Maastrichtse uitstraling van MVV: zegen of vloek?

09 sept 2018 17:52 09 sept 2018 17:54 door Vrijgeleer.
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
Maastrichtse uitstraling van MVV: zegen of vloek? #16
Ik denk dat we dit topic inmiddels kunnen sluiten. Dat de Maastrichtse uitstraling van MVV een zegen is verduidelijkt het zelf in het "engelse" filmpje over de fandag... Alle respect voor de mensen die hier een succes van proberen te maken, maar wat een ongelofelijk knullig filmpje is dit zeg. Nog niet zo lang geleden lachte ik me kapot over het filmpje waarin Korotaev zich een "Koempel for life" noemde, maar dit komt er helaas toch echt bij in de buurt.

Laten we eens kappen met de hoop om "internationale" aandacht te trekken, laten we eens ophouden te denken dat er veel mensen van buiten Maastricht naar de Geusselt toe gaan komen. En laten we daarbij vooral hopen dat dat ook altijd zo gaat blijven. De afgelopen seizoen heb ik me vaak geërgerd, heb ik nog vaker geroepen dat ik nooit meer ga en heb ik vaak gedacht dat het toch nooit wat gaat worden. Toch blijf ik keer op keer terug komen omdat MVV zo mooi zich zelf is gebleven, van ons is, en haar ziel niet verkoopt aan een of andere sjeik...

We ergeren ons allemaal aan de "spandoeken" bij Roda welke door de club zijn opgehangen, we ergeren ons allemaal aan de duitse gebruiken welke ze daar hanteren. We zien allemaal dat er bij Roda geen eigenwaarde meer is, dat clubliefde er echt niet meer bestaat en dat die hele zeepbel draait om geld. Laten we met MVV die zelfde fout in godsnaam niet maken.... Geen engels gebazel, geen zoektocht naar nieuwe supporters van buiten de stadsgrenzen en al die andere flauwe kul. We hebben het vorig seizoen zien gebeuren in Sittard, van 1500 man tijdens een derby naar een uitverkocht huis in de Eredivisie.

Laten we hopen dat deze marketing strategie snel overwaait, er is maar een manier... promoveren!

I WANNA GO HOME :evil:

Het "internationale" filmpje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2018 18:45
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 699
Meer
Maastrichtse uitstraling van MVV: zegen of vloek? #17
Als dit filmpje marketing van MVV was, had je gelijk Vrijgeleer. Het is echter een opname van het Engelstalige programma van RTV Maastricht. Een journalistiek iets, waar MVV aan mee werkt. Het is idd geen prijswinnende documentaire nee, maar net ‘verengelsing’ van de MVV-strategie heeft dit niks te maken. Laat staan met een eigenaar die, zwaar onder invloed, een logo kust :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2018 09:34
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Maastrichtse uitstraling van MVV: zegen of vloek? #18

Janepie schreef :

Tuor schreef : De grote hoeveelheden mensen van buiten Maastricht die de tribunes bevolken onderstrepen dat (ben overigens nieuwsgierig wat de verhouding is bij seizoenskaarthouders).

www.tubantia.nl/integratie/voetbalkaart


Dat is ook gelijk de kaart waar ik zelf aan moest denken en onderstreept gelijk waarom MVV groter moet denken dan alleen binnen de stadsgrenzen.
Ruim een kwart van de seizoenskaarten wordt verkocht buiten Maastricht. Dit zal vrij representatief zijn voor de supporters die geen seizoenskaart kopen.
En dan mogen ze in Maastricht nog in hun handen klappen dat ze een 50 jaar geleden Amby, Borgharen en Heer geannexeerd hebben.

Zelf kom ik ook niet uit Maastricht. En of er nu wel of geen volkslied voor de wedstrijd wordt gezongen zal voor mij echt niet meewegen of ik weer een seizoenskaart koop. Ik kom echt niet naar het stadion om Beppie te horen zingen. Overigens ook niet voor het prachtige voetbal wat er gespeeld wordt. Wat voor mij belangrijk is, is de toegankelijkheid, de sfeer en om even thuis weg te zijn.

Volgens mij zijn het ook de Maastrichtenaren zelf die zich druk maken dat het volkslied niet meer helemaal gezongen wordt. Om mij heen hoor ik daar echt niemand over.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2021 09:29
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Maastrichtse uitstraling van MVV: zegen of vloek? #19
Een potentiele nieuwe sponsor ?

www.limburger.nl/cnt/dmf20211207_96262777



Ondertussen word MVV sponsor van de gemeente Maastricht........

www.limburger.nl/cnt/dmf20211207_94661868 ..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.240 seconden