Video-scheidsrechter

29 mei 2017 09:57 29 mei 2017 09:59 door De Zwarte Vogel. Reden: smileyfoutje!
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Onderwerp Auteur
Video-scheidsrechter #1
Na de gebeurtenissen van gisteren zet ik grote vraagtekens bij het verschijnsel video-scheidsrechter. Het lijkt erop of MVV het slachtoffer is geweest van een bevooroordeelde beoordelaar van de beelden. Nick Kuipers maakt wel een trappende beweging, maar als je goed kijkt, probeert hij alleen zijn evenwicht te herstellen en komt hierbij heel ongelukkig terecht. IK denk niet dat er opzet in het spel was. De FOX-commentator was het daarmee eens.
Paulissen daarentegen maakt bewust een hoog trappende beweging tegen Bo Geens en daar knijpt de video-beoordelaar maar een oogje dicht. De FOX-commentator verbaasde zich eveneens hierover.
Het doelpunt van Roda JC had ook wel eens nader bekeken kunnen worden. Werker duwde Labylle omlaag.

PS Ik denk dat nog 1 jaar voorbereiding op de Eredivisie niet zo slecht is voor MVV, maar het moet er nu toch van gaan komen :!:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk, middenstip, Lassie80, Hill28, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2017 13:31
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Video-scheidsrechter #2
Tja inderdaad voer voor discussie, was ook al bij NAC - NEC.

In tegenstelling tot Hawk -eye voor doellijn waar het bewijs omonstotelijk is (met 99.99% zekerheid), is een beslissing van de videoreferee arbitrair.
Beslissingen worden door menselijk waarnemen heroverwogen maar het is niet gezegd dat het de voetbalsport eerlijker maakt.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden