Supportersclub MVV Maastricht

23 nov 2013 12:17
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #61
SC MVV Maastricht check jullie PB of mail.
BVD,
Peter.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2013 10:40
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #62
Ik las net in de digitale krant van DDL dat de supportersclub een nieuwe voorzitter heeft. Ik weet dat Alain wilde stoppen maar weet niet dat er al een opvolger is. Mogelijk heb ik dit nieuws gemist.

23 dec 2013 10:52
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #63
Voor mij is het ook nieuw.
Wie is de voorzitter dan?

23 dec 2013 10:56
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #64
Waar staat dat artikel dan? ik kan niks zien

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

23 dec 2013 10:59
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #65
Ik verneem zojuist dat het in de papieren editie staat. Die heb ik niet.
In het artikel zou staan dat de voorzitter van de sc beweert dat de meerderheid van de supporters niet achter de inzamelingsactie voor Tini staat.
Als hij deze bewering inderdaad heeft gedaan, vraag ik me af waar hij dat vandaan haalt.

23 dec 2013 11:30 23 dec 2013 11:31 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #66
Staat inderdaad in de papieren editie. In mijn optiek gaf de voorzitter van de SC aan dat de meerderheid van de supporters achter het ontslag van Tini staat maar zich niet kan vinden in de manier waarop. Wat betreft de inzamelingsactie: daarover zei hij dat de SC zich niet achter het initiatief schaart omdat zij alle geledingen van de MVV supporters vertegenwoordigen en dus ook de tegenstanders van de actie. Ik vond het overigens wel tenenkrommend dat in de laatste zin van het betreffende artikel zonodig nog even gezegd moest worden dat er op Facebook een heleboel MVV fans te vinden zijn die wel achter de gebeurtenissen van afgelopen woensdag staan. Zie de post van Roed en Wit 70 hieronder. Daar geef je toch zeker geen aandacht aan? Niet zo slim van Floor...
De volgende gebruiker (s) zei dank u San Marco, Janepie

23 dec 2013 11:30 23 dec 2013 11:32 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #67
Supportersclub: Grootste gedeelte MVV-fans blij met vertrek Ruijs
door onze verslaggever

MAASTRICHT – Naar aanleiding van de gebeurtenissen in Cuijk vorige week woensdag oppert de supportersclub van MVV het idee om met een telefoonlijn te komen waar fans anoniem daders kunnen aanwijzen. Volgens technisch voorzitter Floor Hayforth moet er wel grote voorzichtigheid betracht worden bij het checken van de informatie. „De tip moet geverifieerd worden door verschillende personen. In het verleden is het wel eens voorgekomen dat onschuldige supporters een stadionverbod kregen na een wat later bleek foutieve tip. Dat mag natuurlijk nooit. De supporters die onschuldig
waren in Cuijk moeten nu extra goed beschermd worden. Pas als er vijf mensen onafhankelijk van elkaar een naam
noemen zou ik ervan uitgaan dat je goed zit. ”Enkele supporters startten afgelopen vrijdag een inzamelingsactie voor een cadeau voor Tini Ruijs en zijn vrouw naar aanleiding van de rellen tegen JVC. Iets wat de supportersvereniging volgens Hayforth waardeert maar niet toejuicht. „Dit is een persoonlijk initiatief.Wij representeren echter alle supporters en er zijn ook fans die niet achter zo’n cadeau staan. Dat betreur ik persoonlijk heel erg, maar ik moet wel denken aan de mensen die vertegenwoordig. ” Verder stelt Hayforth dat zij het idee heeft dat het merendeel van supporters achter het vertrek van Ruijs staat. „Ik merk dat het grootste gedeelte van de fans blij is dat hij weg is. De manier waarop dat gebeurde
wordt wel bekritiseerd. Maar ik zie op Facebook ook genoeg reacties van fans die het juist goed vinden wat zich woensdag
heeft afgespeeld.”

23 dec 2013 11:39 23 dec 2013 11:52 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #68
:blink: :blink: :blink: Een anonieme kliklijn :blink: :blink: :blink: .... meld hooligans anoniem???

Voor de rest als ik het artikel lees denk ik laat ik het maar houden op onervarenheid maar daar staan me toch een paar dingen in die ik ook niet genoemd zou hebben. Zeker de laatste zin zakt mij een beetje de broek vanaf. Er zullen er best een aantal zijn die dat zo ervaren maar a gaat het hier denk ik toch echt om een minimale groep en B denk ik waarom doe je dat in godsnaam zo benoemen terwijl we alweer aan het vechten zijn tegen de slechte naam die wij als MVV supporter toch al hebben.

Tenslotte als je alle supporters vertegenwoordigd (waar ik het overigens niet mee eens ben) dan kun je aan geen enkele initiatief meer meedoen want er is altijd wel iemand tegen het initiatief en zeker niet een anonieme kliklijn want ik kan je nu al verzekeren dat daar EEN HEEL GROOT deel van de fans tegen is. Ik (als lid van de SC) in iedergeval wel.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

23 dec 2013 11:45
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #69
kliklijn :puke: Stasi/Nsb praktijken in de geusselt. Rest van het artikel is natuurlijk ook een grote blamage.

23 dec 2013 11:55 23 dec 2013 11:58 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #70
wat is DIT nu weer voor aritkel.. dit geloof je toch niet!!! Alle, maar dan ook echt ALLE uitspraken van deze voorzitter zijn beneden alle pijl. Ik dacht dat het niet mogelijk was, maar ik schaam me nu NOG meer als MVV supporter.

Bij DDL smullen ze hiervan!

Sorry ik ben echt even helemaal van slag hiervan

23 dec 2013 12:05
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #71
aldus Floor Hayforth – lid (PR en Communicatie, lid CSM)

23 dec 2013 12:10
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #72
Even gegoogled want de naam zei me niks. Weet nu wie het is, volgens mij één van de promotiemeisjes van Veer Zien MVV.
Ze is trouwens niet de nieuwe voorzitter maar fungeert tijdelijk als interim totdat de leden van de sc een nieuwe voorzitter kiezen. Maar dan moet er wel een kandidaat zijn natuurlijk.

Dit verschrikkelijke stukje zullen we maar even gooien op een gebrek aan ervaring.
Als een echte voorzitter dit soort teksten zou uitkramen zou ik acuut mijn lidmaatschap opzeggen.

23 dec 2013 12:21
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #73
ik las het artikel vanmorgen en dacht gelijk wat is dit nu weer, echt zo ongelofelijk dom om dit soort zaken in de krant te laten zetten.
Wat hebben we toch veel domme amateurs bij onze club rondlopen, doe dan nix zou ik zeggen maar hou in ieder geval je bek ! ben gewoon pissig
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Och jeh, Janepie

23 dec 2013 13:11
Joehoe
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #74
PR en Communicatie. :lachen:

23 dec 2013 13:19
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #75
Dit geeft toch maar weer het niveau van de supportersclub aan, mede de sensatie zoekers van dagblad de limburger, maar wat in de media staat is de waarheid he...
Vraag mij ook dikwijls af of er op de facebookpagina van de supportersclub mvv nu op persoonlijke titel word gesproken, of dat er goed overleg is gevoerd voor men een bericht plaats.
Buiten het belachelijke idee om mede supporters annoniem te kunnen gaan aangeven, zie ik niet veel onwaarheden in het verdere bericht.
Dat een aantal ( dezelfde ) moraal ridders als altijd zich hier niet in kunnen vinden verbaast mij niets.
Ik zie verder alleen maar feiten voorbij komen.
Initiatief is inderdaad afkomstig van de moderators van mvvfans en heeft niets met de supportersclub te maken.
Zei steunen het initiatief door het bericht via facebook te delen maar daar blijft het dan ook bij.
Dat het merendeel blij is dat tini is vertrokken kan ook niemand ontkennen de manier waarop trekt de helft zijn vraagtekens bij.
Maar ook ik lees berichten op facebook van mensen die zich er niet om bekommeren of schamen voor wat er afgelopen woensdag is gebeurd.

Maar goed schijnbaar staat de functie als voorzitter al een aantal maanden open, en word er nu een jonge vrouw naar voren geschoven om te reageren.
Neem haar niets kwalijk, en buiten het anoniem melden verteld ze niets anders dan feiten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gohf, kribbebieter

Tijd voor maken pagina: 0.341 seconden