Historie; een vraag over Frank Dikstaal

09 okt 2017 15:50
Janusz
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
Onderwerp Auteur
Historie; een vraag over Frank Dikstaal #1
:thinking: In de seizoenen 1990-1994 speelde Frank Dikstaal voor MVV. Volgens mij kwam hij van HFC Haarlem en vertrok hij in 1994 terug naar het Kennemerland en wel naar Telstar. Mijn vraag gaat over zijn naamgenoten Frank en Fred Dikstaal (geboren in 1942). Zijn alle drie voormalige spelers (al dan niet toevallig speelden zij alle drie bij Telstar) familie van elkaar? Bedankt voor jullie reactie(s)! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2017 12:34
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Historie; een vraag over Frank Dikstaal #2

Janusz schreef : :thinking: In de seizoenen 1990-1994 speelde Frank Dikstaal voor MVV. Volgens mij kwam hij van HFC Haarlem en vertrok hij in 1994 terug naar het Kennemerland en wel naar Telstar. Mijn vraag gaat over zijn naamgenoten Frank en Fred Dikstaal (geboren in 1942). Zijn alle drie voormalige spelers (al dan niet toevallig speelden zij alle drie bij Telstar) familie van elkaar? Bedankt voor jullie reactie(s)! :thumbsup:

Gein idee.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2018 14:09
anonn
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Meer
Historie; een vraag over Frank Dikstaal #3
Mijn collega is de vrouw van Frank Dikstaal. Ik heb de vraag aan haar voorgelegd en zij zegt dat Frank en Fred inderdaad familie van elkaar zijn! Vader en zoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.188 seconden