Reginald Thal nieuwe commercieel directeur MVV

20 juni 2018 11:34
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Onderwerp Auteur
Reginald Thal nieuwe commercieel directeur MVV #1
De geruchten gingen al even maar nu dan officieel bevestigd. Reginald Thal is per 1 juli commercieel directeur. Ik denk een erg goede zet van MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Tuor, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2018 11:41
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 803
Meer
Reginald Thal nieuwe commercieel directeur MVV #2
Inderdaad een goede zet van MVV! Ik had het net ook in de 'MVV Algemeen' topic gezet, inclusief nog een opmerking. Er staat namelijk a.i. in het bericht op mvv.nl. Dat zou kunnen betekenen dat hij tussenpoos is en de functie slechts tijdelijk gaat vervullen. Ben eigenlijk wel benieuwd of er concreet een termijn aan gekoppeld is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2018 14:15
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Reginald Thal nieuwe commercieel directeur MVV #3
Wat zou Reginald voor de functie vragen als het betaald zou zijn? Is de functie die hij nu heeft betaald zijn of vrijwillig?

Ben er zeker van overtuigd dat als je hem de betaalde functie geeft, dat hij het dubbel en dik eruit kan halen. En het ook niet tijdelijk kan/zal zijn.

Ik heb groot respect voor de mensen die vrijwillig het werk binnen MVV doen, maar denk dat je op sommige posities een betaalde functie moet hebben, zodat deze mensen zich ook 100% op de club kunnen richten en dit niet moeten combineren met een andere betaalde baan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2018 14:22
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Onderwerp Auteur
Reginald Thal nieuwe commercieel directeur MVV #4
Ik ken de details natuurlijk ook niet maar ga er van uit dat Thal dit werk niet fulltime doet en maandelijks een factuur vanuit zijn consultancy BV naar MVV stuurt. En daar is niks mis mee als hij zorgt dat de commerciele afdeling eindelijk eens stappen gaat maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2018 15:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Reginald Thal nieuwe commercieel directeur MVV #5
Zou zeggen hoop dat het voor alle partijen een hele mooie samenwerking wordt !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2018 16:33
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Reginald Thal nieuwe commercieel directeur MVV #6
Ik denk ook wel dat Reginald stappen zal maken met de commerciële afdeling, maar vind dat sommige posities een betaalde fulltime functie moeten worden. Dan kunnen de mensen in die functies zich ook 100% richten op MVV en kan o.a. de commerciële afdeling meer groeien naar een hoger niveau.
Nu worden veel hoge functies bekleed door mensen door mensen die veel vrijwillig doen of het bij hun werk erbij doen. Alle lof voor deze en ik doe het ze echt niet na, maar om te groeien als profclub naar een hoger niveau, zal het beter zijn om sommige functies fulltime te betalen.
Als ze goed werk leveren, dan halen ze de salariskosten er ook dubbel en dik uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2018 19:36
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Reginald Thal nieuwe commercieel directeur MVV #7
Ik ben blij met deze stap om een echte professional met banden in de voetballerij en zakenwereld aan te trekken. Een zet die goud waard kan zijn. Welkom op je nieuwe functie, Reginald.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2018 09:53
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Reginald Thal nieuwe commercieel directeur MVV #8
Geweldig nieuws natuurlijk. Hopenlijk maakt hij zich als échte MVV 'er op L1 nu ook minder druk om Rjc en Gene Hanssen. Maar dat hij zich nu volledig om MVV gaat bekommeren, is top te noemen. De man straalt puur MVV uit. Ik zal zijn doelpunt in de kwartifinale beker tegen Psv nooit vergeten. Dit is wat MVV nodig heeft. Iemand met een MVV hart.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2018 11:09
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Reginald Thal nieuwe commercieel directeur MVV #9
Ik ben niet zo enthousiast met Thal, ik twijfel geen moment aan zijn capaciteit en loyaliteit aan MVV, maar wordt het niet een beetje teveel
van het goede. Het is volgens mij een vrienden kring aan het worden. Elsen, Dusseldorp,Penders, Daemen, Dijksra en nog meer andere zijn
vrienden of goede bekenden van elkaar en is het niet zo, als er iets niet klopt, is er dan niet een spreekwoord de ene hand was de andere?
IK hoop dat ik het mis heb.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2018 11:47 23 juni 2018 12:00 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Reginald Thal nieuwe commercieel directeur MVV #10
Reginald Thal ,de nieuwe commercieel directeur bij MVV, gisteravond 22-6-2018 in het programma Avondgasten o.a. over zijn nieuwe functie bij MVV (11.08-12.56)
l1.nl/avondgasten-22-jun-2018-142132/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2018 15:16
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Reginald Thal nieuwe commercieel directeur MVV #11
Ik vind het allemaal wel interessant om te horen dat we met Daemen en Thal een nieuwe commerciele afdeling hebben. Maar, wat ik eigenlijk wil horen is dat de commerciele afdeling voor 4 ton aan extra sponsors heeft binnengehaald. Vooralsnog vind ik het allemaal egotripperij en geen resultaat. Wel leuk voor Thal dat hij bij avondgasten als directeur een mening kan geven.
Het is allemaal geen fake news, het is non news.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2018 15:23
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Reginald Thal nieuwe commercieel directeur MVV #12

krampioen schreef : Ik vind het allemaal wel interessant om te horen dat we met Daemen en Thal een nieuwe commerciele afdeling hebben. Maar, wat ik eigenlijk wil horen is dat de commerciele afdeling voor 4 ton aan extra sponsors heeft binnengehaald. Vooralsnog vind ik het allemaal egotripperij en geen resultaat. Wel leuk voor Thal dat hij bij avondgasten als directeur een mening kan geven.
Het is allemaal geen fake news, het is non news.


Daemen is paar maanden bezig, Thal niet eens begonnen. Knap dat je dan al resultaat verwacht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, Tuor, Puime, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2018 17:44
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Reginald Thal nieuwe commercieel directeur MVV #13
Ik ben er wel enthousiast over. Hier spreekt wat ambitie en durf uit. Thal is een MVV boegbeeld met een hele goede commerciele carriere die er op volgde. Hij mag zijn uren factureren en kan op die manier echt de kans krijgen te laten zien dat hij meer binnen brengt dan dat hij MVV kost. Als er meer potentieel is , krijgt Thal echt wel resultaat. Lukt het niet , stopt de overeenkomst weer, en zit MVV niet vast aan een arbeids overeenkomst. Eindelijk wat actie , bravoure en ondernemerschap op de commerciele afdeling!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Tommyd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2018 09:27
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Reginald Thal nieuwe commercieel directeur MVV #14
Dat Thal voor MVV aan de slag gaat is een prima zet en een buitenkansje denk ik, bekijk het eens van zijn oogpunt. Hij heeft een enorm afbreuk risico als hij niet voor elkaar krijgt wat hij voor ogen heeft. Voor velen is Thal altijd iemand geweest die genoemd werd in de diverse bestuurlijke functies .
Daarbij heeft het in die zin slim gedaan om de functie die eigenlijk commercieel manager was om deze voor hem om te zetten naar commercieel directeur
Dat heeft 2 voordelen
1) de titel commercieel directeur heeft meer bagage dan manager en dus voor potentiele sponsoren heeft dat toch meer betekenis
2) zo blijft er nog steeds ruimte om onder hem nog een manager aan te nemen en zo het team uit te bouwen
3) op deze manier is hij ook niet de opvolger van Maurice Schoenmakers die was immers manager er daar hing toch wel een randje om heen

Ik ben hier zeer optimistisch over en denk dat Thal met zijn manier van werken stappen kan maken, hij moet zich wel af gaan vragen of TV werk en zo nog wel past binnen deze job . Maar goed daar zal op voorhand over gesproken zijn.

Geloof met Thal en nog wellicht anderen dat MVV wel kan en gaat groeien
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden