wie moet de nieuwe trainer van MVV worden?

17 dec 2019 11:44
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 139
Meer
Onderwerp Auteur
wie moet de nieuwe trainer van MVV worden? #1
Ik zou zelf denken aan robert Maaskant.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2019 11:53
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
wie moet de nieuwe trainer van MVV worden? #2
Zeker, ik zou ook de trainer pakken die (samen met het oude bestuur) de club bijna kapot heeft gemaakt.
Daarnaast bij VVV ook geen resultaat gehaald.

Ik zou eerder inzetten op Andries Jonker, heeft hier een verleden en doet het bij Telstar met bescheiden middelen uitstekend.
Maar voordat we hier verder op kunnen discussiëren zal er toch eerst een zeker Fuat Usta moeten vertrekken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2019 12:26
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
wie moet de nieuwe trainer van MVV worden? #3
Met het huidige budget? Dan wordt Ron weer trainer.. en elke andere trainer die MVV toch kan aantrekken zal ook totaal geen ervaring hebben als coach in het betaalde voetbal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2019 12:28 17 dec 2019 12:29 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
wie moet de nieuwe trainer van MVV worden? #4
Maaskant heeft mede RBC Roosendaal failliet gemaakt. Een supporter van daar heeft me dat eens uitgelegd destijds. Bestaat RBC trouwens nog? (Bij de amateurs?). Niet echt een trainer wat MVV kan gebruiken. Ik denk dat het voor MVV zaak is om een trainer te krijgen, zonder sterallures. Usta is daar in principe ook een voorbeeld van. Dat kan goed lijken gaan, maar de club wordt van binnenuit opgevreten. Met Usta in een record tempo ( half seizoen). Jonker heeft ook zeker mijn voorkeur, mits haalbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2019 13:25
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 803
Meer
wie moet de nieuwe trainer van MVV worden? #5

jeoff schreef : Met het huidige budget? Dan wordt Ron weer trainer.. en elke andere trainer die MVV toch kan aantrekken zal ook totaal geen ervaring hebben als coach in het betaalde voetbal.

De enige juiste conclusie denk ik. Maar Ron moet volgens velen toch ook het veld ruimen? En volgens mij wil Ron ook helemaal geen trainer meer zijn. Je komt dus inderdaad al snel uit bij een onervaren hoofdcoach. Want een ervaren coach kunnen we niet betalen. Als Fuat al weg zou gaan (wordt tijd!!!), verwacht ik dat Roger Reijners solidair is. In hem zie ik overigens ook geen geschikte opvolger. Uit het rijtje onervaren coaches zouden Robbie Servais en Roel Coumans kandidaten kunnen zijn. Maar ik denk niet dat MVV zich de vingers opnieuw moet branden aan het aanstellen van een onervaren coach. Er zijn wellicht ook wel trainers met enige ervaring te vinden die niet al te hoge looneisen hebben en die gewoon weer aan de bak willen. Maar wie? Het mooiste scenario zou natuurlijk zijn dat Bert van Marwijk ons uit de penarie wil helpen en het seizoen afmaakt (voor de spreekwoordelijke habbekrats). Of dat van Bommel het leuk zou vinden om met zijn oudste zoon te werken (en hem bij een ruime voorsprong te laten debuteren in het betaalde voetbal). Maar die twee laatstgenoemden zijn natuurlijk wishful thinking… dat zal er niet in zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2019 16:33 17 dec 2019 16:34 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1350
Meer
wie moet de nieuwe trainer van MVV worden? #6
Van Marwijk zou in elk geval geen enkel risico lopen, want dieper dalen op de ranglijst met deze selectie is onmogelijk.

Daarbij: Dick Advocaat en Henk Fraser hebben Sparta recentelijk toch ook uit de brand geholpen, dus onmogelijk is het niet. Zal bovendien een hoop sympathie in de regio en bij sponsoren opleveren. Ik denk dat al het negativisme met een aanstelling van Van Marwijk in een keer doorbroken wordt. En dat de selectie ook weer meer vertrouwen krijgt met zo n ervaren coach.

Maar goed, eerst moet Usta weg. En is het maar de vraag of Van Marwijk er zin in heeft. wie niet waagt wie niet wint
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jim Cemint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2019 16:38
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
wie moet de nieuwe trainer van MVV worden? #7
Waarom niet v Bommel ? heeft niets te doen en het is maar voor een 1/2 jaar ..........

Van Marwijk idem dito maar die is al meer op leeftijd en misschieen meer rust in z,n leven nodig hebben .

Zou beiden sieren om MVV een half jaar te helpen ..........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2019 16:39
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
wie moet de nieuwe trainer van MVV worden? #8
Guido Brepoels, bekint met MVV en ervaring met promotie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2019 16:53
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
wie moet de nieuwe trainer van MVV worden? #9
Van Marwijk en van Bommel komen echt niet voor een appel en een ei. Ook niet om de eer. Die gaan zich heus niet de handen nog verder branden aan MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2019 17:24
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
wie moet de nieuwe trainer van MVV worden? #10
Joop Gal. Heeft overal prima gedaan, maar dan alleen in Noord NL. Recht door zee, simpel en niet te duur denk ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2019 23:07
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
wie moet de nieuwe trainer van MVV worden? #11
Guido Brepoels :thumbsup: :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2019 23:38
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
wie moet de nieuwe trainer van MVV worden? #12
Joop Gall. Is een resultaat trainer. Zou naar mijn idee een prima frisse wind kunnen laten waaien in De Geusselt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2019 05:19
Farty
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
wie moet de nieuwe trainer van MVV worden? #13

Puime schreef : Joop Gal. Heeft overal prima gedaan, maar dan alleen in Noord NL. Recht door zee, simpel en niet te duur denk ik.


Een kleine zoektocht op internet leert dat Gall onlangs voor een klus naar China is vertrokken. Niet beschikbaar dus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2019 20:08
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
wie moet de nieuwe trainer van MVV worden? #14
Gezien de financiële situatie zou ik zeggen... dit seizoen uitzingen met de drie trainers als het goed is, is eind dit seizoen het contract ten einde en volgend nieuwe ronde nieuwe kansen.
Argumenten... financiele situatie en in deze selectie is er te weinig kwaliteit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2020 15:19
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
wie moet de nieuwe trainer van MVV worden? #15
Hyballa is ook beschikbaar ....

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.351 seconden