Sef Hoenjet bedankt

21 apr 2018 08:30
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
Onderwerp Auteur
Sef Hoenjet bedankt #1
Zolang dat ik naar MVV ga zag ik altijd een verzorger met grijze haren over het veld heen sprinten als er iets aan de hand was.
En ieder jaar weer verwonderde ik me , is hij er nog steeds bij en ja hoor daar was hij weer ;-) Ik begreep 32 jaar aan MVV verbonden geweest wat een mijlplaal
Gister een emotioneel afscheid voor hem , het deed hem heel veel !

Ik denk een heel groot woord van dank ( en ook mooi gesproken door onze voorzitter) is hier op zijn plaatst.

Sef dank je wel voor al die jaren bij MVV je bent ( was) een unieke verschijning op de velden

Het gaat je goed en blijf gezond !
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2018 08:57
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Sef Hoenjet bedankt #2
Bedankt Sef Hoenjet voor je loyaliteit. Zoveel jaren bij MVV. Er is maar één Sef!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2018 09:34
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
Sef Hoenjet bedankt #3
Mooie vent. Zo zie je ze niet meer vaak in de voetbalwereld. 32 jaar in voor- en tegenspoed. Een echte clubman. Veel compassie met hem als ik zie hoeveel het afscheid hem doet. In het interview met MVV TV zegt-ie dat zijn “hart bloed”. Menier Hoenjet bedaank!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2018 09:52
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
Sef Hoenjet bedankt #4
Sjef, jij bent een topper! Sympathieke en een kundige Mvv man. Wij zullen jou nooit vergeten!
Hopelijk mogen we je straks bij iedere thuiswedstrijd van Mvv weer ontmoeten...op de tribune.
Jij verdient een standbeeld!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2018 10:35
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Sef Hoenjet bedankt #5
Sjef is een fantastische club man een echte MVVer. Ging iedere dag in weer en wind met zijn
fiets van Berg en Terblijt naar de Geusselt. De club moet hem een geweldig afscheid geven.
Sjef het gaat je goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2018 11:12
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Sef Hoenjet bedankt #6
Es iech dat interview zoe huur, bekrup miech toch 'n raar geveul. Sef gaof neet teväöl pries euver 't wie en wat, mer bliekbaar waor d'r toch get gaonde.
Toch neet zoe'n ''vrijwilleg'' aofsjeid daan?

Sef Bedaank!!!!:thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2018 14:12 21 apr 2018 14:12 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Sef Hoenjet bedankt #7
Sef is onvervangbaar meubilair. Een man die leeft voor de voetbalsport en het welzijn van de ploeg. MVV had geen betere verzorger kunnen vinden die zijn taken zo gepassioneerd uitvoert als hij. Op een begrafenis strooit men ter vergeefs met water, maar Sef en zijn heilige water bracht iedere speler weer tot leven. Hij wist wanneer het menens was, of wanneer er een grote finale moest worden gegeven aan een tijd winnend opera stuk.

De Geusselt zal nooit meer hetzelfde zijn zonder die kundige grijze man met een tas, die sneller rent dan onze buitenspelers. Een clubicoon uit een lang tijdperk, die nooit vergeten mag worden.

Merci Sef voor al die jaren! Het was een genot om naar te mogen kijken naar die toewijding voor de sport.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Karakter, Robin, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2018 01:06
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Sef Hoenjet bedankt #8
Sef Hoenjet weg? Ongelofelijk. Ik ga al vanaf plm. 1962 naar MVV, en in mijn herinnering was Sef toen al de akelig fitte verzorger van MVV. Haha. Ik hoop dat hij er bij de waarschijnlijke play-offs/nacompetitie gewoon bij is. In elk geval super bedankt Sef voor je trouwe en goede diensten!
Roddels... Via via hoorde ik - het is maar een gerucht - dat Sef weg wilde, omdat trainer Wim Dusseldorp ruzie met hem heeft. Ik hoor trouwens wel heel vaak - maar het zijn geruchten - dat Dusseldorp haast met iedereen ruzie heeft en dat hij jonge spelers veel te hard, onpedagogisch, aanpakt en ook met hen voortdurend ruziemaakt. Volgens nl.wikipedia.org/wiki/Wim_Dusseldorp loopt zijn contract aan het eind van dit seizoen af. Ik ben benieuwd of dat contract wordt verlengd.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2018 07:35
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Sef Hoenjet bedankt #9

Ben Salemans schreef : Roddels... Via via hoorde ik - het is maar een gerucht - dat Sef weg wilde, omdat trainer Wim Dusseldorp ruzie met hem heeft. Ik hoor trouwens wel heel vaak - maar het zijn geruchten - dat Dusseldorp haast met iedereen ruzie heeft en dat hij jonge spelers veel te hard, onpedagogisch, aanpakt en ook met hen voortdurend ruziemaakt.


Helaas zijn deze roddels werkelijkheid. Sef heeft dit inderdaad zelf aangegeven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2018 14:43 12 juni 2018 14:44 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Sef Hoenjet bedankt #10
Als het waar is wat er gezegd wordt dat de aanleiding van Sef zijn vertrek de heer Dusseldorp is dan moet het bestuur en Ron zich doodschamen .Wim Dusseldorp is maar een passant en wat ik begrijp ook nog problemen met jonge spelers,dan moeten ze hem zo snel mogelijk lozen ,want aan zo een persoon heb je niets wordt alleen maar erger. Dit is wel heel een heel erg amateur beleid mvv sorry dat ik dit moet zeggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2018 16:28
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Sef Hoenjet bedankt #11
Je kunt het ook anders bekijken. Met alle respect en een diepe buiging voor Sef, maar eigenlijk is het geen gezicht. Een man van over de 70 jaar die over het veld huppelt bij een BVO. Als dit bij de plaatselijke amateurclub gebeurd , ja. Maar kom op, toch niet bij MVV.

Sef zal zijn werk goed uitvoeren, maar er zijn denk ik toch nieuwe methodes en technieken. Ook zag je hem regelmatig wisselen gebaren, waarna de speler gewoon de wedstrijd uitspeelt

Wim zal ook in deze richting denken; we willen beter, professioneler, groter worden maar aan deze man dan komen mag niet.

Wim zal een andere mentaliteit hebben: lomp gezegd is het een norse boer die niets uit de weg gaat om te winnen en zegt waar het op staat. Ook zo iemand moet je bij MVV hebben. Spelers willen met fluwele handschoentjes worden aangepakt. Ik geloof niet dat een Ippel of Nys klaagt over hem, toch een van de ervaren spelers binnen de groep.

Maar goed, ik dwaal af en moet wellicht in een ander topic. Kortom: bedankt Sef en nogmaals veel respect. Ook op dit vlak kan en mag verandering komen.
Bedaank!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.199 seconden