Selectie 2026 / 2027

• steefmestreech
  • steefmestreech's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

Re: Selectie 2026 / 2027

20 Apr 2026 16:35
wie je ook voor de groep zet alles staat of valt met welke selectie ome ronnie aankomt zetten. wellicht iemand die verder dan 20km van t stadion woont of waar ie niet voor betaald wordt.... #jeverwachttniet.....  

overal wordt n TD aan de kant gezet bij niet functioneren maar hier kan ie lekker zn gang gaan...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Hill
  • Hill's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

22 Apr 2026 07:10 - 22 Apr 2026 07:11
Commentaar van Derksen over Jonker is wel voorspelbaar. Waarschijnlijk een persoonlijke vete. Maar hij is wel degelijk weggestuurd bij het vrouwenteam wat toch bedenkelijk is. En Hofland misselijk mannetje. Ik vind dit geen goede zet. De zoveelste blunder van Gemeugden die wel mag blijven zitten? Ik ben er wel klaar mee. Vrijdag nog en dan houd ik het voor gezien na zo’n dertig jaar.

Derksen kraakt Nederlandse club voor trainerskeuze: 'Wat bezielt je om hem te halen?'

Andries Jonker wordt waarschijnlijk spoedig gepresenteerd als coach van MVV en daar snappen Johan Derksen en René van der Gijp helemaal niets van. Zij hadden niet verwacht dat de ex-bondscoach van de Oranje Vrouwen nog ergens aan de slag zou gaan.

Jonker kreeg te horen dat hij na het EK van 2025 moest vertrekken als bondscoach van de Oranjevrouwen. Zijn taken werden overgenomen door Arjan Veurink en verschillende speelsters hingen de vuile was buiten over Jonker. Toch lijkt de 63-jarige coach een nieuwe baan te krijgen. Volgens verschillende bronnen is MVV bezig om Jonker te strikken als nieuwe trainer. 

“MVV gaat binnen de kortste keren Europa in, want Andries Jonker gaat daarheen”, reageert Derksen bij Vandaag Inside cynisch op de geruchten over Jonker en MVV. “En hij neemt die Kevin Hofland mee, die werkelijk overal mislukt is. Wat bezielt een club om hem te halen. Dan ga je toch praten met een paar meiden van het vrouwenelftal, dan weet je gelijk wat voor man het is.”
Last edit: 22 Apr 2026 07:11 by Hill.

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Apr 2026 07:24
Hill wrote: Commentaar van Derksen over Jonker is wel voorspelbaar. Waarschijnlijk een persoonlijke vete. Maar hij is wel degelijk weggestuurd bij het vrouwenteam wat toch bedenkelijk is. En Hofland misselijk mannetje. Ik vind dit geen goede zet. De zoveelste blunder van Gemeugden die wel mag blijven zitten? Ik ben er wel klaar mee. Vrijdag nog en dan houd ik het voor gezien na zo’n dertig jaar.

Derksen kraakt Nederlandse club voor trainerskeuze: 'Wat bezielt je om hem te halen?'

Andries Jonker wordt waarschijnlijk spoedig gepresenteerd als coach van MVV en daar snappen Johan Derksen en René van der Gijp helemaal niets van. Zij hadden niet verwacht dat de ex-bondscoach van de Oranje Vrouwen nog ergens aan de slag zou gaan.

Jonker kreeg te horen dat hij na het EK van 2025 moest vertrekken als bondscoach van de Oranjevrouwen. Zijn taken werden overgenomen door Arjan Veurink en verschillende speelsters hingen de vuile was buiten over Jonker. Toch lijkt de 63-jarige coach een nieuwe baan te krijgen. Volgens verschillende bronnen is MVV bezig om Jonker te strikken als nieuwe trainer. 

“MVV gaat binnen de kortste keren Europa in, want Andries Jonker gaat daarheen”, reageert Derksen bij Vandaag Inside cynisch op de geruchten over Jonker en MVV. “En hij neemt die Kevin Hofland mee, die werkelijk overal mislukt is. Wat bezielt een club om hem te halen. Dan ga je toch praten met een paar meiden van het vrouwenelftal, dan weet je gelijk wat voor man het is.

Dat jullie zo iemand als Derksen nog serieus nemen ben totaal geen fan van hem!
Ben afgehaakt om naar zijn programma te kijken wat een afgang een trio die maar wat roept nog een lager niveau dan rtl late night.
Laten we blij zijn dat die twee trainers instappen na de afgang van de laatste jaren op dat gebied op trainersgebied.
Die stappen echt niet zo maar in als ze niet in het elftal mogen investeren!
Kan niet wachten om weer een seizoenskaart aan te schaffen en dat is niet cynisch bedoeld!
Het slechtste seizoen allertijden volgens de media kan alleen maar beter worden!….mvrgr Ampa.
....
The following user(s) said Thank You: john68, Sjonnie, Brncic, De Zwarte Vogel

• Sander70
  • Sander70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Apr 2026 09:45
We zijn het lachertje van het Nederlandse betaald voetbal, dat blijkt maar weer. 

Ronny out!

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Apr 2026 11:17
Sander70 wrote: We zijn het lachertje van het Nederlandse betaald voetbal, dat blijkt maar weer. 

Ronny out!

Omdat Johan Derksen iets roept, die al toen Jonker assistent was van Van Gaal tegen hem was vanwege zijn accent? Bij L1 was men aanmerkelijk positiever, dat is mij meer waard. 
Ik denk dat we heel blij mogen zijn dat iemand met de ervaring van Jonker naar MVV komt. Bij een onervaren trainer had Ronny daar waarschijnlijk kritiek op gekregen. In deze fase, na deze twee seizoenen moet je trainers hebben die gepokt en gemazeld zijn waarvoor spelers ook naar MVV willen komen. En die uitstraling hebben, dan hadden zowel Hermans als Vd Berg niet. 
Ik vind het wat vermoeiend dat Ronny hier bij sommigen helemaal niets goed kan doen. De man werkt al sinds zijn komst met een nagenoeg lege portemonnee, heeft meer spelers verkocht dan wie dan ook de laatste jaren, en ja, maakt ook fouten. Maar constant dat 'barbertje moet hangen' pfffff
The following user(s) said Thank You: Jacques, john68, opadiehard, Sugarray, Tommyd, kyleman333, M-MVV, FatyPapy1990

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Apr 2026 19:24
Als er een trainer komt van het kaliber Jonker én een assistent komt van het kaliber Hofland, dan is dat gewoon een megastunt van MVV.
Beide mannen ademen voetbal, hebben een CV waar je U tegen zegt (de 1 qua trainersloopbaan, de ander qua voetballoopbaan).
We eindigen dit seizoen troosteloos onderaan ergens. Mensen staan echt niet te springen om bij MVV aan de slag te gaan. 
Dan mag je deze 2 personen op je blote knieën bedanken dat ze bij MVV willen instappen.

Ja, veel slechter kan het niet. Maar we weten allemaal dat we een veeleisend publiek zijn.
Dit seizoen was het echter Ronny die aangaf voor de playoffs te willen gaan...

Ik hoop dat MVV er met beide mannen uitkomt. Dan kijk ik weer met iets meer vertrouwen richting de toekomst.

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Apr 2026 22:20
Hofland heeft nergens succes gehad helaas en waarom hij moest vertrekken bij z,n laatste werk gever Fortuna Sittard weet van Marwijk drommels goed . En moet Andriies Jonker hem het vak gaan leren , ik denk daar is Hofland te oud is voor bij lessen van Jonker of andere ervaren trainers ....
The following user(s) said Thank You: Jacques, M-MVV

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Apr 2026 22:24
Opa , je bent gekker als Hofland .

• MF
  • MF's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

22 Apr 2026 22:35
Pff. Je snapt toch wel waarom MVV beide wilt? Ze vullen elkaar aan, niemand hoeft van elkaar te leren. En daarbij, hebben wij ook geen betere opties, geen enkele ervaren trainer wilt hier trainer worden. Wees blij dat überhaupt deze twee heren een poging willen wagen. (Mocht het rond komen).

• CatenaccioMestreech
  • CatenaccioMestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Apr 2026 22:47
bokkesprongen wrote: Opa , je bent gekker als Hofland .

Aldus Bokkesprongen die iedere naam van onze spelers nog verkeerd intypt. 

We kunnen als MVV supporters veel willen, maar dat hebben we niet. 
Jonker en Hofland kan ook zomaar eens goed uitpakken, maar er zal ook iets met de selectie moeten gebeuren. Er zullen spelers bij moeten en ze hebben beide ook een netwerk. + er zijn twee scouts aangetrokken voor het eerste elftal. Vraag me niet waarom Ronny er nog zit, maar goed. 

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 Apr 2026 09:38
Ik zit er een beetje tussenin.

Afkraken is gemakkelijk. Jonker heeft bij hele mooie clubs gezeten maar is nergens nou echt een doorslaggevend succes geweest qua sportieve resultaten. Ook bij ons niet (buiten een leuk bekeravontuur). Meer bezig met zichzelf positief verkopen dan een team beter maken. Hofland is overal compleet mislukt. En staat bekend als moeilijk in de omgang.

Positief zijn is ook gemakkelijk. Jonker heeft bij hele mooie clubs gezeten en heeft bij meerdere clubs een verbeterde organisatie achtergelaten. Neem ons eigen MVV – Jonker heeft mede de basis gelegd voor de kortstondige revival, met geleend geld achteraf gezien, onder Maaskant en dergelijke. Neem Telstar, gepromoveerd na zijn vertrek. Wist bij Willem II de weg naar boven in te zetten nadat Willem II bijna gedegradeerd was - wat een paar jaar later alsnog zou gebeuren, maar goed. Hofland stapte in bij – toen – slangenkuil Fortuna waar ook Oliseh op vreemde wijze geslachtofferd werd. En bij Willem II waar het een zooitje was en nu nog altijd rotzooit in de KKD. En bij Helmond Sport waar gouden bergen beloofd waren maar die inmiddels fors in de financiële problemen zitten en bijna onderaan staan. Die heeft wellicht gewoon veel pech gehad met zijn keuzes. Voeg daaraan toe wat anderen zeggen – Jonker en Hofland zijn complementair. Jonker is de gladde prater (in positieve zin) die de randvoorwaarden goed neerzet. Hofland is de “beul” die geen vrienden hoeft te maken (want dat doet Jonker wel) maar die wel een topsportmentaliteit erin ramt.

Dus ik laat me verrassen. Feit blijft dat alles staat en valt met het materiaal waarmee ze volgend seizoen mogen werken. En daarbij staat en valt weer alles met het budget waarmee er gewerkt kan worden. Als we nog altijd één van de laagste budgetten uit het betaald voetbal hebben, dan maakt het niet ontzettend veel uit wie je voor de groep zet.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Lassie80, bokkesprongen, M-MVV, Mosae, RoedWitHart

• Mosae
  • Mosae's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 Apr 2026 12:08
De allerlaatste zin van je verhaal, is precies zoals het is Jacques.

• Puime
  • Puime's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

23 Apr 2026 12:09
Wat voor mij de belangrijkste vraag is : betekent het feit dat ze met Jonker en Hofland bezig zijn dat eindelijk het budget omhoog gaat ? En zo ja, met hoeveel dan, en waar komt het geld vandaan?

• Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 Apr 2026 15:30
Puime wrote: Wat voor mij de belangrijkste vraag is : betekent het feit dat ze met Jonker en Hofland bezig zijn dat eindelijk het budget omhoog gaat ? En zo ja, met hoeveel dan, en waar komt het geld vandaan?
Ik denk niet dat Jonker en Hofland hier naartoe komen als ze weer met het laagste budget van de Eerste Divisie moeten werken. Laten we hopen dat het collectief een nieuw potje heeft gevonden om te investeren in kwaliteit en geen quantiteit. 
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

• Mosae
  • Mosae's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 Apr 2026 22:30 - 23 Apr 2026 22:31
Maar dat is wat er gezegd wordt. Je kunt Koeman, Hansi Flick of  Guardiola ervoor zetten maar ook Hermans, van den Berg of Jonker. Het zal geen verschil maken, tenzij met een bezem door de selectie wordt gegaan. Dus wat wordt het??
Last edit: 23 Apr 2026 22:31 by Mosae.

Time to create page: 0.426 seconds