Nieuw thuisshirt 2012-2013

30 juni 2012 00:30
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #1
maastricht.dichtbij.nl/shopping/nieuwe-m...rt-slim-fit-engeltje
hier het nieuwe thuis shirt van mvv voor de komende thuis wedstrijden misschien staat het al ergens

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 10:12
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #2
Wat een oerlelijk shirt , iets anders kan ik er niet van maken .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 10:55
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #3
iech bin d'r oach neet kepot vaan, de stadseengel vin iech wel sjiek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 10:56
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #4

serke schreef : iech bin d'r oach neet kepot vaan, de stadseengel vin iech wel sjiek.

Ja die is inderdaad wel sjiek.
Maar de rest vind ik ook niet zo mooi..
Jammer dat we dit jaar niet weer zelf een ontwerp mochten uitkiezen

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 10:57
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #5
Betekent dit dat Q-Park hoofdsponsor blijft, maar toestemming geeft het logo van de Hartstichting op het shirt te plaatsen?
Ik vind het overigens geen lelijk shirt. Dat MVV op deze manier promotie maakt voor een goed doel draagt goed uit waar het nieuwe MVV Maastricht voor staat. Ze zullen er echt niet slechter door gaan voetballen. Ik denk dat de meeste mensen (en daarbij denk ik niet alleen aan MVV-supporters maar ook aan sponsoren) het een sympathieke geste zullen vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 10:58
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #6
Ja Q park Blijft gewoon hoofdsponser

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 11:40 30 juni 2012 11:42 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #7

Danny1983 schreef : Jammer dat we dit jaar niet weer zelf een ontwerp mochten uitkiezen

Eh :thinking: :

Afgelopen december mochten supporters van MVV Maastricht meebepalen in welk shirt ze hun voetbal-idolen het liefst aan het werk zouden zien tijdens wedstrijden in stadion de Geusselt. Alleen al via een poll op onder meer Facebook kwamen meer dan 350 reacties binnen. Het aantal reacties per mail was nog veel groter.

Het winnende ontwerp werd door Masita Sportswear in productie genomen en is van nu af aan te koop bij Do It op de benedenverdieping van de Brusselse Poort. In dit thuisshirt zal MVV Maastricht in het seizoen 2012-2013 al haar thuiswedstrijden afwerken.


....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 12:03
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #8

Equinox schreef :

Danny1983 schreef : Jammer dat we dit jaar niet weer zelf een ontwerp mochten uitkiezen

Eh :thinking: :

Afgelopen december mochten supporters van MVV Maastricht meebepalen in welk shirt ze hun voetbal-idolen het liefst aan het werk zouden zien tijdens wedstrijden in stadion de Geusselt. Alleen al via een poll op onder meer Facebook kwamen meer dan 350 reacties binnen. Het aantal reacties per mail was nog veel groter.

Het winnende ontwerp werd door Masita Sportswear in productie genomen en is van nu af aan te koop bij Do It op de benedenverdieping van de Brusselse Poort. In dit thuisshirt zal MVV Maastricht in het seizoen 2012-2013 al haar thuiswedstrijden
afwerken.

Oh heb ik iets gemist?
Dacht dat het Shirt waar we afgelopen seizoen in gevoetbald hebben het nieuwe shirt was...
Dit ziet er toch heel anders uit?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 12:12
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #9

Danny1983 schreef : Oh heb ik iets gemist?
Dacht dat het Shirt waar we afgelopen seizoen in gevoetbald hebben het nieuwe shirt was...
Dit ziet er toch heel anders uit?


Je hebt inderdaad blijkbaar iets gemist ;)
www.facebook.com/media/set/?set=a.216761...4692733275104&type=1

www.maastrichtaktueel.nl/stem-op-je-favo...astricht-thuisshirt/

Het ontwerp dat aan het einde van de stemperiode de meeste stemmen heeft gekregen, zal in productie worden genomen. In dit thuisshirt zal MVV Maastricht het nieuwe seizoen 2012-2013 afwerken.


....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 12:15
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #10

Equinox schreef :

Danny1983 schreef : Oh heb ik iets gemist?
Dacht dat het Shirt waar we afgelopen seizoen in gevoetbald hebben het nieuwe shirt was...
Dit ziet er toch heel anders uit?


Je hebt inderdaad blijkbaar iets gemist ;)
www.facebook.com/media/set/?set=a.216761...4692733275104&type=1

www.maastrichtaktueel.nl/stem-op-je-favo...astricht-thuisshirt/

Het ontwerp dat aan het einde van de stemperiode de meeste stemmen heeft gekregen, zal in productie worden genomen. In dit thuisshirt zal MVV Maastricht het nieuwe seizoen 2012-2013 afwerken.


nee ik heb t niet gemist het ziet er gewoon heel anders uit door de sponser naam op t shirt ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 14:27
San Marco
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #11
Het shirt op zich vind ik wel mooi, vind alleen de kraag erg lelijk. Voor mij hoeven al die overbodige details sowieso al niet, maar als je 't dan toch doet maak die letters dan rood en niet zwart. Tevens vind ik MVV nogal overbodig, 1902-2012 is al voldoende, 't is immers een MVV shirt. Als ik 't goed zie, is MVV ook nog eens in een ander lettertype dan 1902-2012? Vind 't er helaas nogal goedkoop uitzien, jammer..

KOM OP DIE ROEIE!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 14:43
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #12
Ja vind het vooral wennen dat grote plakaat van die hartstichting in vergelijking met het minder grote Q-Park logo. De laatste periode van vorig seizoen was het ook al aanwezig op het uitshirt natuurlijk. Elk jaar heb ik wel even nodig om het shirt mooi te gaan vinden. Hoop dat dit ook dit jaar weer lukt, want ik vind het nou tot nu toe nog niet echt een leuk shirt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 16:21 30 juni 2012 16:23 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #13

Anna D. schreef : Ja vind het vooral wennen dat grote plakaat van die hartstichting in vergelijking met het minder grote Q-Park logo.


Klopt,het logo van de hartstichting is te groot, en oogt goedkoop. Het heeft zelfs een negatief effect op het mvv-embleem. Ook jammer dat het stadswapen van maastricht niet geborduurd is, het kost iets meer in produktie, maar de verkoop zal hoger zijn. Dit zijn details waar een liefhebber op let. Het shirt lijkt goedkoop, en dat is normaal gesproken moeilijk bij een rood/wit combinatie. Wie verantwoordelijk is? Masita ? Bestuur?

Tja, een shirtkeuze maken op internet is makkelijk, maar de produktie moet ook beoordeelt worden, en die mag voor mij aangepast worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 16:41 30 juni 2012 16:42 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #14

Sjraveleer schreef :

Anna D. schreef : Ja vind het vooral wennen dat grote plakaat van die hartstichting in vergelijking met het minder grote Q-Park logo.


Klopt,het logo van de hartstichting is te groot, en oogt goedkoop. Het heeft zelfs een negatief effect op het mvv-embleem. Ook jammer dat het stadswapen van maastricht niet geborduurd is, het kost iets meer in produktie, maar de verkoop zal hoger zijn. Dit zijn details waar een liefhebber op let. Het shirt lijkt goedkoop, en dat is normaal gesproken moeilijk bij een rood/wit combinatie. Wie verantwoordelijk is? Masita ? Bestuur?

Tja, een shirtkeuze maken op internet is makkelijk, maar de produktie moet ook beoordeelt worden, en die mag voor mij aangepast worden.


Het is al jaren een 'drekstuut'. Zit totaal geen afwerking op, geen naden, geen diepte. Het is gewoon een T-shirt met een kleurtje. Ik vind dat jammer, het zal op deze manier nooit een collectors-item worden. Je kunt Nike of Adidas natuurlijk niet vergelijken met Masita, maar iets vervaardiger had het inderdaad mogen zijn. Vooral iets stugger materiaal, inplaats van cadeaupapier.

Hopelijk vernieuwd Masita volgend jaar eens hun catalogus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2012 16:51
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Nieuw thuisshirt 2012-2013 #15
Inderdaad houte, daar geef ik je gelijk in. Het is inderdaad of het een "drekstuut" is, die Masita shirts, beetje papier mache-achtig.
Dat deze nog lelijker is komt (denk ik) door het logo van de hartstichting, dat staat gewoon niet mooi erop. Wil niet zeggen dat ik niet blij ben met hun als shirtsponsor, want dat ben ik wel! We mogen blij zijn dat we een shirtsponsor hebben.
Misschien dat MVV eens een ander merk moet prober bv Hummel of Umbro. Weet niet of ze met Masita ook een contract ofiets hebben?

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden