Wat vind u van het sportbeleid ?

13 nov 2013 07:36 13 nov 2013 07:38 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Onderwerp Auteur
Wat vind u van het sportbeleid ? #1
Vandaag in De Leugeneer een artikel omtrent het sportbeleid van de gemeente Maastricht.

het gemeentelijk sportbeleid in Maastricht is al tientallen jaren onderwerp van discussie.
de oudere lefhebber refereert graag naar de gouden jaren van alle populaire sporten. De stad telde landelijk op heel veel fronten mee in de absolute top. Er is amper iets van over. Hoe komt dat ? Wat vindt U ? Laat het ons weten:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

wat mij opviel was een zin: In het verleden zijn veel beloftes door de gemeente gedaan: een extra kunstgrasveld hier, een nieuwe kantine daar. Beloftes die vervolgens niet werden waargemaakt.

Zou iemand het artikel hier kunnen plaatsen ??
Ben daar niet zo handig in.

Toen wij destijds gered werden, werd de belofte gedaan dat de Geusselt een multifunctioneel stadion zou worden. Helaas heeft de gemeente dit nooit verwezenlijkt.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2013 08:21
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
Wat vind u van het sportbeleid ? #2
Welk sportbeleidt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2013 09:12
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Wat vind u van het sportbeleid ? #3
Wat wil je, met zo"n wethouder!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2013 09:45 13 nov 2013 09:49 door Aswin.
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Wat vind u van het sportbeleid ? #4
Vroeger was alles beter artikel:






Hierbij het artikel met de reactie van de wethouder:


Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2013 10:01
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Wat vind u van het sportbeleid ? #5

Nao Väöre schreef : Vandaag in De Leugeneer een artikel omtrent het sportbeleid van de gemeente Maastricht.

het gemeentelijk sportbeleid in Maastricht is al tientallen jaren onderwerp van discussie.
de oudere lefhebber refereert graag naar de gouden jaren van alle populaire sporten. De stad telde landelijk op heel veel fronten mee in de absolute top. Er is amper iets van over. Hoe komt dat ? Wat vindt U ? Laat het ons weten:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

wat mij opviel was een zin: In het verleden zijn veel beloftes door de gemeente gedaan: een extra kunstgrasveld hier, een nieuwe kantine daar. Beloftes die vervolgens niet werden waargemaakt.

Zou iemand het artikel hier kunnen plaatsen ??
Ben daar niet zo handig in.

Toen wij destijds gered werden, werd de belofte gedaan dat de Geusselt een multifunctioneel stadion zou worden. Helaas heeft de gemeente dit nooit verwezenlijkt.


Ik kan het even niet vinden, waar staat het dan post ik het artikel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2013 10:07
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Wat vind u van het sportbeleid ? #6

Och jeh schreef :

Nao Väöre schreef : Vandaag in De Leugeneer een artikel omtrent het sportbeleid van de gemeente Maastricht.

het gemeentelijk sportbeleid in Maastricht is al tientallen jaren onderwerp van discussie.
de oudere lefhebber refereert graag naar de gouden jaren van alle populaire sporten. De stad telde landelijk op heel veel fronten mee in de absolute top. Er is amper iets van over. Hoe komt dat ? Wat vindt U ? Laat het ons weten:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

wat mij opviel was een zin: In het verleden zijn veel beloftes door de gemeente gedaan: een extra kunstgrasveld hier, een nieuwe kantine daar. Beloftes die vervolgens niet werden waargemaakt.

Zou iemand het artikel hier kunnen plaatsen ??
Ben daar niet zo handig in.

Toen wij destijds gered werden, werd de belofte gedaan dat de Geusselt een multifunctioneel stadion zou worden. Helaas heeft de gemeente dit nooit verwezenlijkt.


Ik kan het even niet vinden, waar staat het dan post ik het artikel.


Artikelen staan al boven jouw post :P

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2013 10:11
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Onderwerp Auteur
Wat vind u van het sportbeleid ? #7

Och jeh schreef :

Nao Väöre schreef : Ik kan het even niet vinden, waar staat het dan post ik het artikel.


Heel sympathiek van je, maar Aswin heeft het artikel Niet teruggrijpen op het verleden al gepost.


Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2013 10:20
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Wat vind u van het sportbeleid ? #8
Oops....tis nog vreug he :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.295 seconden