Word jij de nieuwe e-sporter van MVV Maastricht?

29 okt 2017 12:38
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
Word jij de nieuwe e-sporter van MVV Maastricht? #1
Van de MVV Site! Top initiatief, voor jong en oud, prima datum en kan best een jaarlijks event worden!

Omnisciens in der in ieder geval bij;) Gezien de huidige vorm van het team zal ik denk ik met Roda JC voetballen die middag ;)

Op zaterdag 16 en zondag 17 december 2017 organiseren we de eerste editie van het officiële MVV Maastricht FIFA toernooi. Dit event wordt georganiseerd in samenwerking met Pro Players en Supportersclub MVV. De winnaar van dit toernooi zal zich de FIFA kampioen van het zuiden mogen noemen. Daarnaast maak de top 4 kans om de eerste officiële e-sporter voor MVV Maastricht te worden.

Wanneer?

Zaterdag 16 december: Poulewedstrijden (iedereen speelt 3 poulewedstrijden)
Doors open: 11.00 uur
Start: 12.00 uur
Einde: +/- 20.00 uur (afhankelijk van het aantal deelnemers)
Zondag 17 december: Finalewedstrijden
Doors open: 12.00 uur
Start: 13.00 uur
Einde: +/- 18.00 uur (afhankelijk van het aantal deelnemers)
Regels

Deelnemen kan vanaf 12 jaar.
Er wordt alleen gespeeld met huidige competitieteams van dit seizoen, dus geen classic teams of internationale elftallen.
Console: PS4
Je bent vrij in de keuze van je team per wedstrijd, je hoeft dus geen vast team te kiezen.
Op zaterdag wordt er gespeeld in poules van 4 teams, de beste 2 per poule gaan door naar de K.O fase op zondag!
Minimaal 3 wedstrijden verspreid over de hele zaterdag.
Poules 5 minuten per helft, K.O tot aan halve finale 6 minuten per helft, vanaf halve finale 7 minuten per helft.
8 stages waarvan 1 main stage op groot scherm.
Speelschema zal van te voren bekend worden gemaakt!
Kosten

€15,- per inschrijving (kosten consoles, schermen en facilitering locatie). Hapjes en drankjes aanwezig.

Inschrijven bit.ly/2zOHuRF

Klik hier om je in te schrijven! Na betaling met Ideal ontvang je een betalingsbewijs via de mail, dit is tevens je inschrijvingsbewijs. Je inschrijvingsbewijs dien je mee te nemen op zaterdag 16 december.

Ouders, familie en vrienden zijn van harte welkom! Entree voor supporters is gratis.

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2017 15:51
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Word jij de nieuwe e-sporter van MVV Maastricht? #2
Jammer zitten net voor de kerstperiode en ik moet de zaterdag zeker werken.
Prima datum vind ik juist niet, aangezien kerst eraan komt dus vele ook zullen moeten werken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2017 16:55
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Word jij de nieuwe e-sporter van MVV Maastricht? #3
De winnaar gaat ook uitkomen in de E-divisie of heb ik dat verkeerd begrepen? Dan vraag ik me wel af hoe dat geregeld gaat worden, aangezien MVV niet op Fifa staat. In de E-divisie spelen alle teams met hun eigen logo en shirts..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2017 23:48
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Word jij de nieuwe e-sporter van MVV Maastricht? #4
Volgens mij wordt in de E-divisie met het ultimate team (die jezelf bezit bij FIFA) gespeeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2017 01:25
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Word jij de nieuwe e-sporter van MVV Maastricht? #5
Ja dat klopt, maar elke 'club' heeft wel gewoon zijn eigen tenue en logo. Een Ronaldo bij NAC is dus heel gewoon. Daarom vraag ik me af hoe dat dan gaat met Eerste Divisie clubs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.217 seconden