Investeerder of overname...

11 nov 2018 12:40
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Investeerder of overname... #31
Cees je laat voorkomen alsof MVV constant het halve elftal geblesseerd heeft, dat is gewoon niet waar. En dan ook nog mogelijke redenen aangeven als mentaliteit.

Ik sluit nergens de ogen voor, ik zie het ook. Selectie die de laatste paar jaar weer elk jaar minder wordt, puzzeltjes die jaarlijks niet kloppen. Maar ik wil me wel graag baseren op feiten. En daarop reageer ik.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2018 13:13
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Investeerder of overname... #32
Oké, misschien moet ik het anders zeggen. Ik vind dat het erop begint te "lijken" dat het weer dezelfde richting uit gaat als vorig jaar. En zoals je zegt, hopenlijk dan die nieuwe spelers in de winterstop ( 3 zijn toch eigenlijk minimaal nodig) én de juiste instelling voor komende zondag. Dat zou wel veel goedmaken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2018 15:47 11 nov 2018 15:48 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Investeerder of overname... #33
Het is natuurlijk een fout van jewelste dat men zich vergalloppeerd heeft op het halen van spelers. Ron weet dit ook. Hij had er zeker nog 2 willen hebben van de 3 (grote CV, rechtsbuiten, nr 10), en er kwamen er 0 (of abu moet de vervanger geweest zijn, die is geen schim van Okita). En er liggen ook nog gewoon duiten op de plank, maar men heeft de spelers niet gekregen.

Tuurlijk dacht ik ook, ohjee het is weer november, waarom nu weer al die blessures. Maar volgens mij valt t uiteindelijk wel mee. Maar die fout van de staf, natuurlijk niet bewust gedaan, is gewoon klote. Dat je in de winterstop je kunt herstellen is goed, en natuurlijk geef ik MVV die kans, maar het is triest dat je nu alweer naar de winter moet kijken in de hoop nog wat van je seizoen te maken.

Ja, moffen moet je winnen. Anders verlaten mensen bij BOSSEN de Geusselt, dat is mijn gevoel. Dit is een sleutelmoment.

Dat MVV maar eens verrast waar bijna niemand meer hoop heeft.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2018 09:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Investeerder of overname... #34
Ik zal vast erg ouderwets zijn op dit punt. Ik hoef nog altijd geen investeerder. Er wordt nu weer gewezen naar Den Bosch. Die zitten vuistdiep samen met een groep mensen die veroordeeld zijn voor belastingfraude. Geld witwassen. Ik ben misschien heel naïef of zo maar voor mij hoeft dat niet, dan liever zelfstandig en via de moeilijke route proberen naar boven te komen. En ja, dan accepteer ik dat dat niet lukt of op zijn minst langer duurt. Jullie vinden het wel prima als er een sterke vleug van criminaliteit rond MVV zou hangen?

Begrijp me overigens niet verkeerd, dit seizoen tot nog toe is gewoon ruk en ik kijk niet echt uit naar komende zondag, dat zegt al genoeg, dat ik niet uitkijk naar een wedstrijd tegen Roda. Bovenstaand verhaal is niet bedoeld om de prestaties van dit jaar goed te praten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902, Zoewiezoe, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2018 11:11
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Investeerder of overname... #35
Vandaag Column in de Limburger van Ronald Waterreus.
Vooral Roda en Mvv krijgen een flinke veeg uit de pan.
Over Mvv schrijft hij die spelen voor spek en bonen.
Voor hem zo snel mogelijk FC Limburg.
Lees dit verhaal vandaag in de Limburger.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2018 12:09
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
Investeerder of overname... #36
Ach, Ronald Waterreus neemt toch niemand serieus? Dat hij nog steeds denkt dat FC Limburg de oplossing is zegt genoeg. Hij legt verder niet uit waarom dat de oplossing is. Dat hoor je uberhaupt nooit iemand doen.

Uit dat hele stuk blijkt vooral dat hij geen enkele kennis van zaken heeft. Hij noemt VVV, Go Ahead en Graafschap als clubs die hun financiën structureel op orde hebben of hadden in de eerste divisie. Dat zijn lachwekkende voorbeelden, want deze drie clubs hebben en hadden helemaal niks structureel op orde. VVV wordt omhoog gehouden wordt door investeringen van Berden en andere financiers, Go Ahead heeft 4 jaar geleden nog 6 miljoen gekregen van de gemeente om het stadion te verbouwen en werkt dit seizoen met een investeringsfonds om spelers aan kunnen te trekken. De Graafschap is de afgelopen jaren meerdere keren in zware financiële nood gekomen en gered door leningen van investeerders.

Ronald Waterreus wil gewoon even goedkoop scoren in de aanloop naar aanstaande zondag. Zullen er nog wel meer van komen de komende dagen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, M.V.V. 1902, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2018 12:21
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Investeerder of overname... #37
Wat hij over roda schrijf is ook niet waar.??.
Ben niet voor Fc Limburg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2018 14:38 12 nov 2018 14:43 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
Investeerder of overname... #38
Hij schrijft best een paar dingen die kloppen ja. Dat er mismanagement bij Roda wordt gevoerd inderdaad. Maar goed. Dat is een behoorlijke open deur, want dit snapt iedereen. Had hij beter een paar jaar geleden kunnen schrijven, maar toen hoorde je hem ongetwijfeld niet (neem ik acuut terug als dat wel zo blijkt te zijn).

Maar los van dat is dit stukje typisch van iemand die van toeten nog blazen weet. Waterreus heeft een bericht gelezen, teletekst pagina 830 er even bij gepakt en op basis daarvan begint hij maar wat te blaten over FC Limburg. Daarbij grossierend in aannames en feitelijke fouten. Precies zoals alle pro FC Limburg types overigens altijd doen. Hij haalt nog net niet de bekende dooddoener 'als je FC Limburg creëert zitten er standaard bijna 20000 mensen, want Roda trekt momenteel rond 7000 man, Fortuna ook zoiets en MVV rond de 4500' van stal. Maar dat had prima in het stuk gepast, want dat is van hetzelfde niveau. Op de opmerking over het mismanagement van Roda na klopt vrijwel niks van wat hij schrijft. Hij heeft het over miljoenen van Korotaev die hadden moeten komen. Bij mijn weten heeft Roda er al 4 daarvan gehad. Een enorm bedrag. Heeft Ronald niet door. Volgens hem is Korotaev mede schuld aan de situatie van Roda (een redenatie die zo op het prikbord van onze oosterburen voor zou kunnen komen overigens). Waterreus vindt het ook gek dat degradatie leidt tot bezuinigingen. Ondanks al die bezoekjes aan Studio Voetbal heeft hij blijkbaar niet door dat een gevolg van degradatie een berg minder inkomsten is, en dat bezuinigen dan vrij normaal is. Toegegeven, bij Roda wisten ze tot deze zomer niet eens wat dat was. Maar Waterreus snapt dat blijkbaar nog steeds niet, zoals ook blijkt uit die opmerking over VVV, de Graafschap en Go Ahead.

En dan komt het oude liedje weer, want wat is de oplossing? FC Limburg. En waar is FC Limburg nou eigenlijk de oplossing voor? De slechte situatie van Roda. Zoals altijd komt het FC Limburg spook weer boven nu ze in Kerkrade in de shit zit. Oh Waterreus koppelt het met wat drogredeneringen ook aan de andere twee clubs. Fortuna is schijnbaar te klein is voor eredivisie (waarom legt hij niet uit, om de simpele reden dat hij dat niet kan uitleggen) en MVV doet structureel voor spek en bonen mee. Dat laatste is ook weer flauwekul. MVV heeft de afgelopen 8 jaar 6x deelgenomen aan de playoffs, waarvan de laatste 3 jaar op rij. Ik geloof dat geen enkele club het wat dat betreft beter gedaan in die periode. Dus spek en bonen? Ook deze opmerking is dus gebaseerd op scorebordjournalistiek. (Disclaimer: ik noem alleen een statistisch feit, puur kijkend naar playoff deelnames, ik zeg dus niet dat MVV het momenteel goed doet, dat we dit jaar playoffs gaan halen enzovoort).

Los van dat hou ik niet zo van zijn toontje. Beste mensen, fijne lezers. Alsof hij het allemaal beter weet. Waterreus is een prototype persoon die open deuren intrapt, vervolgens wat blaat zonder enige onderbouwing, achteraf altijd alles beter weet, nooit met oplossingen komt en nooit daadwerkelijk iets bijdraagt. Als hij het zo goed weet, waarom richt hij dan niet een werkgroep FC Limburg op? Komt hij er vanzelf achter waarom het nooit zal werken. Of waarom gaat hij niet in de clubleiding van Roda zitten, gezien hij zo goed weet hoe dat gedrocht geleid moet worden? Nee, dat doet hij niet, het is makkelijker om als een captain hindsight in het zoer te zeggen hoe het allemaal zou moeten, zonder onderbouwing en puur gebaseerd op zijn eigen onderbuikgevoel en totaal gebrek aan kennis. Dit soort mensen zou nooit een podium mogen krijgen, om de simpele reden dat ze alleen maar aantoonbare, misleidende onzin spuien die voor niemand goed is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2018 14:40
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
Investeerder of overname... #39
Waterreus moet toch een baan hebben en inkomen dus lult hij wat uit z,n nekharen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2018 14:44
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
Investeerder of overname... #40
Dat zo'n nitwit een podium krijgt zegt genoeg over dagblad De Limburger.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2018 16:23
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Investeerder of overname... #41
Of je nu Waterreus in de limburger of de telegraaf of de volkskrant (met Willem Visser is een limburger) leest hebben allemaal de zefde menig.
Alle voetbalprogramma’s oa Derksen studio sport en fox sport.
Als ze het over limburg hebben is er maar een antwoord.
In zuid Limburg is er maar een plaats voor profclub(ze vissen allemaal uit een vijver.)

Ik kots op Fc Limburg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2018 17:54
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Investeerder of overname... #42
Als we allemaal samen houden, staan we als MVV supporters erg sterk en krijgen ze FC. LIMBURG never nooit van de grond!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2018 22:50
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Investeerder of overname... #43
Ik heb geen problemen met een FC Limburg, zolang het maar zonder MVV is :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2019 08:38
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Investeerder of overname... #44
www.bd.nl/fc-den-bosch/fc-den-bosch-maak...e-sancties~ae34699a/

Kort samengevat: Den Bosch kon al meer dan een half jaar geen geld meer van Jordania krijgen via de bank omdat bedrijf van Jordania verdacht was volgens witwaswaarschuwingen.

Korotaev bij Roda zou precies zelfde probleem opleveren.

Blijf voorlopig maar even weg van investeerders tot de huidige witwaskartels zijn ontmanteld. En wat zal dan blijken? Dat er helemaal geen investeerders meer geïnteresseerd zijn in de fucking keuken kampioen divisie.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2019 10:29
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
Investeerder of overname... #45
Is er al een onderzoek geweest naar die Turkse meneer bij Fortuna? Vooralsnog lijkt die het goed voor elkaar te hebben.
Die Mexicaan die nu in de oostelijke mijnstreek is neergestreken zal de zoveelste zeepbel bljken te zijn. Kan niet wachten to die uit elkaar spat.
En Croux en consorten helemaal geen salaris meer krijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.238 seconden