MVV Bestand eFootball PES 2020

08 sept 2019 17:34
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Bestand eFootball PES 2020 #1

Vorig jaar was de motivatie om het af te maken ver te zoeken met het oogstrelend voetbal.. Mijn excuses.

Dit jaar pak in het anders aan, ik maak alleen de shirts en de clubinformatie van het nieuwe seizoen, daarmee kun je gewoon aan de master league beginnen met een standaard team. Ik zal helaas door tijdgebrek niet de spelers kunnen namaken (bijna 40 uur werk). Nu vind ik dat persoonlijk niet jammer, meestal hou ik toch uitverkoop in het eerste seizoen (Sorry Joeri), maar mocht iemand wel tijd hebben om alle spelers na te maken, het staat je vrij om al mijn bestanden te gebruiken. Graag zelfs, hulp is nog steeds van harte welkom. Waarschijnlijk kun je de kits zelfs nog gebruiken in de vorige versie(s) van pes, alleen is het beter om dit op de meest recente versie te maken. Dat is makkelijker te distribueren, de laatste twee versies gebruiken namelijk een nieuw bestandsformaat.

Op 10 september plaats ik de link om te downloaden in dit topic, waarschijnlijk enkele uren na de digitale release van het spel. (Alleen voor Playstation 4 en PC geschikt.)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

10 sept 2019 10:37 10 sept 2019 10:45 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Bestand eFootball PES 2020 #2
Klik hier om te downloaden. (Daarna rechtsboven op downloaden duwen in Google Drive)

Trouwens de taal van de standaard spandoeken is afhankelijk van welk team je kiest om te vervangen. Standaard verwijdert hij 'SI PINK BLACK' als team onder Other European clubs. Dat is een Italiaanse club, als je volledige Nederlandse spandoeken wilt hebben moet je een eredivisieclub overschrijven. Ik vind nergens de optie om het land te kunnen veranderen helaas.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.222 seconden