Nieuwe website en forum

02 feb 2017 18:33 02 feb 2017 18:36 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nieuwe website en forum #361
'n Waarsjouwing??? Veur dit?? Houte, es diech noe ouch al begins mèt dit soort waanzin, daan hèlt 't ouch veur miech op.
Neet veur 't ein of aander huur, mer eve 'n rij vaan 'n aontal forummers die geklaog höbbe euver 't zelfde; naomelek 't constant corrizjere/verwijdere vaan reacties die de moderator neet zint....Anita, Napoleon, Janepie, Lijnsje, Iech zag de gek, mvvsupporter.....En daan bin iech vas nog lui vergete.
En wat zoe gek is, eders kier weer euver dezelfde.
Zouw 't daan hiel mesjiens kinne tot 't ouch mesjiens aon de desbetreffende persoen ligk dee mèt te hèlle hand ziene zin wèlt doordrieve, of ligk 't altied weer aon al die aandere? Gek he....

PS: Dreige??? Allez noe. Diech, dee meister is in 't make vaan leuke one-liners,sarcastische,ironische en cynische reacties, zouw toch mote snappe tot dit dinkelek gewoen bedoelt is es kwinkslaag nao ziene naom.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2017 18:45 02 feb 2017 18:47 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Nieuwe website en forum #362
Ik heb je per PM laten weten dat ik het verwijderd heb. Als jij niet inziet dat jouw woordkeuze ver over de grens gaat van wat een normaal mens acceptabel vindt dan is dat jammer. Vooral voor jou. Ik ga de discussie hier verder niet aan. Als je behoefte hebt dan doe dat vrijdag maar. Je weet me wel te vinden.

@houten: ik zie die opmerking niet als dreigend hoor. Maar het commentaar is veelzeggend genoeg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2017 18:47 02 feb 2017 18:51 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nieuwe website en forum #363

Boschpoort schreef : Ik heb je per PM laten weten dat ik het verwijderd heb. Als jij niet inziet dat jouw woordkeuze ver over de grens gaat van wat een normaal mens acceptabel vindt dan is dat jammer. Vooral voor jou. Ik ga de discussie hier verder niet aan. Als je behoefte hebt dan doe dat vrijdag maar. Je weet me wel te vinden.


''Jij niet inziet''...''normaal mens''. Boe haols diech de God vergete arrogantie vendan um hei dus mèt te suggere tot iech geine normale mins bin? En dat dien meining zoe es gewoenlek weer 'ns door moot goon veur de woerheid?? Euver neet normaal gesproke...

Commentaar veelzeggend genoeg....Wee meins diech totste bis maan? Zoe vol vaan d'ch zelf, bah bah.

Moderator oonweerdeg zoe'n decadente reactie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2017 18:50
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Nieuwe website en forum #364

Boschpoort schreef : Ik heb je per PM laten weten dat ik het verwijderd heb. Als jij niet inziet dat jouw woordkeuze ver over de grens gaat van wat een normaal mens acceptabel vindt dan is dat jammer. Vooral voor jou. Ik ga de discussie hier verder niet aan. Als je behoefte hebt dan doe dat vrijdag maar. Je weet me wel te vinden.

@houten: ik zie die opmerking niet als dreigend hoor. Maar het commentaar is veelzeggend genoeg.


Was ook zeker niet dreigend bedoeld God van het forum, maar meer als woordgrap. Hopelijk kunt u mij dit vergeven.

Back on topic. Dit kan ook per PB verder. Ik wacht af :)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2017 18:58 02 feb 2017 19:01 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Nieuwe website en forum #365

MVVke schreef : 'n Waarsjouwing??? Veur dit?? Houte, es diech noe ouch al begins mèt dit soort waanzin, daan hèlt 't ouch veur miech op.


houtengerard schreef : Niet voor de vraag, maar voor het (vermeende) dreigen natuurlijk.

MVVke schreef : Neet veur 't ein of aander huur, mer eve 'n rij vaan 'n aontal forummers die geklaog höbbe euver 't zelfde; naomelek 't constant corrizjere/verwijdere vaan reacties die de moderator neet zint....Anita, Napoleon, Janepie, Lijnsje, Iech zag de gek, mvvsupporter.....
En wat zoe gek is, eders kier weer euver dezelfde.
Zouw 't daan hiel mesjiens kinne tot 't ouch mesjiens aon de desbetreffende persoen ligk dee mèt te hèlle hand ziene zin wèlt doordrieve, of ligk 't altied weer aon al die aandere? Gek he....

houtengerard schreef :
Ik zie zelden een correctie langskomen als ik eerlijk ben. Moderators mogen dingen corrigeren, we zijn hier met zes moderators die aanpassingen kunnen doen. Dat wilt niet zeggen dat een aanpassing persoonlijk is. Deze site wordt ook bezocht door derden die meelezen, dit is geen besloten forum. Een moderator zal een bericht niet verwijderen zonder reden, geloof me maar. En het is niet correct om elke aanpassing op één persoon af te schrijven, zeker als je niet kunt zien als eindgebruiker, wie de aanpassing heeft gedaan.

Deze site is geen onderdeel van MVV. Deze site is onafhankelijk en wordt gefinancierd(!) en beheerd door vrijwilligers, (non-profit). Jullie (en ook ik) zijn hier te gast. Als iemand een rondje geeft, gooi je dan ook dat glas bier in zijn gezicht als bedankje? Want dat is hoe deze site werkt, draait en onderhouden wordt.

Laten we op een respectvolle manier met elkaar omgaan (geven en nemen). Maar ook accepteren dat er autoritair kan worden ingegrepen, dat moet de uitbater van een café soms ook doen (voor minuscule, kleine of grote overtredingen). En kun je de uitbater niet dulden, dan ga je daar niet meer op bezoek (zo werkt ook het internet), want het is zijn/hun eigendom, geld en de huisregels. Dit is geen openbare gelegenheid gefinancierd door de overheid of door MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2017 19:02 02 feb 2017 19:05 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nieuwe website en forum #366

houtengerard schreef :

MVVke schreef : 'n Waarsjouwing??? Veur dit?? Houte, es diech noe ouch al begins mèt dit soort waanzin, daan hèlt 't ouch veur miech op.


houtengerard schreef : Niet voor de vraag, maar voor het dreigen natuurlijk.

MVVke schreef : Neet veur 't ein of aander huur, mer eve 'n rij vaan 'n aontal forummers die geklaog höbbe euver 't zelfde; naomelek 't constant corrizjere/verwijdere vaan reacties die de moderator neet zint....Anita, Napoleon, Janepie, Lijnsje, Iech zag de gek, mvvsupporter.....
En wat zoe gek is, eders kier weer euver dezelfde.
Zouw 't daan hiel mesjiens kinne tot 't ouch mesjiens aon de desbetreffende persoen ligk dee mèt te hèlle hand ziene zin wèlt doordrieve, of ligk 't altied weer aon al die aandere? Gek he....

houtengerard schreef :
Ik zie zelden een correctie langskomen als ik eerlijk ben. Moderators mogen dingen corrigeren, we zijn hier met zes moderators die aanpassingen kunnen doen. Dat wilt niet zeggen dat een aanpassing persoonlijk is. Deze site wordt ook bezocht door derden die meelezen, dit is geen besloten forum. Een moderator zal een bericht niet verwijderen zonder reden, geloof me maar. En het is niet correct om elke aanpassing op één persoon af te schrijven, zeker als je niet kunt zien als eindgebruiker, wie de aanpassing heeft gedaan.

Deze site is geen onderdeel van MVV. Deze site is onafhankelijk en wordt gefinancierd(!) en beheerd door vrijwilligers, (non-profit). Jullie (en ook ik) zijn hier te gast. Als iemand een rondje geeft, gooi je dan ook dat glas bier in zijn gezicht als bedankje? Want dat is hoe deze site werkt, draait en onderhouden wordt.

Laten we op een respectvolle manier met elkaar omgaan (geven en nemen). Maar ook accepteren dat er autoritair kan worden ingegrepen, dat moet de uitbater van een café soms ook doen (voor minuscule, kleine of grote overtredingen). En kun je de uitbater niet dulden, dan ga je daar niet meer op bezoek (zo werkt ook het internet), want het is zijn/hun eigendom, geld en de huisregels. Dit is geen openbare gelegenheid gefinancierd door de overheid of door MVV.


Nein, deen oetbater moot ziech mesjiens \ns aof goon vraoge of get hieeeeeeeel mesjiens ouch 'ns aon häöm kint ligke, es heer miermaols lui de tent oetjaog. Nogmaols, es hei dit soort discussies zien, daan is 't eders kier weer menier Boschpoort dee meint ziech hei alles te kinne permittere.
Mèt zier denigrerende opmerkinge nao aander lui touw, en alles wat heer zeet moot mer gepik weure.
Mesjiens moot geer es moderators ouch 'ns de hand in eige boezem kinne steke. Diech kins dat Houte, en 't mierendeil.
Mer iemes dee z'ch hei es 'ne God gedreug bliekbaar neet. Spieteg, ouch collega's mage ziech oonderein bès 'ns aonspreke.
En veur de gooj orde Boschpoort -al zal diech dat dinkelek niks boeie-; Iech geef mien meining euver wat iech vin vaan dien functionere es moderator. Dat steit los vaan wat iech vaan diech es mins vin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2017 19:39 02 feb 2017 19:43 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Nieuwe website en forum #367
De mening van één van onze moderators of beheerders staat los van deze site en staat hier niet ter discussie. Natuurlijk wordt er onderling geëvalueerd over website zaken. Maar dat is iets voor de eigenaren van deze site zelf om te beoordelen of iemand wel of niet functioneert in zijn taak. Dat is niet iets wat de gebruikers zelf mogen bepalen of eisen.

Ik heb hier één taak en dat is de discussie ordelijk houden als moderator. Functioneringsgesprekken hoort niet tot mijn takenpakket. En als dat wel zo was, dan zou dat zeker niet in opdracht van de eindgebruiker plaatsvinden. Neemt niet weg dat de boodschap duidelijk is, maar we zijn niet verplicht om hier iets mee te doen of deze mening te delen.

Al schrijf je morgen hier het mooiste tedere gedichtje over een zeer aangrijpend onderwerp met 479 bedankjes. De moderator mag het gewoon, zonder opgaaf van reden verwijderen, of je het nu leuk vindt of niet. En daarvoor is regel 1: "De moderator heeft altijd gelijk. En discussies hierover zijn zinloos, want er is geen toezichthoudend orgaan, alleen persoonlijke goodwill en eigenaren.

Vat dit ook niet persoonlijk op MVVke. Maar dit zijn de opgestelde regels in dit vrije medium dat internet heet. Iedereen is vrij om een eigen forum te starten als de cultuur van dit forum hem niet bevalt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2017 08:53
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Nieuwe website en forum #368
Zo, even de off topic discussie uit het onderwerp gehaald en verplaatst naar een plek waar iedereen zijn klachten over moderators kwijt kan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2017 17:23
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Nieuwe website en forum #369

houtengerard schreef : De mening van één van onze moderators of beheerders staat los van deze site en staat hier niet ter discussie. Natuurlijk wordt er onderling geëvalueerd over website zaken. Maar dat is iets voor de eigenaren van deze site zelf om te beoordelen of iemand wel of niet functioneert in zijn taak. Dat is niet iets wat de gebruikers zelf mogen bepalen of eisen.

Ik heb hier één taak en dat is de discussie ordelijk houden als moderator. Functioneringsgesprekken hoort niet tot mijn takenpakket. En als dat wel zo was, dan zou dat zeker niet in opdracht van de eindgebruiker plaatsvinden. Neemt niet weg dat de boodschap duidelijk is, maar we zijn niet verplicht om hier iets mee te doen of deze mening te delen.

Al schrijf je morgen hier het mooiste tedere gedichtje over een zeer aangrijpend onderwerp met 479 bedankjes. De moderator mag het gewoon, zonder opgaaf van reden verwijderen, of je het nu leuk vindt of niet. En daarvoor is regel 1: "De moderator heeft altijd gelijk. En discussies hierover zijn zinloos, want er is geen toezichthoudend orgaan, alleen persoonlijke goodwill en eigenaren.

Vat dit ook niet persoonlijk op MVVke. Maar dit zijn de opgestelde regels in dit vrije medium dat internet heet. Iedereen is vrij om een eigen forum te starten als de cultuur van dit forum hem niet bevalt.


Ut is tot Sjraar op e tribuun zit boe iech niet koum(e kin)... :thumbsdown:
Aanders had iech dat obstenaot mennekke allang bij zien krevetsje gepak! :P
Neet zoezier vaanwege zien gesjrief hij mer ieder vaanwege zien sjetgedraaginge...!
Miljaar wat dao allemaol loos is...dao is dees saajt niks teege... :daag:
Genog ge-ensel en gesiebel......op nao de Geusselt...op nao d'n euverwinningk !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2017 18:08
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Nieuwe website en forum #370

les rouges blancs schreef :

houtengerard schreef : txt


Ut is tot Sjraar op e tribuun zit boe iech niet koum(e kin)... :thumbsdown:
Aanders had iech dat obstenaot mennekke allang bij zien krevetsje gepak! :P
Neet zoezier vaanwege zien gesjrief hij mer ieder vaanwege zien sjetgedraaginge...!
Miljaar wat dao allemaol loos is...dao is dees saajt niks teege... :daag:
Genog ge-ensel en gesiebel......op nao de Geusselt...op nao d'n euverwinningk !!!



Laten we maar blij zijn dat er in de chat andere regels gelden, en dat daar dingen niet permanent worden opgeslagen die jij typt. Ik zal maar niet teveel erover typen, maar toen ik je de vorige keer met dat leren mutsje ontmoette, en jouw pikante serenades in aan mijn adres in de chat hierbij optel, werden mijn angstige vermoedens alleen maar sterker. ;) :P

Even zonder auwkloten. What happens in de chat, stays in the chat. Wat hier getypt wordt, gaat google op.

Chat = Titty Twister Bar **
Site = Beluga ****

En ik hoef me eigenlijk niet te verantwoorden. Dus bij deze.., regel 1:
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2017 18:25
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe website en forum #371
De chat werkt in ieder geval weer op veler verzoek ;)

Als het nog steeds niet werkt moet je even de pagina verversen met CTRL + F5 zodat de de chat geladen wordt met de nieuwste config.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2017 08:58
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Nieuwe website en forum #372
Jeoff, wanneer je wijzigingen doet waarbij de gebruikers cache moeten wijzigen of CTRL + F5, lijkt het mij handiger dat je de cache aan de server side even leeggooit. Dan weet je tenminste zeker dat iedereen de wijzigingen te zien krijgt.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2017 09:13
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe website en forum #373

Audiowaste schreef : Jeoff, wanneer je wijzigingen doet waarbij de gebruikers cache moeten wijzigen of CTRL + F5, lijkt het mij handiger dat je de cache aan de server side even leeggooit. Dan weet je tenminste zeker dat iedereen de wijzigingen te zien krijgt.


Er wordt zowel op de server als aan de client kant in de browser gecached ;)
Als de server cache niet gecleard is dan helpt CTRL + F5 aan de client kant ook niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2017 22:41 20 feb 2017 23:14 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe website en forum #374
Ik kreeg van sommigen de opmerking dat ze niet naar de MVVFans chatroom komen omdat deze niet werkt op hun telefoon of tablet.

Ik heb daarom een chatclient aan de site toegevoegd die ook op mobiele aparaten werkt (Android, Iphone, Ipad etc).
Als je nu bovenaan deze site op de Chat knop klikt kom je op een pagina waar je kunt kiezen uit de oude chat client (die wat groter en uitgebreider is) en de nieuwe client.

Beide clients komen in dezelfde chatroom uit!

Hopelijk wordt het zo nog gezelliger in de chat tijdens uitwedstrijden! :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2017 17:30
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Nieuwe website en forum #375
De achtergrond van de website is niet gemaakt voor grotere schermen, ik denk dat de max resolutie 1900 x 1080 is.
Misschien dat iemand kan kijken voor een andere achtergrond, aangezien ik denk dat het één afbeelding is. Een kleinere afbeelding laten herhalen maakt de site overigens ook sneller.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden