Cor Gillis

31 jan 2014 23:18
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Cor Gillis #106
Jammer, dat Cor nu weggaat.
Je weet immers nooit welke centrale verdedigers hier blijven na de zomerstop.
Cor veel succes bij Dender.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2014 01:06
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
Cor Gillis #107
Respect voor de persoon Cor Gillis, die m.i. nooit een échte kans heeft gehad in Maastricht (buiten wat incidentele invalbeurten en basisplaatsjes). Hij heeft nooit een "serie" mogen maken. Daarom vind ik het ook lastig om hem te beoordelen. Had voor mij best erbij mogen blijven, in ieder geval voor de breedte, want de spoeling wordt zo wel heel dun.
Respect omdat hij nooit negatief over MVV heeft gesproken en omdat hij gewoon zijn job deed, terwijl hij psychologisch werd gekleineerd door Ruijs. 90 minuten warmlopen zonder invalbeurt.
Cor, veel succes bij je nieuwe club. Hopelijk kom je daar wel aan spelen toe en word je daar wel met respect behandeld!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2014 09:52
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Cor Gillis #108

Maosbrögk schreef : Respect voor de persoon Cor Gillis, die m.i. nooit een échte kans heeft gehad in Maastricht (buiten wat incidentele invalbeurten en basisplaatsjes). Hij heeft nooit een "serie" mogen maken. Daarom vind ik het ook lastig om hem te beoordelen. Had voor mij best erbij mogen blijven, in ieder geval voor de breedte, want de spoeling wordt zo wel heel dun.
Respect omdat hij nooit negatief over MVV heeft gesproken en omdat hij gewoon zijn job deed, terwijl hij psychologisch werd gekleineerd door Ruijs. 90 minuten warmlopen zonder invalbeurt.
Cor, veel succes bij je nieuwe club. Hopelijk kom je daar wel aan spelen toe en word je daar wel met respect behandeld!


Dit is voor hem het beste als hij bij Dender wel aan het spelen komt.

Over zijn kansen, die heeft hij inderdaad niet echt gehad behalve op 1 moment. Tegen Fortuna kreeg hij zijn kans nadat Knops geblesserd was geraakt. Hier speelde hij goed maar pakte onnodig een rode kaart (2x geel) Daardoor kwam Kuipers te spelen die het in mij ogen heel erg goed heeft gedaan. Voor Cor heel jammer maar je moet als speler niet te lang reserve zitten.

Ik wens hem veel succes bij Dender.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.217 seconden