FFTS Actie Angel-Side

21 aug 2023 17:00 21 aug 2023 17:02 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
FFTS Actie Angel-Side #16
Sjiek hoor! Hopelijk ziet Laura van Leeuwen nu ook in dat zonder initiatief van deze supporters (Angel-Side) er ook geen extra €28000 zou binnenkomen. En dus zo meteen ook nog extra inkomsten vwb verteer. Alleen om die reden zou het al netjes zijn de steward vergoeding die nu worden doorbelast voor uitwedstrijden te schrappen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2023 20:16 21 aug 2023 20:17 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
FFTS Actie Angel-Side #17
Deze actie is op veel gebieden succesvol. Buiten dat natuurlijk 340+ minima naar mvv kunnen, Levert het buiten wat administratieve handelingen een kleine 30k op voor MVV. Doe je maatschappelijk iets en aan de achterkant lever je MVV een 135 ondernemers aan die gezamelijk worden uitgenodigd voor een wedstrijdje. Dit avondje zal door MVV gefaciliteerd worden met medewerking van de Angel-side. Natuurlijk is de ene kapitaalkrachtiger als de andere en moet je er geen wonderen van verwachten. Ook is er een (klein) gedeelte die MVV al sponsort. Maar het is een prima kennismaking voor potentiële sponsoren die door MVV verwelkomt worden. Win-Win.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie, jovkle, De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2023 16:37 29 aug 2023 16:38 door Angel-Side official.
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Onderwerp Auteur
FFTS Actie Angel-Side #18


FFTS, de laatste tussenstand! U heeft nog 2 dagen (einde 31/8) om nog mee te doen! Bent u donateur en is er nog geen foto genomen? Nog even geduld! Wij komen langs na een afspraak! Inmiddels hebben we al 164 donateurs! Deze hebben gezamelijk 186 duo kaarten afgenomen wat betekend dat MVV 372 seizoenskaarten kan bijschrijven aan haar totaal! Belangrijker is dat we 186 gezinnen in samenwerking met Quiet Community Maastricht kunnen blij maken! Wat een fantastisch resultaat! Dankjewel!

Wilt u als bedrijf ook participeren ? Voor €159 heeft u 1 duo-kaart (met factuur als ingeschreven vereniging of onderneming + 1 wedstrijd in de Businessclub van MVV!)

Of wilt u als supporter een vrij bedrag schenken in een tikkie? Neem contact met ons op via de Messenger ! m.me/angelsidemestreech of email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
♻️Deile
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M.V.V. 1902, Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2023 16:59 30 aug 2023 01:56 door Ben Salemans.
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
FFTS Actie Angel-Side #19
@Angelside Official, waar kan ik me als bedrijf melden om nog mee te doen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2023 17:01
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Onderwerp Auteur
FFTS Actie Angel-Side #20

Sjarelke schreef : @Angelside Official, waar kan ik me als bedrijf melden om nog mee te doen?


Hey Sjarel, stuur even een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. dan komt alles goed
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.260 seconden