MVV start schuldenvrij aan voetbalseizoen 17-18

25 juni 2017 02:58 25 juni 2017 03:01 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
Onderwerp Auteur
MVV start schuldenvrij aan voetbalseizoen 17-18 #1
Aajd nuits... Maar volgens mij wel geweldig oud nieuws dat een eigen topic verdient!
Bron: www.limburger.nl/cnt/dmf20170623_0004232...imburger.nl+Sport%29


MVV kan schuldenvrij aan het nieuwe voetbalseizoen beginnen
De Maastrichtse club heeft de financiële boekhouding, na jaren van forse bezuinigingen, weer op orde.

Spelersfonds
MVV komt van ver. Zeven jaar geleden balanceerde de Maastrichtse club nog op de rand van een faillissement. Om het tij te keren werd in mei 2010 het spelersfonds opgericht. Drie schuldeisers die samen 1,1 miljoen aan de club hadden geleend, lieten hun vordering vallen. Zij kregen in ruil daarvoor het recht op transfervergoedingen van MVV-spelers.

Schuldenvrij
MVV heeft nu, twee jaar eerder dan was afgesproken, aan de laatste financiële verplichtingen aan het spelersfonds voldaan. Algemeen directeur Paul Penders kon het goede nieuws deze week tijdens een supportersavond van MVV bekendmaken. "We zijn nu schuldenvrij, hebben geen verplichtingen meer", bevestigt Penders tegen 1Limburg. "De club ligt weer op koers en daar zijn we uiteraard erg blij mee."


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske, Huib, SJENG@BOSCHPOORT, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2017 03:05
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
Onderwerp Auteur
MVV start schuldenvrij aan voetbalseizoen 17-18 #2
Op dit goede nieuws zat ik al jaren te wachten. Hehe. Complimenten voor het bestuur. Houd dit vol! Nooit meer die financiële shit! Proficiat MVV'ke. Nao väöre. Noe zien veer ech riep um te promovere!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, SJENG@BOSCHPOORT, Willems

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2017 09:36 25 juni 2017 09:37 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV start schuldenvrij aan voetbalseizoen 17-18 #3
Nu investeren in een professionele commerciële afdeling. Mensen die weten hoe ze sponsoren weten te behagen voor de club.
Kundige mensen die ervoor zorgen dat er goed commercieel beleid wordt gevoerd waardoor er structureel voldoende inkomsten zijn voor de club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT, Willems

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2017 10:57
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
MVV start schuldenvrij aan voetbalseizoen 17-18 #4
Klopt. De winst kan nu inde club gestoken worden en doorgroei dus mogelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2017 11:52
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
MVV start schuldenvrij aan voetbalseizoen 17-18 #5

Aloy Agu schreef : Nu investeren in een professionele commerciële afdeling. Mensen die weten hoe ze sponsoren weten te behagen voor de club.
Kundige mensen die ervoor zorgen dat er goed commercieel beleid wordt gevoerd waardoor er structureel voldoende inkomsten zijn voor de club.

Eens. Kan me herinneren dat Paul Penders een keer in een interview heeft aangegeven dat hier nog veel te halen is. Kan het geld van Veer Zien MVV hier niet voor gebruikt worden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2017 20:28
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV start schuldenvrij aan voetbalseizoen 17-18 #6
Laot Paul cs.zienne gaangk goon. Kump good!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2017 10:36
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV start schuldenvrij aan voetbalseizoen 17-18 #7

thomas043 schreef :

Aloy Agu schreef : Nu investeren in een professionele commerciële afdeling. Mensen die weten hoe ze sponsoren weten te behagen voor de club.
Kundige mensen die ervoor zorgen dat er goed commercieel beleid wordt gevoerd waardoor er structureel voldoende inkomsten zijn voor de club.

Eens. Kan me herinneren dat Paul Penders een keer in een interview heeft aangegeven dat hier nog veel te halen is. Kan het geld van Veer Zien MVV hier niet voor gebruikt worden?


Wordt lid Vaan Veer Zien Mvv en je bepaalt mee waar het geld naar toe gaat .............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2017 08:04 27 juni 2017 08:05 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV start schuldenvrij aan voetbalseizoen 17-18 #8

bokkesprongen schreef :

thomas043 schreef :

Aloy Agu schreef : Nu investeren in een professionele commerciële afdeling. Mensen die weten hoe ze sponsoren weten te behagen voor de club.
Kundige mensen die ervoor zorgen dat er goed commercieel beleid wordt gevoerd waardoor er structureel voldoende inkomsten zijn voor de club.

Eens. Kan me herinneren dat Paul Penders een keer in een interview heeft aangegeven dat hier nog veel te halen is. Kan het geld van Veer Zien MVV hier niet voor gebruikt worden?


Wordt lid Vaan Veer Zien Mvv en je bepaalt mee waar het geld naar toe gaat .............


Ik hoef geen lid te worden van VEER ZIEN MVV om te zien wat hoe MVV haar financieel beleid voert. Ik heb er in het verleden genoeg van meegekregen. Let wel MVV is goed bezig maar er lopen nog mensen rond binnen de club die niet aan het MVV belang denken maar alleen maar aan hun eigen belang.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2017 09:42
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV start schuldenvrij aan voetbalseizoen 17-18 #9
Wat bedoel je eigenlijk, als je a zegt, moet je ook b zeggen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2017 09:51
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV start schuldenvrij aan voetbalseizoen 17-18 #10
Juist en dat zeg ik altijd als je dingen weet dan moet je ook de namen durven te zeggen.maar geen loze kreten op dit forum gooien om weer wat uit te lokken .van mij mag je aannemen als ik wat weet dan schrijf ik het ook op,want ik moet me wel kunnen verantwoorden als ik iets roept.zo is het lekker makkelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belgske, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2017 19:13
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV start schuldenvrij aan voetbalseizoen 17-18 #11
Bron: Nu.nl
Clubs uit het betaald voetbal worden door de KNVB niet langer ingedeeld in categorieën om aan te geven hoe ze er financieel voorstaan.
De Algemene Vergadering Betaald Voetbal van de bond bereikte maandag overeenstemming over een systeem (financieel rating systeem) waarbij de clubs nog maar één keer per seizoen een puntenaantal krijgen toegekend. Dat gebeurt op basis van de jaarcijfers en prognoses van de club, meldt de KNVB.

Bij die beoordeling worden maximaal 40 punten toegekend. Bij 15 punten of minder wordt de betreffende club doorgelicht en wordt aangegeven wat anders moet. De licentiecommissie betaald voetbal verwacht in dat geval een plan van aanpak.

Tot dusverre was het zo dat clubs die financieel aan herstel moeten werken door de KNVB in categorie 1 werden geplaatst. In categorie 3 zitten de clubs die hun zaken financieel goed op orde hebben. Tot categorie 2 behoorden de clubs die een voldoende scoorden.

De bond gaat ook strenger toezien op clubs met een negatief eigen vermogen. Vanaf volgend seizoen zijn clubs die daarmee kampen verplicht om hun schuldenlast met ten minste vijf procent per seizoen af te laten nemen. Lukt dat niet, kan een sanctie volgen. Te denken valt aan bijvoorbeeld puntenaftrek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden