeke) of anderszins geen ander doel dient dan de mede forumleden te irriteren (zoals bv 045 trollen) dan volgt er een ban.

Back on topic: Transfergeruchten seizoen 2020/2021.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 14:47
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #20

Napoleon schreef : Waar ik benieuwd naar ben is welke verwachtingen wij dit jaar hebben van MVV ( sportief) #durftevragen


Om eerlijk te zijn Napoleon, verwacht ik wederom een zwaar tegenvallend seizoen.
Ik hoop natuurlijk op het tegendeel, echter heb ik er persoonlijk geen goed gevoel over.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 14:55
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #21

Napoleon schreef : het onderwerp wat ik aansnijdt hoort natuurlijk niet direct onder transfergeruchten , alleen die geruchten horen wel weer tot ons verwachtingspatroon
ik vind deze discussie belangrijk omdat het heel waardevol kan zijn als deze breed gevoerd wordt in alle gremia wat we van MVV verwachten sportief gezien dit jaar , daarmee voorkomen we of kunnen voorkomen datgene wat afgelopen seizoen is gebeurd . Dus jullie input is geweldig en eigenlijk zou ik die van iedere supporter willen weten en juist met die data/gegevens mede de verwachtingen sturen , en daar waar we excessen zien in opmerkingen is het goed dat de club daar iets mee kan doen... meten is weten

maar ga vooral door met jullie inbreng.... wat verwachten we of mogen we verwachten van MVV sportief gezien in seizoen 2020-2021 en met welk resultaat zouden jullie tevreden zijn


Gezien de onvoorspelbare situatie heb ik eigenlijk geen enkele verwachting voor komend seizoen. Dan kan het uiteindelijk alleen maar meevallen.
Voor het voetbal doe ik het eigenlijk de afgelopen seizoenen al niet meer, ik kom voornamelijk om mijn weekend in te luiden met vrienden en een pot bier. Of een busritje waarin de gezelligheid, ‘ut aw kloete oethoole’ en een pot bier drinken centraal staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 15:01
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #22

Napoleon schreef : maar ga vooral door met jullie inbreng.... wat verwachten we of mogen we verwachten van MVV sportief gezien in seizoen 2020-2021 en met welk resultaat zouden jullie tevreden zijn


Op basis waarvan zou ik iets mogen verwachten? Er komt niets, maar dan ook helemaal niets naar buiten. Ik heb dus werkelijk geen idee wat ik mag verwachten, maar ik kijk wel met een jaloerse blik naar Venlo waar ze (ogenschijnlijk) toch goed bezig zijn. Natuurlijk weet ik dat we sinds half maart in een hele bijzondere situatie zitten maar ik had toch wel iets van actie of geluiden uit de Geusselt verwacht. Voorlopig komt er alleen over 2 dagen geluid uit het stadion, er is dan blijkbaar een artiestenparade.

Om mijn mate van tevredenheid te koppelen aan een resultaat vind ik moeilijk, ik wil in elk geval onderhoudend en aanvallend voetbal zien. In het laatste geval zou ik mindere resultaten op de koop toe nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 16:07
Kuul
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #23
Helemaal niks Napoleon,da n kan het alleen maar meevallen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 16:12
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #24
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 16:18
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #25
Ik ben niet een dusdanige fan van Streppel zoals enkele andere forumleden, want in mijn ogen heeft hij nergens opvallend goed werk geleverd. Toch is het in mijn ogen een trainer van naam. Dat had ik absoluut niet verwacht gezien de huidige situatie. Ik ging uit van Elsen als interim wederom.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 16:46
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #26
Het zou mij ook heel erg verbazen als ze met Streppel bezig zijn. Toch iemand met een naam, geen onbekende trainer. Ik neem aan dat die ook wat mag kosten?

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 16:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #27
Ieder zijn mening natuurlijk, maar geen opvallend goed werk?

Met Helmond Sport derde geëindigd en finale play-offs gehaald. Dat is MVV de afgelopen twintig jaar niet gelukt (derde worden) en één keer gelukt (finale halen). Helmond had toen niet veel te besteden.

Daarna twee keer met Willem II gepromoveerd, na de tweede keer in het eerste seizoen eredivisie negende geëindigd. Uiteraard heeft Willem II meer dan Helmond (en MVV) te besteden, maar in die tijd was daar een grote sanering aan de orde.

Daarna Heerenveen, negende en achtste geworden, dat is inderdaad niet opvallend. En daar nog na een jaartje Cyprus en een paar maanden zandbak.

Streppel is zeker niet zaligmakend, maar als Streppel niet goed genoeg heeft gepresteerd in het verleden voor MVV (twee keer gepromoveerd en één keer heel dichtbij), welke trainer die haalbaar is dan wel?

Wat ik me van zijn teams bij Helmond en Willem II herinner: tactisch is het allemaal niet ingewikkeld, geen hogere wiskunde. Maar er stonden vechtmachines die gingen als de brandweer. Streppel staat grote delen van de wedstrijd langs de zijlijn de boel op stelten te zetten, inclusief beïnvloeden vierde man, grensrechter, scheidsrechter. Eigenlijk ben ik daar niet zo'n fan van, maar dat is een factor die MVV al jaren mist. Zowel bij de technische staf als bij de spelers mag er wel wat meer gif zijn.

Enfin, dat allemaal gezegd hebbende, Streppel is bevriend met Elsen en is de afgelopen jaren erg vaak op gesprek geweest in de Geusselt. Reken je dus niet te rijk, dat die onnozele Thimister het deze keer ook doorheeft zegt niets.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902, Lijnsje@tappunt, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 17:01
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #28
Zou voor MVV een goede trainer zijn. Lijkt me echter totaal onrealistisch. Die gaat toch niet van een giga salaris in de zandbak, naar een hongerloontje bij MVV?
Klinkt als een jongensboek dat je van achter naar voren leest...

Napoleon heeft het wel vaker met zijn plannen gehad over Mischa Rook van Willem2; die heeft daar ook samengewerkt met Streppel. 1+1=2? Zal wel niet.
Na het weekend zal er wel weer een k*t trainer zonder ervaring komen, net als Usta.

Verwachting voor komend seizoen Napoleon? Op basis van wat ik NU weet en meekrijg: laatste of voorlaatste. Er is werkelijk geen enkel positief nieuws mbt MVV te horen/lezen. Zelfs een teken van leven is er nauwelijks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 17:11 28 mei 2020 17:24 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #29
Zooo ddat Zo-NWS heeft wel oppeens wat scopes bij MVV maar vraag mij af of dat wel een goede bron is:

ZO-NWS is de streekomroep voor Beekdaelen en Brunssum. De uitzendingen zijn in een groot deel van Zuid-Limburg te zien op het digitale kanaal 41 van Ziggo. Analoog op 22+ in Beekdaelen, Brunssum en wereldwijd via internetstream.

Verder zou Streppel een grote naam zijn in tegenstelling van al dat lauwe nieuws wat we opvangen van MVV, zelfs op het prikbord ontstaat nu wat paniek ;)

Persoonlijk verwacht ik niet dat MVV met een man als Streppel komt, verwacht zelf dat Coumans de nieuwe trainer word of dat Elsen weer terugkomt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 17:48 28 mei 2020 17:49 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #30
Voordat Streppel naar die zandbak vertrok was MVV ook al met hem bezig en zag het erna uit dat hij trainer zou worden. Ik neem aan dat wat MVV te bieden had en Streppel toen vroeg niet mijlenver uit elkaar heeft gelegen. Anders kan ik me niet voorstellen dat die onderhandelingen toen der tijd zo lang hebben geduurd.

Of het is oud nieuws dat wordt opgerakeld en als Fake nieuws wordt gelanceerd. Ik krijg een deja vu.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.447 seconden