Marcel jöris

27 mrt 2018 11:52
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Onderwerp Auteur
Marcel jöris #1
De nieuwe voorzitter van MVV heet Marcel Jöris (57). Jöris, geboren en getogen Maastrichtenaar, heeft 'n groot rood-wit hart: als supporter al 43 jaar aanwezig in De Geusselt, 2,5 jaar lid van de Ledenraad en sinds kort bestuurslid van de Vereniging MVV ➡ www.mvv.nl/nieuws/marcel-joris-per-2-apr...itter-mvv-maastricht
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, UsMvvKe01

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 11:57 27 mrt 2018 11:58 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Marcel jöris #2
Denk dat dit een zeer goede zet is!! Een voorzitter uit eigen gelederen!! CHAPEAU!!

Marcel, vöal succes en maak Us MVV'ke weer gruuts!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 12:20
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Marcel jöris #3
Dan zal ik wel weer iemand zijn die hier niet enthousiast van wordt. Je moet een man hebben met contacten richting sponsoren en met alle respect, dit zal deze man niet hebben.

Wat krijgen we nu : bewaakte fietsenstalling, volunteers en prikdienst om de lege bekers op te halen? Ik wil hier geen mensen mee belachelijk maken, maar dit beeld krijg ik als eerste voor me bij het zien met deze naam en zijn werkrelaties.

Hopelijk zit ik er volledig naast. In ieder geval veel succes.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjappie, Tuor, Strucht, Draankörgel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 12:36
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Marcel jöris #4
Veurzitter vöal succes en
MAKE MVV GREAT AGAIN!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 12:40
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Marcel jöris #5
Heb om eerlijk te zijn ongeveer hetzelfde gevoel als Lijnsje (goh, verrassend :P ), ik had liever iemand met een meer commerciële achtergrond/uit de zakenwereld gehad, maar ik laat me graag positief verrassen. Misschien verwachten we ook te veel van de functie van voorzitter en ligt wat wij wensen meer op het pad van een directeur.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Tuor, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 13:55
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Marcel jöris #6
Marcel Jöris heeft een zeer goed netwerk in Maastricht. In het maatschappelijke maar zeer zeker ook in het bedrijfsleven.
Het binnenhalen van sponsors is m.i. ook geen taak van een voorzitter. Die moet vooral de verschillende geledingen binnen en rondom de club weten te verbinden. Ik denk dat hij die kwaliteiten wel heeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Jacques, Belgske, middenstip, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 16:28
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Marcel jöris #7
Ken deze meneer niet, hoop dat hij wel een voorzitter is die niet op het einde van zijn bestuurlijke termijn gaat roepen dat er 500K bij moet aan spelersbudget zoals Kersten dat heel makkelijk deed.
De organisatie waar hij voor werkt ( MTB) is van overheidswegen gestuurde organisatie. Eens zien of MVV onder zijn "leiding" duidelijk zichtbare sprongen kan maken
Ben ook erg benieuwd naar de ambitie ( plan 4-april) van MVV , daar zal wel een en ander duidelijk worden
Succes Joris

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 21:52
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Marcel jöris #8
Vind tot ik MVV moet komplimenteren hoe vlot en netjes zijn met de benoemen van een nieuwe me voorzitter ,ook met de procedure en op tijd
zijn met de benoeming dit schept hoop voor de toekomst .

Ook zeer positief vind ik MVV met de afhandeling contract speler Marvin Oginjumi ,MVV laat zien dat er professioneel gewerkt word ,,,,,,,,,,

Chappoo MVV .......
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2018 17:13 28 mrt 2018 17:22 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Marcel jöris #9

Jacques schreef : Heb om eerlijk te zijn ongeveer hetzelfde gevoel als Lijnsje (goh, verrassend :P ), ik had liever iemand met een meer commerciële achtergrond/uit de zakenwereld gehad, maar ik laat me graag positief verrassen. Misschien verwachten we ook te veel van de functie van voorzitter en ligt wat wij wensen meer op het pad van een directeur.


Mee eens, bedenk wel: de voorzitter van MVV lijkt op de burgemeestersfunctie van Maastricht...
Die is ook niet meer zoals dit vroeger het geval was, een figuur die voor rust en succes kon zorgen...

Maar helaas slechts een snelle en tijdelijke passant, die niet echt iets achtergelaten heeft of door een bepaalde positieve prestatie in ons geheugen staat gegrift...

Nu is het ook bij us MVV-ke ook niet bepaald makkelijk, zoals de heren Hoen en Persoon uit het verleden ook kunnen beamen...
En was uzze Menier Benoit de enige die potten kon breken en iets kon neerzetten. En dat is ook al een eeuwigheid geleden...

Wij als fans (nieuwe, oude of diehards) hebben maar te accepteren en blij te zijn als er maar iemand zo gek is om in dit avontuur te stappen, waar meer uitdagingen en risiko's om af te gaan/ afgebrand te worden zijn...
(of op zien good Mestreechs gezag: op dien sjnoets te goon)
dan succesvol een grote begroting te realiseren, vette sponsoren binnen te halen en met een goede selectie nao de Ieredevisie te goon...
En daan nog gein gezeiver en gezeik vaan us aon te motte huure....

Wens hem veel succes toe en hoop dat hij de stad en haar bestuurders meer kan bewegen om iets voor us MVV-ke te betekenen !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.309 seconden