Bert Kersten kondigt vertrek aan per 1 maart 2018

08 nov 2017 10:58
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
Bert Kersten kondigt vertrek aan per 1 maart 2018 #1
De wegen van MVV Maastricht en voorzitter Bert Kersten gaan in het nieuwe jaar van elkaar scheiden. Dat heeft de huidig voorzitter van de club vandaag bekend gemaakt. Bert Kersten zal de voorzittershamer van de Maastrichtse club per 1 maart 2018 neerleggen.


www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-voorzitter-bert-kersten


Toch verrassend nieuws! Hopelijk kan MVV een goede opvolger vinden. Dat blijkt altijd toch best lastig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2017 17:01
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Bert Kersten kondigt vertrek aan per 1 maart 2018 #2
Jammer dat hij vertrekt. Ik vond hem een goede voorzitter, straalde rust en vertrouwen uit, kwam met bezonnen antwoorden en was een goede spreekbuis voor de club. Hopelijk heeft zijn opvolger ook deze kwaliteiten, ik vond hem een vooruitgang voor de presentatie van de club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Tommyd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2017 17:28 08 nov 2017 17:29 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Bert Kersten kondigt vertrek aan per 1 maart 2018 #3
Ja en nee. Denk dat Bert naar behoren gepresteerd heeft, gebruik gemaakt van zijn politieke netwerk.

Maar denk nu tijd voor een nieuwe wind. Een voorzitter die geld heeft. Niet in de zin van investeerder, wel iemand die een ruim netwerk in t bedrijfsleven heeft en zelf financieel weet wat er gevraagd wordt. En daarmee een aanzuigende werking heeft op sponsoring.

En het liefst nog met wat voetbal knowhow...


Maarja,...zo iemand komt niet onbezoldigd (gratis)...

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2017 09:10
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Bert Kersten kondigt vertrek aan per 1 maart 2018 #4

Boe is dat feeske? schreef : Ja en nee. Denk dat Bert naar behoren gepresteerd heeft, gebruik gemaakt van zijn politieke netwerk.

Maar denk nu tijd voor een nieuwe wind. Een voorzitter die geld heeft. Niet in de zin van investeerder, wel iemand die een ruim netwerk in t bedrijfsleven heeft en zelf financieel weet wat er gevraagd wordt. En daarmee een aanzuigende werking heeft op sponsoring.

En het liefst nog met wat voetbal knowhow...


Maarja,...zo iemand komt niet onbezoldigd (gratis)...


Reginald Thal zou hier een goede optie voor zijn, lijkt me.

Als je zo iemand full-time zou moeten betalen, kan zich dit dan niet binnen no time (in waarde) terug betalen?
We willen graag dat MVV (beperkt) meer risico gaat nemen, is dit hier dan geen voorbeeld van?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2017 16:07
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Bert Kersten kondigt vertrek aan per 1 maart 2018 #5
Vind dit nu eens goed nieuws dat Bert Kersten vertrekt , in mijn ogen begon hij destijds al helemaal verkeerd door direct oude banden met oud bestuurders aan te halen , daar is genoeg over gezegd en geschreven
Wat ik me afvraag wat heeft Kersten nu aan MVV toegevoegd waar we hem nog over enkele jaren positief aan kunnen herinneren en "gedenken'?!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2017 16:19
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 545
Meer
Bert Kersten kondigt vertrek aan per 1 maart 2018 #6
Ik vond Bert een verrijking tov rinkens. Waar rinkens mediageil was en na ieder incident riep dat mvv supporters de grootste criminelen waren en het wachten op doden was, deed Bert het toch met iets meer verfijning en was hij meer een man van hoor en wederhoor.

Bert had passie voor de club, misschien iets te veel passie want op Facebook verloor hij zichzelf wel eens. Denk dat hij de job ook lichtelijk heeft onderschat. Vooral bepaalde stromingen die gewoon een weerwoord hebben op bepaalde beslissingen. Want de club is er voor de supporters en daar speel je voor. Rinkens dacht in klanten, Bert in supporters. Onder Bert zijn we ook financieel gezond geworden, maar iets te veel doorgeslagen. Ondernemen is (verantwoord) risico nemen. Maar zelfs die verantwoorde risico’s zijn niet genomen. Bert heeft de club geconsolideerd en stabiel gemaakt. Tijd voor vernieuwing en verjonging en mensen met de drive voorruit ipv op de plaats. Er lopen nog altijd mensen rond in de club die zichzelf vooral belangrijk vinden, door gebrek aan geld en misschien wel die mensen hebben we niet de stap gemaakt in sponsor groei.

Overall: een nette 7 voor Bert
Bedankt voor uw bewezen diensten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2017 10:38
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Bert Kersten kondigt vertrek aan per 1 maart 2018 #7

Napoleon schreef : Vind dit nu eens goed nieuws dat Bert Kersten vertrekt , in mijn ogen begon hij destijds al helemaal verkeerd door direct oude banden met oud bestuurders aan te halen , daar is genoeg over gezegd en geschreven
Wat ik me afvraag wat heeft Kersten nu aan MVV toegevoegd waar we hem nog over enkele jaren positief aan kunnen herinneren en "gedenken'?!


Prima voorzitter voor afgelopen jaren vind ik zelf. Nu iemand die MVV echt kan gaan uitbouwen met zijn visie en connecties...

Over toevoegen gesproken...
Maar wat voegt bijvoorbeeld de commerciële tak binnen MVV toe die in mijn ogen compleet stilstaat ?
Veel belangrijker...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2017 14:48
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Bert Kersten kondigt vertrek aan per 1 maart 2018 #8
Hij heeft zijn best gedaan. Was altijd positief, maar wat mij betreft een tussenpaus. Ik dank hem voor bewezen diensten en ik hoop nu op een echt doortastende grote jongen /meisje met een groot netwerk en een shitload aan geld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2017 11:59
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Bert Kersten kondigt vertrek aan per 1 maart 2018 #9
Mooi resultaat! In zijn perspectief natuurlijk, maar er zijn weinig clubs die ons dit na doen.

mvv maastricht sluit seizoen 2016-2017 af www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-sluit-seizoen-2016-2017-af

De Ledenraad heeft, als officieel toezichthoudend orgaan van MVV Maastricht, de jaarrekening vastgesteld. Nadat het bestuur van de Stichting MVV, in navolging van haar externe accountant, de jaarrekening van de BVO reeds had goedgekeurd werd deze door de ledenraad van MVV Maastricht dinsdag 18 oktober jl. in haar jaarlijkse vergadering vastgesteld.

Seizoen 16-17 is voor MVV Maastricht in zowel sportief áls financieel opzicht een goed seizoen geweest. Voor het 4e opeenvolgende jaar kan de club bogen op een positief resultaat op operationele basis. De winst over het seizoen 16-17 is zelfs nagenoeg drie keer zo hoog als het seizoen ervoor. De Maastrichtse club noteerde namelijk een winstbedrag van afgerond € 180.000,- Ter vergelijking, het afgelopen seizoen (’15-’16) bedroeg het resultaat namelijk € 59.943,-.

De operationele winst is gerealiseerd met dank aan het financiële beleid dat de laatste jaren is ingezet. In het kader van dat beleid is door MVV Maastricht tevens gekozen om de externe verplichtingen zo snel mogelijk af te bouwen. Dat is gelukt. Het spelersfonds, daterend uit de periode voor 2010, is inmiddels volledig afgelost.

Dit alles betekent dat er een stevig fundament ligt om in de (nabije) toekomst op verder te bouwen middels het solide financieel beleid dat zich tot op heden heeft bewezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2017 16:28
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Bert Kersten kondigt vertrek aan per 1 maart 2018 #10
Ik hoop op een Maastrichtse van Seumeren(FC Utrecht) als nieuwe voorzitter van MVV. Ik weet niet of zo iemand bestaat. Ik ben niet zo op de hoogte van de rijken van deze provincie. Kan iemand een lijstje maken ? Of hebben wij geen rijke mensen in Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2017 21:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Bert Kersten kondigt vertrek aan per 1 maart 2018 #11
Jawel, ik, maar moet alleen nog eerst de lotto winnen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2017 08:51 30 nov 2017 08:51 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Bert Kersten kondigt vertrek aan per 1 maart 2018 #12
Tip! vrijdag 1 december is er € 89.000.000 te winnen met de Euromillions. Dus even de grens over naar België en ticket kopen :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2017 19:03
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Bert Kersten kondigt vertrek aan per 1 maart 2018 #13
Misschien meteen Luc Winants polsen om voorzitter te worden.
Wordt weer tijd dat alle neuzen dezelfde kant opgaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2017 19:08
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Bert Kersten kondigt vertrek aan per 1 maart 2018 #14

Hartmans1973 schreef : Misschien meteen Luc Winants polsen om voorzitter te worden.
Wordt weer tijd dat alle neuzen dezelfde kant opgaan.


Stap 1, opstappen als burgemeester, is voltooid.

Stap 2, voorzitter die het werk onbezoldigd doet, ook voltooid, als Luc gebruikt maakt van wachtgeld kan ie makkelijk 4 jaar voorzitter blijven.

Nou waar wachten we op! Fulltime voorzitter Luc...

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.350 seconden